Tutter skriver:
Er faktisk rigtig ked :-(
Min egen læge har ferie, men der er flere læger oppe i det lægehus, som jeg har været hos flere gange før!
Idag skulle jeg så til lægen med mit ben, da der er gået infektion i sårene, og så tænkte jeg, at jeg ville fortælle ham om mine planer også! Evt få taget nogle af de nødvendige blodprøver osv. OG IKKE MINDST få henvisningen til Svend Lindenberg.
Jeg startede ud med det først, og svaret var: " Seriøst? Nu må du da lige tænke dig om endnu engang, tænk da lige på, at dette her barn ikke får nogen far overhovedet, og hvis det nu bliver en dreng, så tænk lige over, at han INGEN mandlige input vil få, kun feminine - Så nej, jeg vil ikke give dig en henvisning til ham"
Prøvede og forklarer, at til og starte med, skulle han bare give mig en henvisning til Svend, til PCO behandling! Men ville han ikke.. Jeg blev så ked af det og PAF, at jeg helt glemte og få tjekket mine sår! Forklarede ham også, at det ikke bare var en tanke jeg havde fået igår.. Men har tænkt det rigtig godt igennem. Jeg er godt klar over, at det ikke har en far, og at barnet kommer til og mangle det, men det er en chance man må tage og så forklarer barnet bedst muligt! Dette her en min største drøm, og den læge fik mig til og føle mig som en fiasko!
Nu ringer jeg op imorgen og bestiller en tid, til min egen læge kommer tilbage, jeg har ikke mistet modet pga den dumme læge, synes bare han var rigtig tarvelig!