hvorfor køber I dyrt baby/børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Vidunderligeunger

Tulipan skriver:

Købte en småfolk trøje til Emil i sommers. Nøj jeg var dybt skuffet. Efter første vask var den total underlig i farven.

Jeg køber det jeg kan lide og det jeg falder for.

Køber ikke tøj i hogm og føtex, fordi at jeg er så træt af deres peterplys, ja undskyld

Emil bruger mest minymo og de mærker man ellers kan få i ønskebørn og så går jeg selvfølgelig efter når de har tilbud. Men ser jeg et par fede bukser i kvickly osv så får han det, bare det ik er fyldt med bamser osv.

hehe, jeg kan heller ik klare den der kat (længere, var sød no i starten), men synes også nogle af de dyre mærker har liiiidt for øko-agtig en stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Vidunderligeunger

Eva. skriver:

Ok..men de er jo ikke så dyre igen...det er jo tøj alle unger render i...synes godt det kan blive for meget...mine har noget af det men jeg har bare købt på tilbud og må indrømme at molos synes jeg er dårlig kvalitet...

hehe det er de i min pengepung specielt når den lille Alberte er gået fra 50 - 68/74 på 2½ måned.. men jeg må hellere kigge på trend... halløjsiden

Anmeld

16. august 2010

Diana...

BlyViol skriver:

ja det har du da ret i og jeg tror også jeg til den tid vil have tildens til at købe dyere tøj... 

Det holder bare bedre det meste af det synes jeg. Men lige pt er vi på nameit men det er nu også godt synes jeg og pænt. H&M synes jeg dog er rigtig ringe. 

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Tjuhl skriver:

jeg ved at jeg har mærketøj, men jeg kender ikke selv mærkerne, for alt hvad jeg har er købt udelukkende fordi jeg godt kunne lide mønstret og så er alt købt brugt herindefra, så jeg har brugt en hel del mindre end jeg ville have brugt selv hvis alt var købt i h&m.

jeg ville aldrig købe det fra nyt af, det synes jeg også er spild af penge

som skrevet tidligere - jeg må på brugt markedet... men de har bare en træls bytteservice

Anmeld

16. august 2010

Svei

BlyViol skriver:

hehe det er de i min pengepung specielt når den lille Alberte er gået fra 50 - 68/74 på 2½ måned.. men jeg må hellere kigge på trend... halløjsiden

Jamen, kan jeg godt forstå..jeg har også bare købt det vi har på tilbud...gør jeg med alt jeg kan, det er jo bare kluns...

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Diana... skriver:

Det holder bare bedre det meste af det synes jeg. Men lige pt er vi på nameit men det er nu også godt synes jeg og pænt. H&M synes jeg dog er rigtig ringe. 

det er lidt tyndt i kvaliteten, men jeg synes bare det er skøøønt til de heæt små( alberte er jo kun 2½ måned) og så er det meste af det ret sødt - bortset fra katten  

Anmeld

16. august 2010

Vingummien

BlyViol skriver:

hehe, jeg kan heller ik klare den der kat (længere, var sød no i starten), men synes også nogle af de dyre mærker har liiiidt for øko-agtig en stil

Minymo er et rigtig lækker mærke, har jeg altid været glad for, og det tøj har bare holdt kanont godt og længe. Og er tit sat ned.

Ja bliver altså for meget når det er det samme de køre med. Kan godt lide plys bjørnen men hold da op jeg vil være træt af at se på den hvis han havde det på sit tøj hver dag

Anmeld

16. august 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Jeg køber det meste af tøjet til Jonathan på Trendsales, dvs brugt. Men jeg køber oftere bestemte mærker end andre - simpelthen fordi jeg er vild med designet. Og man kan stort set aldrig se at det har været brugt... Så jeg ved ikke om du vil kalde det at købe dyrt, for jeg får det til en rigtig billig penge, billigere end H&M (for det meste) men det er jo ihvertfald ikke billigt fra nyt...

Jeg er vild med H.J.O.R.T. og Småfolk og Duns, og de koster da gladeligt 180kr for en heldragt, og 160kr for en body, men jeg har aldrig givet over 40-60kr for en dragt og 30kr for en body.

Jeg har ikke råd til at købe det fra nyt, så jeg køber det også brugt...i den alder bliver det jo ikke slidt

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

Eva. skriver:

Jamen, kan jeg godt forstå..jeg har også bare købt det vi har på tilbud...gør jeg med alt jeg kan, det er jo bare kluns...

ja nemlig!! jeg kan også godt nogen gange ærge mig lidt over at gi 1700 for jeans til mig selv, men jeg VED så de holder og gerne 3-4 år

Anmeld

16. august 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

det er lidt tyndt i kvaliteten, men jeg synes bare det er skøøønt til de heæt små( alberte er jo kun 2½ måned) og så er det meste af det ret sødt - bortset fra katten  

Nej det der Kitty er heller ikke mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.