hvorfor køber I dyrt baby/børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Vidunderligeunger

Diana... skriver:

Helt enig og kvaliteten er altså bare ikke det samme. 

Dog lige pt bruger vi kun nameit da økonomien lige pt ikke sig ok til den slags køb MEN det kommer snart igen og det holder længere så det kan faktisk godt betale sig i længden. 

jamen de bruger det jo kun 1-2 mdr, så kan det jo ikke blive slidt heller ik det billige.. jeg har fået nogle dyre ting i barselsgaver og kan sgu ik la vær og ærge mig lidt over alle de fine, billige, ting jeg kunne få for sådan en natdragt til 300 eller derover kr...  

har altid være total modsat førhen, spacielt med tøj til mig selv, men det har jeg jo også længere end 1-2 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Glemte lige at tilføje at jeg har opdaget at det "dyre" tøj faktisk kan være en investering, da det som regel kan sælges igen til samme pris soom man købte det for eller lidt mindre...

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

Jeg køber det meste af tøjet til Jonathan på Trendsales, dvs brugt. Men jeg køber oftere bestemte mærker end andre - simpelthen fordi jeg er vild med designet. Og man kan stort set aldrig se at det har været brugt... Så jeg ved ikke om du vil kalde det at købe dyrt, for jeg får det til en rigtig billig penge, billigere end H&M (for det meste) men det er jo ihvertfald ikke billigt fra nyt...

Jeg er vild med H.J.O.R.T. og Småfolk og Duns, og de koster da gladeligt 180kr for en heldragt, og 160kr for en body, men jeg har aldrig givet over 40-60kr for en dragt og 30kr for en body.

det DET kan jeg forstå  

Anmeld

16. august 2010

Svei

BlyViol skriver:

molo, katvig og dem der  

Ok..men de er jo ikke så dyre igen...det er jo tøj alle unger render i...synes godt det kan blive for meget...mine har noget af det men jeg har bare købt på tilbud og må indrømme at molos synes jeg er dårlig kvalitet...

Anmeld

16. august 2010

oo

jeg ved at jeg har mærketøj, men jeg kender ikke selv mærkerne, for alt hvad jeg har er købt udelukkende fordi jeg godt kunne lide mønstret og så er alt købt brugt herindefra, så jeg har brugt en hel del mindre end jeg ville have brugt selv hvis alt var købt i h&m.

jeg ville aldrig købe det fra nyt af, det synes jeg også er spild af penge

Anmeld

16. august 2010

Diana...

BlyViol skriver:

jamen de bruger det jo kun 1-2 mdr, så kan det jo ikke blive slidt heller ik det billige.. jeg har fået nogle dyre ting i barselsgaver og kan sgu ik la vær og ærge mig lidt over alle de fine, billige, ting jeg kunne få for sådan en natdragt til 300 eller derover kr...  

har altid være total modsat førhen, spacielt med tøj til mig selv, men det har jeg jo også længere end 1-2 mdr

Det kommer jo and på hvilken aldre jo. lucas er 18 måneder og har brugt 86 længe nu og er ikke ved at vokse ud af det endnu. De bliver større og bruger deres tøj længere ja når de helt små spæd så kan jeg godt føle dig men når de bliver større så er det jo noget andet. 

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Anne85 skriver:

Tja.... køber tøj til mine børn ligesom jeg køber til mig selv: det jeg synes er fedt og de ser godt ud i Jeg er selv bedøvende ligeglad med hvad der står i nakken på mit tøj - jeg har mange dyre ting, men har mindst lige så meget fra h&m, vero moda osv. Og ligeledes med mine børn - køber det jeg synes er smart uanset butik, mærke og pris. I forhold til børnene er det enormt vigtigt for mig at det er noget de har det behageligt i - og til sønnike som er en dejlig rund dreng med krudt i bagen har det bl.a. været hummel, ej sikke lej, småfolk osv - hans dejlige tykke mavse kan ikke klemmes ned i jeans fra h&m, name it osv. Og til prinsessen på 1 måned er jeg mest til heldragter og der er udvalget bare ikke særlig stort i de "billige" mærker.

okay, jeg synes ellers de har MEGET men sådan er vi j forskellige. tak for svar...

Anmeld

16. august 2010

Vingummien

BlyViol skriver:

molo, katvig og dem der  

Købte en småfolk trøje til Emil i sommers. Nøj jeg var dybt skuffet. Efter første vask var den total underlig i farven.

Jeg køber det jeg kan lide og det jeg falder for.

Køber ikke tøj i hogm og føtex, fordi at jeg er så træt af deres peterplys, ja undskyld

Emil bruger mest minymo og de mærker man ellers kan få i ønskebørn og så går jeg selvfølgelig efter når de har tilbud. Men ser jeg et par fede bukser i kvickly osv så får han det, bare det ik er fyldt med bamser osv.

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Diana... skriver:

Det kommer jo and på hvilken aldre jo. lucas er 18 måneder og har brugt 86 længe nu og er ikke ved at vokse ud af det endnu. De bliver større og bruger deres tøj længere ja når de helt små spæd så kan jeg godt føle dig men når de bliver større så er det jo noget andet. 

ja det har du da ret i og jeg tror også jeg til den tid vil have tildens til at købe dyere tøj... 

Anmeld

16. august 2010

Laulund87

BlyViol skriver:

jeg kan godt se hvad du mener, men det er jo bare svimlende dyrt mener de kan få hvad, 10 bodyer i h&m til samme pris som en dyr en.. 

Jeg køber næsten kun mærkevarer til min datter, men er nærig så jeg køber på udsalg eller trendsales så jeg køber faktisk billigere tøj end hvis jeg gik i H&M Eller sågar Føtex

Tænker faktisk tit at jeg aldrig ville give fuld pris i Føtex når det er så nemt at finde super lækkert tøj der er billigere på nettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.