Dårlig oplevelse hos lægen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

SiLiMiMa

JESUS altså!

læger burde bestå en eksamen i empati også før de blev sluppet løs på os andre!!!

IDIOT!!!!

Det skal nok gå bedre hos din egen læge - det er SGU DA dit liv og du bestemmer!

held og lykke!!

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Becks

Heise skriver:

JESUS altså!

læger burde bestå en eksamen i empati også før de blev sluppet løs på os andre!!!

IDIOT!!!!

Det skal nok gå bedre hos din egen læge - det er SGU DA dit liv og du bestemmer!

held og lykke!!

heise

Tak :-*

Og han er endda forholdsvis ung (i 40´erne) har små børn osv.  Hvor min egen læge er over 60 og mere forstående..

Anmeld

9. august 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Uha, det må svært.. Det jo din lille pige 

Som pludselig er stor nu, og skal sove i egen seng  Er sikker på, det nok skal gå godt med Runa musen og ændrede soveplaner.. Bliver måske sværere for moren 

Jamen hun blir så stor så hurtigt!!!! Hun er 11 uger på torsdag...11 uger!!!!

Tror nu, at jeg blir glad for det...for hun ligger og laver lyde hele tiden og karter rundt og prikker mig i ryggen og maven med små varme fingre og kolde tæer  Jeg har sovet vildt dårlig i nat så jeg er nødt til at give slip

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej, søde! Det er sgudda løgn? Hvad fanden er han dog for en kæmpe idiot?

Du kan ikke undgå at møde nogle snævertsynede røvhuller, ogil give dig nogle hak i tuden, smukke!

Du skal bare huske hvor fantastisk en beslutning det er DU har truffet og huske på alle de mange mennesker som støtter dig i det her Du bliver en fantastisk moar og det ved du også godt selv

Men se lige at få kigget på de sår, søde! Husk hvad vi talte om i går...

Kæmpe knus til dig

Anmeld

9. august 2010

Becks

dorthemus skriver:

Jamen hun blir så stor så hurtigt!!!! Hun er 11 uger på torsdag...11 uger!!!!

Tror nu, at jeg blir glad for det...for hun ligger og laver lyde hele tiden og karter rundt og prikker mig i ryggen og maven med små varme fingre og kolde tæer  Jeg har sovet vildt dårlig i nat så jeg er nødt til at give slip

Hihi hvor hyggeligt... Men ja, det er jo ligeså vigtigt du får din nattesøvn..

11 uger!?! Wow tiden går stærkt - hold da magle!!

Anmeld

9. august 2010

Becks

Caroline86 skriver:

ej, søde! Det er sgudda løgn? Hvad fanden er han dog for en kæmpe idiot?

Du kan ikke undgå at møde nogle snævertsynede røvhuller, ogil give dig nogle hak i tuden, smukke!

Du skal bare huske hvor fantastisk en beslutning det er DU har truffet og huske på alle de mange mennesker som støtter dig i det her Du bliver en fantastisk moar og det ved du også godt selv

Men se lige at få kigget på de sår, søde! Husk hvad vi talte om i går...

Kæmpe knus til dig

Ja, han var sgu et fjols!

Nej det ved jeg godt, men havde dog ikke lige regnet med det ville være en læge, der var sådan - Men ja, overraskelser er der nok af i livet 

Ja sårene, må få en tid én af dagene, måske én af sygeplejerskene deroppe vil kigge på dem..

Tak søde, ja jeg bliver en fantastisk MOAR 

Glæder mig til vi ses..

Knus

Anmeld

9. august 2010

SiLiMiMa

Tutter skriver:

Tak :-*

Og han er endda forholdsvis ung (i 40´erne) har små børn osv.  Hvor min egen læge er over 60 og mere forstående..

UNGLAUBLICH!!!!!

Anmeld

9. august 2010

otlitrom

sådan en røvbanan!

PRÆCIS!

Op med hovedet, Tutter. Den læge havde tydeligvis en personlig holdning der var anderledes end din. Men han glemte, at det ikke var den - men henvisningen- du bad om. Skovl! men han er desværre nok ikke den eneste i systemet...

Anmeld

9. august 2010

Becks

kitty skriver:

PRÆCIS!

Op med hovedet, Tutter. Den læge havde tydeligvis en personlig holdning der var anderledes end din. Men han glemte, at det ikke var - men henvisningen- du bad om. Skovl - me han er desværre nok ikke den eneste i systemet.

Hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer herinde, så snart man er lidt ked, får I hurtigt én op igen - DEJLIGT 

Tak 

Anmeld

9. august 2010

Mathilde

Grrrr søde, hvad fanden er han for et fjols han skal da slet ikke blande sine personlige holdninger ind i sit arbejde...og det lyder det til at han har gjort!

Jeg håber du får en anden modtagelse næste gang du skal til læge...

Og hatten af for at du ikke mister modet du er en sej pige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.