Dårlig oplevelse hos lægen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Moar'en

Sådan en forbandet nar r**.

Sender dig en masse knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

4xGreve

Tutter skriver:

Er faktisk rigtig ked :-( 
Min egen læge har ferie, men der er flere læger oppe i det lægehus, som jeg har været hos flere gange før!

Idag skulle jeg så til lægen med mit ben, da der er gået infektion i sårene, og så tænkte jeg, at jeg ville fortælle ham om mine planer også! Evt få taget nogle af de nødvendige blodprøver osv. OG IKKE MINDST få henvisningen til Svend Lindenberg.

Jeg startede ud med det først, og svaret var: " Seriøst? Nu må du da lige tænke dig om endnu engang, tænk da lige på, at dette her barn ikke får nogen far overhovedet, og hvis det nu bliver en dreng, så tænk lige over, at han INGEN mandlige input vil få, kun feminine - Så nej, jeg vil ikke give dig en henvisning til ham"

Prøvede og forklarer, at til og starte med, skulle han bare give mig en henvisning til Svend, til PCO behandling! Men ville han ikke.. Jeg blev så ked af det og PAF, at jeg helt glemte og få tjekket mine sår! Forklarede ham også, at det ikke bare var en tanke jeg havde fået igår.. Men har tænkt det rigtig godt igennem. Jeg er godt klar over, at det ikke har en far, og at barnet kommer til og mangle det, men det er en chance man må tage og så forklarer barnet bedst muligt! Dette her en min største drøm, og den læge fik mig til og føle mig som en fiasko!

Nu ringer jeg op imorgen og bestiller en tid, til min egen læge kommer tilbage, jeg har ikke mistet modet pga den dumme læge, synes bare han var rigtig tarvelig! 

1 forældre kan være lige så god som 2 uanset køn... og nogen gange kan det virkelig have sine fordele at være alene med et barn... dem kan jeg da se selvom jeg er i et forhold...

Anmeld

9. august 2010

line melias mor

hold da op en spade.  du får lige en krammer herfra

Anmeld

9. august 2010

Vial

Øv øv øv!

Det er lidt et dilemma. Den praktiserende læge skal vurdere, om han synes, at der er grundlag for en henvisning (både mht pco og fertilitestsbehandling). Så hvis han vurderede, at det ikke var sagen for dig nu, så kan han jo godt sige nej til det. Grundlaget burde dog ikke være, at han personligt har en holdning til donorbørn. Det har vi ladet folketinget bestemme er okay!

Det var jeg jo selv hamrende bange for at min læge også sagde. Heldgvis var hun helt åben for ideen.

Godt du har din egen læge, som du kan gå til. Det er virkelige et meget sårbart emne, så kan godt forstå, at du blev ked af det. Synd du skulle lufte tanken for den forkerte læge..

Knus fra mig

Anmeld

10. august 2010

Becks

ismo skriver:

Sikke en dum skid.

Jeg havde desværre en lignede oplevelse med min egen læge, og det er endda en kvinde, hun mente jeg var alt for ung til at prøve det den vej og det kunne hun ikke se fornuften i.Jeg arvede heldigvis nogen penge og har valgt en privat klinik.

Jeg er 27 snart 28 år og har det lige som dig og vil ikke vente 2-3 år med at få børn.  Så tab ikke modet

Ja det var han godt nok!

Fedt du også skal i gang, vi er mange herinde efterhånden 

Anmeld

10. august 2010

Becks

lotchen skriver:

Nogle læger tror de er Guds ferieafløser (har arbejdet sammen med et par stykker af dem). Med sådan nogle er der ikke andet at gøre end at sige, du vil have en henvisning... Du skal ikke bede om den, du skal bare kigge ham i øjnene og sige at du skal have dig en udredning for PCO og det skal bare være asap.

Det værste er, at han ikke er ferieafløser, vi har 4 faste læger deroppe, som alle er vores læger.. Jeg har bare været vandt til og komme hos én, da det er ham jeg kender bedst. Ham har jeg kendt siden jeg var 2..

Men ringer derop imorgen og får en akut tid til de sår, for nu har jeg haft feber hele dagen, og mistænker sårene skylden, da jeg ellers ikke har det dårligt.. Så forlanger jeg den henvisning

Anmeld

10. august 2010

Becks

Toffi skriver:

Godt du stadig har bevaret modet!

Hvad ved han overhovedet om, om barnet vil mangle mandlige indput.. Fordi man ikke kan finde MANDEN, er det vel ikke nødvendigvis ens betydende med at man aldrig snakker med en mand.. Hvis det endelig skal være en så vigtig ting i det at få barn alene...

Han har nok haft en rigtig dårlig dag, der selvfølgelig på ingen måde må gå udover dig!!

Nej netop, han aner ikke en dyt.. 

Tror også han har haft en rigtig skidt dag..

Anmeld

10. august 2010

Becks

Moar'en skriver:

Sådan en forbandet nar r**.

Sender dig en masse knus

Tak søde

Anmeld

10. august 2010

Becks

line melias mor skriver:

hold da op en spade.  du får lige en krammer herfra

Tak søde 

Anmeld

10. august 2010

Becks

KaMa skriver:

Øv øv øv!

Det er lidt et dilemma. Den praktiserende læge skal vurdere, om han synes, at der er grundlag for en henvisning (både mht pco og fertilitestsbehandling). Så hvis han vurderede, at det ikke var sagen for dig nu, så kan han jo godt sige nej til det. Grundlaget burde dog ikke være, at han personligt har en holdning til donorbørn. Det har vi ladet folketinget bestemme er okay!

Det var jeg jo selv hamrende bange for at min læge også sagde. Heldgvis var hun helt åben for ideen.

Godt du har din egen læge, som du kan gå til. Det er virkelige et meget sårbart emne, så kan godt forstå, at du blev ked af det. Synd du skulle lufte tanken for den forkerte læge..

Knus fra mig

Jeg snakkede med en veninde idag, hun og hendes mand tog derop for at få en henvisning til behandling. De ville anvende donorsæd, da der i hendes mands familie er en del arvelige sygdomme, som de ikke ville udsætte børn for.. De fik en melding som mig.. Så det er ikke kun enlige han er sådan overfor, men decideret, at man anvender donor!

De indgav en klage på ham og jeg gør det samme når min læge kommer tilbage..

Ja, det er et meget sårbart emne, og en rigtig hård proces følelsesmæssigt at komme igennem, når man først har besluttet sig. Synes man er hele følelsesregistreret igennem  Men jeg tvivler ikke mindre på mig selv, pga hans udmelding, tvært imod - så har den gjort mig mere sikker hvis jeg da kan blive det..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.