Dårlig oplevelse hos lægen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Becks

Zafir skriver:

Det er bare så svært det med læger altså...

Håber at det kommer til at gå hurtigt til med at blive gravid, når du når dertiL

Tak, håber jeg også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Lady Marion <3

Hop op og fald ned på sådan en tosse   Hva bilder han sig ind ,,,   Har selv mødt noget lignende .. Da jeg vel og mærke var gravid og ventede min datter   Han syntes vi var for unge og kunne jo sagtens nå en abort endnu .. Puha han tog også modet helt fra mig . Godt jeg ikke lyttede til ham , så havde jeg jo manglet min dejlige pige på snart 18 år i dag   Så luk ørene , du ved bedst .

Anmeld

9. august 2010

Becks

Muffi . skriver:

Hop op og fald ned på sådan en tosse   Hva bilder han sig ind ,,,   Har selv mødt noget lignende .. Da jeg vel og mærke var gravid og ventede min datter   Han syntes vi var for unge og kunne jo sagtens nå en abort endnu .. Puha han tog også modet helt fra mig . Godt jeg ikke lyttede til ham , så havde jeg jo manglet min dejlige pige på snart 18 år i dag   Så luk ørene , du ved bedst .

Ej en klaptorsk du havde til læge  Godt du lyttede til dig selv..

Ja, han har heller ikke taget modet fra mig, det kan han ikke.. For jeg ved det er 510 % det rigtige jeg gør...

Anmeld

9. august 2010

MM1987

Ej hvor er jeg ked af han sagde sådan til dig... ØV...

Håber din almindelige læge er lidt mere åben overfor tanken...

Og desuden, kan de nægte dig det?...og hvis der er nogen der skal nægte dig det, er det så ikke svend lindeberg, det er vel ham der har ekspertisen...

Der er selvfølgelig ikke nogen der skal nægte dig det, for du skal da bare i gang...

Anmeld

9. august 2010

sofie85

Tutter skriver:

Er faktisk rigtig ked :-( 
Min egen læge har ferie, men der er flere læger oppe i det lægehus, som jeg har været hos flere gange før!

Idag skulle jeg så til lægen med mit ben, da der er gået infektion i sårene, og så tænkte jeg, at jeg ville fortælle ham om mine planer også! Evt få taget nogle af de nødvendige blodprøver osv. OG IKKE MINDST få henvisningen til Svend Lindenberg.

Jeg startede ud med det først, og svaret var: " Seriøst? Nu må du da lige tænke dig om endnu engang, tænk da lige på, at dette her barn ikke får nogen far overhovedet, og hvis det nu bliver en dreng, så tænk lige over, at han INGEN mandlige input vil få, kun feminine - Så nej, jeg vil ikke give dig en henvisning til ham"

Prøvede og forklarer, at til og starte med, skulle han bare give mig en henvisning til Svend, til PCO behandling! Men ville han ikke.. Jeg blev så ked af det og PAF, at jeg helt glemte og få tjekket mine sår! Forklarede ham også, at det ikke bare var en tanke jeg havde fået igår.. Men har tænkt det rigtig godt igennem. Jeg er godt klar over, at det ikke har en far, og at barnet kommer til og mangle det, men det er en chance man må tage og så forklarer barnet bedst muligt! Dette her en min største drøm, og den læge fik mig til og føle mig som en fiasko!

Nu ringer jeg op imorgen og bestiller en tid, til min egen læge kommer tilbage, jeg har ikke mistet modet pga den dumme læge, synes bare han var rigtig tarvelig! 

WTF!?

Sikke en nar!

Må han overhovedet nægte at skrive en henvisning, tænker jeg lidt?

Anmeld

9. august 2010

Becks

Mia Maia skriver:

Ej hvor er jeg ked af han sagde sådan til dig... ØV...

Håber din almindelige læge er lidt mere åben overfor tanken...

Og desuden, kan de nægte dig det?...og hvis der er nogen der skal nægte dig det, er det så ikke svend lindeberg, det er vel ham der har ekspertisen...

Der er selvfølgelig ikke nogen der skal nægte dig det, for du skal da bare i gang...

Ja, jeg tænkte også om han måtte nægte mig en henvisning ind til PCObehandlingen! Men det gjorde han.. Min egenn læge er heldigvis åben over for ideen, for vi har snakket om det før, og når min astma kom iorden ville han jo sende en henvisning til Hvidovre Hosp. Den eneste forskel er at jeg tager insiminationen igennem Svend istedet for Hvidovre..

Anmeld

9. august 2010

Becks

sofie85 skriver:

WTF!?

Sikke en nar!

Må han overhovedet nægte at skrive en henvisning, tænker jeg lidt?

Det tror jeg ikke han må.. For det er til udredning/behandling af min PCO jeg ville have den til..

Narmås!

Anmeld

9. august 2010

sofie85

Tutter skriver:

Det tror jeg ikke han må.. For det er til udredning/behandling af min PCO jeg ville have den til..

Narmås!

så burde du indgive en klage over ham 

Anmeld

9. august 2010

Becks

sofie85 skriver:

så burde du indgive en klage over ham 

Det gør jeg også! :-)

Anmeld

9. august 2010

MM1987

Tutter skriver:

Ja, jeg tænkte også om han måtte nægte mig en henvisning ind til PCObehandlingen! Men det gjorde han.. Min egenn læge er heldigvis åben over for ideen, for vi har snakket om det før, og når min astma kom iorden ville han jo sende en henvisning til Hvidovre Hosp. Den eneste forskel er at jeg tager insiminationen igennem Svend istedet for Hvidovre..

Hmm...

Synes det er helt forkert han begynder at nægte dig en henvisning, han kunne som det mindste sige at han ikke synes det var en god ide, men at du måtte snakke med den læge du plejer at have - for han kender dig jo ikke, så han aner jo ikke hvad dine overvejelser er....

Det er bare at vente til din almindelige læge kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.