Dårlig oplevelse hos lægen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Becks

Mathilde skriver:

Grrrr søde, hvad fanden er han for et fjols han skal da slet ikke blande sine personlige holdninger ind i sit arbejde...og det lyder det til at han har gjort!

Jeg håber du får en anden modtagelse næste gang du skal til læge...

Og hatten af for at du ikke mister modet du er en sej pige!

Tak smukke 

Ja, han var sgu et fjols!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Diana...

Hold op hvor er han dog DUM! Det er da bare slet ikke i orden at sige sådan. 

Ham skal du da bare glemme alt om og så videre til din egen læge! 

Knus Diana

Anmeld

9. august 2010

Becks

Diana... skriver:

Hold op hvor er han dog DUM! Det er da bare slet ikke i orden at sige sådan. 

Ham skal du da bare glemme alt om og så videre til din egen læge! 

Knus Diana

Ja meget dum..

Gløder mig til min egen kommer tilbage..

Anmeld

9. august 2010

Tut

Må jeg spørge hvor gammel du er, siden du så gerne vi have børn nu, og ikke vil vente på at få dem sammen med manden i dit liv?

Og det der PCO, hvad er det? Altså jeg ved at det er noget med at man ikke så let kan blive gravid, men mere specifikt - hvad er det?

Anmeld

9. august 2010

Becks

Tut skriver:

Må jeg spørge hvor gammel du er, siden du så gerne vi have børn nu, og ikke vil vente på at få dem sammen med manden i dit liv?

Og det der PCO, hvad er det? Altså jeg ved at det er noget med at man ikke så let kan blive gravid, men mere specifikt - hvad er det?

Du kan læse om PCO her http://www.pcoinfo.dk/

Jeg er 27 til November.

Jeg vil ikke have mit første barn, hvis jeg er fyldt 30, og det kan jeg snildt nå og blive hvis jeg først skal finde ham, lære ham og kende og vente ihvertfald 1-2 år før vi snakker børn. Samtidig skal jeg tænke på, at vi skal i behandling først og hvis den ikke er der i første forsøg, så render tiden for mig.

Anmeld

9. august 2010

Mette+Mathias

Tutter skriver:

Er faktisk rigtig ked :-( 
Min egen læge har ferie, men der er flere læger oppe i det lægehus, som jeg har været hos flere gange før!

Idag skulle jeg så til lægen med mit ben, da der er gået infektion i sårene, og så tænkte jeg, at jeg ville fortælle ham om mine planer også! Evt få taget nogle af de nødvendige blodprøver osv. OG IKKE MINDST få henvisningen til Svend Lindenberg.

Jeg startede ud med det først, og svaret var: " Seriøst? Nu må du da lige tænke dig om endnu engang, tænk da lige på, at dette her barn ikke får nogen far overhovedet, og hvis det nu bliver en dreng, så tænk lige over, at han INGEN mandlige input vil få, kun feminine - Så nej, jeg vil ikke give dig en henvisning til ham"

Prøvede og forklarer, at til og starte med, skulle han bare give mig en henvisning til Svend, til PCO behandling! Men ville han ikke.. Jeg blev så ked af det og PAF, at jeg helt glemte og få tjekket mine sår! Forklarede ham også, at det ikke bare var en tanke jeg havde fået igår.. Men har tænkt det rigtig godt igennem. Jeg er godt klar over, at det ikke har en far, og at barnet kommer til og mangle det, men det er en chance man må tage og så forklarer barnet bedst muligt! Dette her en min største drøm, og den læge fik mig til og føle mig som en fiasko!

Nu ringer jeg op imorgen og bestiller en tid, til min egen læge kommer tilbage, jeg har ikke mistet modet pga den dumme læge, synes bare han var rigtig tarvelig! 

Han skal da ikke blande sig i hvad du vil?? Så længe det ikke er ulovligt, så vedkommer det da virkelig ikke ham???

Skal han så også bestemme om han vil henvise folk til øjenlægen, - hvis han nu synes de vil se mærkelige ud med briller?

Anmeld

9. august 2010

Becks

Mette+Mathias skriver:

Han skal da ikke blande sig i hvad du vil?? Så længe det ikke er ulovligt, så vedkommer det da virkelig ikke ham???

Skal han så også bestemme om han vil henvise folk til øjenlægen, - hvis han nu synes de vil se mærkelige ud med briller?

Haha ja, det kan du have ret i..

Han havde vist en dårlig dag eller noget 

Anmeld

9. august 2010

ismo

Sikke en dum skid.

Jeg havde desværre en lignede oplevelse med min egen læge, og det er endda en kvinde, hun mente jeg var alt for ung til at prøve det den vej og det kunne hun ikke se fornuften i.Jeg arvede heldigvis nogen penge og har valgt en privat klinik.

Jeg er 27 snart 28 år og har det lige som dig og vil ikke vente 2-3 år med at få børn.  Så tab ikke modet

Anmeld

9. august 2010

klmf

Nogle læger tror de er Guds ferieafløser (har arbejdet sammen med et par stykker af dem). Med sådan nogle er der ikke andet at gøre end at sige, du vil have en henvisning... Du skal ikke bede om den, du skal bare kigge ham i øjnene og sige at du skal have dig en udredning for PCO og det skal bare være asap.

Anmeld

9. august 2010

*Toffee*

Godt du stadig har bevaret modet!

Hvad ved han overhovedet om, om barnet vil mangle mandlige indput.. Fordi man ikke kan finde MANDEN, er det vel ikke nødvendigvis ens betydende med at man aldrig snakker med en mand.. Hvis det endelig skal være en så vigtig ting i det at få barn alene...

Han har nok haft en rigtig dårlig dag, der selvfølgelig på ingen måde må gå udover dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.