Dårlig oplevelse hos lægen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

dorthemus

Jamen jeg tænker også: må han overhovedet det?? Altså lade sine personlige holdninger komme til orde på den måde  Og ikke mindst nægte dig en henvisning...jeg er rystet!! Men der er bare nogle læger som er nogle klaphatte. Jeg ville indgive en klage på ham og så afsted med dig til din egen læge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Becks

Mia Maia skriver:

Hmm...

Synes det er helt forkert han begynder at nægte dig en henvisning, han kunne som det mindste sige at han ikke synes det var en god ide, men at du måtte snakke med den læge du plejer at have - for han kender dig jo ikke, så han aner jo ikke hvad dine overvejelser er....

Det er bare at vente til din almindelige læge kommer

Ja hvis han bare havde sagt sådan.. Men han sagde jo direkte, at det var synd for barnet osv osv. Og med mit job kunne jeg ikke forsørge et barn ordenligt! Er udd. SSH´er, og så vidt jeg ved, er der da mange mødre i den branche haha..

Men ja, jeg må tålmodigt vente på min egen kommer tilbage! Selvom tålmodighed er en by i Rusland hos mig pt haha

Anmeld

9. august 2010

Lillefe

Det lyder da helt absurt! nogen læger burde bare ikke have job... ! han er da en af dem.. Hvis du ville have hans mening så havde du jo nok bedt om den! idiot...!

Anmeld

9. august 2010

Becks

dorthemus skriver:

Jamen jeg tænker også: må han overhovedet det?? Altså lade sine personlige holdninger komme til orde på den måde  Og ikke mindst nægte dig en henvisning...jeg er rystet!! Men der er bare nogle læger som er nogle klaphatte. Jeg ville indgive en klage på ham og så afsted med dig til din egen læge

Jamen Dorthe, jeg har aldrig været ude for noget ligende før! Var helt rystet.. Hvis han prøvede på sin egen facon og tale mig fra det, så lykkedes det ham ikke ihvertfald! Er glad for det ikke var ham jeg var hos sidste år og luftede mine tanker, for så havde jeg da stukket halen mellem benene!

Må vente (u)tålmodigt på ham 

Hvordan går det med smukke Runa?

Anmeld

9. august 2010

Becks

Perl skriver:

Det lyder da helt absurt! nogen læger burde bare ikke have job... ! han er da en af dem.. Hvis du ville have hans mening så havde du jo nok bedt om den! idiot...!

Ja netop!

Anmeld

9. august 2010

oo

sådan en røvbanan!

Anmeld

9. august 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Jamen Dorthe, jeg har aldrig været ude for noget ligende før! Var helt rystet.. Hvis han prøvede på sin egen facon og tale mig fra det, så lykkedes det ham ikke ihvertfald! Er glad for det ikke var ham jeg var hos sidste år og luftede mine tanker, for så havde jeg da stukket halen mellem benene!

Må vente (u)tålmodigt på ham 

Hvordan går det med smukke Runa?

Hun er så SØØØØD  Vi er begyndt på noget nyt herhjemme...mor GÅR UD af soveværelset når Runa er ammet og Runa falder selv i søvn..de fleste gange  Hun karter rundt når jeg ligger ved siden af hende, så jeg tror jeg har en dårlig indflydelse på hende..haha. Og så skal hun til at sove i sin egen seng i mit soveværelse, istedet for i min seng...moaren skal bare lige tage sig sammen til at prøve

Anmeld

9. august 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

sådan en røvbanan!

Nemlig

Anmeld

9. august 2010

Becks

Tjuhl skriver:

sådan en røvbanan!

Ja, det har du ret i! Godt jeg er forholdsvis stærk og 510 % sikker i min sag, ellers havde han da ødelagt den drøm..

Anmeld

9. august 2010

Becks

dorthemus skriver:

Hun er så SØØØØD  Vi er begyndt på noget nyt herhjemme...mor GÅR UD af soveværelset når Runa er ammet og Runa falder selv i søvn..de fleste gange  Hun karter rundt når jeg ligger ved siden af hende, så jeg tror jeg har en dårlig indflydelse på hende..haha. Og så skal hun til at sove i sin egen seng i mit soveværelse, istedet for i min seng...moaren skal bare lige tage sig sammen til at prøve

Uha, det må svært.. Det jo din lille pige 

Som pludselig er stor nu, og skal sove i egen seng  Er sikker på, det nok skal gå godt med Runa musen og ændrede soveplaner.. Bliver måske sværere for moren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.