Dårlig oplevelse hos lægen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Becks

Så fik jeg tid hos min EGEN læge 

Den 23/8.. Bliver spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Diana...

Det var godt. 

Ihh øv der jeg på ferie så skal jeg vente en hel uge med opdate  

Anmeld

10. august 2010

Kløver

Tutter skriver:

Er faktisk rigtig ked :-( 
Min egen læge har ferie, men der er flere læger oppe i det lægehus, som jeg har været hos flere gange før!

Idag skulle jeg så til lægen med mit ben, da der er gået infektion i sårene, og så tænkte jeg, at jeg ville fortælle ham om mine planer også! Evt få taget nogle af de nødvendige blodprøver osv. OG IKKE MINDST få henvisningen til Svend Lindenberg.

Jeg startede ud med det først, og svaret var: " Seriøst? Nu må du da lige tænke dig om endnu engang, tænk da lige på, at dette her barn ikke får nogen far overhovedet, og hvis det nu bliver en dreng, så tænk lige over, at han INGEN mandlige input vil få, kun feminine - Så nej, jeg vil ikke give dig en henvisning til ham"

Prøvede og forklarer, at til og starte med, skulle han bare give mig en henvisning til Svend, til PCO behandling! Men ville han ikke.. Jeg blev så ked af det og PAF, at jeg helt glemte og få tjekket mine sår! Forklarede ham også, at det ikke bare var en tanke jeg havde fået igår.. Men har tænkt det rigtig godt igennem. Jeg er godt klar over, at det ikke har en far, og at barnet kommer til og mangle det, men det er en chance man må tage og så forklarer barnet bedst muligt! Dette her en min største drøm, og den læge fik mig til og føle mig som en fiasko!

Nu ringer jeg op imorgen og bestiller en tid, til min egen læge kommer tilbage, jeg har ikke mistet modet pga den dumme læge, synes bare han var rigtig tarvelig! 

damn, uanset hvad ens personlige holdninger er, så skal de bare blive hjemme når man er læge, har desværre selv godt pålevet, personlige holdninger fra læger, spille ind, og er bare så trels.

Håber din egen læge vil hjælpe dig

Anmeld

10. august 2010

Becks

Diana... skriver:

Det var godt. 

Ihh øv der jeg på ferie så skal jeg vente en hel uge med opdate  

Så satser vi på gode opdateringer smukke 

Anmeld

10. august 2010

Becks

Maja84 skriver:

damn, uanset hvad ens personlige holdninger er, så skal de bare blive hjemme når man er læge, har desværre selv godt pålevet, personlige holdninger fra læger, spille ind, og er bare så trels.

Håber din egen læge vil hjælpe dig

Det er jeg ikke i tvivl om han vil :-)

Jeg fortalte sygeplejersken (hun tjekkede mine sår) om oplevelsen igår, og hun ville tage den med min egen læge når han kommer tilbage og den læge jeg var hos igår 

Anmeld

10. august 2010

Mor-til-asta-09

Line&Liam skriver:

Sådan en forfærdelig KLAPHAT!

Jeg kan fandme godt forstå du blev helt paf og glemte alt, om ALT andet!! Gud altså!

GODT du ikke har mistet modet søde, for du skal satme ikke lade sådan et gedigent fjols få dig til at tænke... nej måske ikke...!

Kom afsted til din egen!

Og så KÆMPE kram!

Hopper på den her kommentar..

Rigtig meget held og lykke ved den næste læge.. håber han/hun er lidt mere forstående..

Anmeld

10. august 2010

Kløver

Tutter skriver:

Det er jeg ikke i tvivl om han vil :-)

Jeg fortalte sygeplejersken (hun tjekkede mine sår) om oplevelsen igår, og hun ville tage den med min egen læge når han kommer tilbage og den læge jeg var hos igår 

hvor dejligt, for ja sådan en personlig holdning som den, den hører slet ikke hjemme ved en praktiserende læge den lader man ligge hjemme i privaten, for hvem er han til at dømme hvad der er rigtigt og forkert for den enkelte, jeg synes da også det er favorit at have en mor og far, for mig, fordi ejg gerne vil dele det med den jeg elsker, men synes det er dejligt man har muligheder for at få børn, selvom man er selv, og måske ikke har fundet manden i sit liv, eller andet...

Synes det bliver enormt spændende, og håber henvisningen til Svend (var det ik det lægen hed ?) kan hjælpe dig til at opnå dit mål

Og håber den anden læge får sig en lærestreg, så han kan være mere objektiv næste gang, nogen kommer med et stort ønske

Anmeld

10. august 2010

B&J

Fuck en læge han burde ikke være læge... hvad er det dog for noget af sige....

KÆMPE KRAMMER HER FRA

Anmeld

10. august 2010

Becks

forældre-til-Asta skriver:

Hopper på den her kommentar..

Rigtig meget held og lykke ved den næste læge.. håber han/hun er lidt mere forstående..

10000 tak 

Anmeld

10. august 2010

Becks

Maja84 skriver:

hvor dejligt, for ja sådan en personlig holdning som den, den hører slet ikke hjemme ved en praktiserende læge den lader man ligge hjemme i privaten, for hvem er han til at dømme hvad der er rigtigt og forkert for den enkelte, jeg synes da også det er favorit at have en mor og far, for mig, fordi ejg gerne vil dele det med den jeg elsker, men synes det er dejligt man har muligheder for at få børn, selvom man er selv, og måske ikke har fundet manden i sit liv, eller andet...

Synes det bliver enormt spændende, og håber henvisningen til Svend (var det ik det lægen hed ?) kan hjælpe dig til at opnå dit mål

Og håber den anden læge får sig en lærestreg, så han kan være mere objektiv næste gang, nogen kommer med et stort ønske

Ja, det har du ret i :-)

Er også rigtig glad for, vi enlige har den mulighed.. Og så er jeg egentlig ligeglad med om nogle eller én i denne her tråd synes jeg er for ung  Det er nu jeg er klar og ikke om 5 år hihi

Jo det er Svend, han er den førende læge inden for PCO, det er bla. hans klinik KaMa blev insimineret hos, og det gik jo ganske glimrende med 2 beser 

1000 tak, det er dejligt med støtte herinde fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.