Tine2104 skriver:
Hej Piger..
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem I tog/tager med til fødslen.
Jeg tager min kæreste og min mor med.
Den anden dag siger min kærestes mor så, at hun vil med til fødslen og jeg griner højt, fordi jeg jo regner med, at det er en joke - men nej. Hun bliver stikfornærmet og siger "Jamen, din mor skal da med!" JA , der er også MIN mor - du er ikke min mor og det er ikke din søn der skal føde.
Jeg synes, at det er virkelig urimeligt at hun bliver fornærmet over det! Og derefter vil hun have, at vi ringer så snart jeg går i fødsel - hvilket jeg hele tiden har sagt, at jeg ikke vil have - for det bliver det rene cirkus med hende rendende på hospitalet og jeg vil ikke have andre til at rende på gangene og "heppe" på mig.
Er jeg en total tarvelig "svigerdatter" ?
Det skal lige siges, at vores forhold (svigermors og mit og min kærestes og hendes) har været ret anstrengt de sidste 2 års tid, da hende og min kærestes far blev skilt og hun har været rigtig modbydelig overfor min kæreste - laaaang historie.
Glæder mig til at høre Jeres holdninger 
Jeg har oss ''lovet'' min svigermor at hun må komme med til min næste fødsel, men det Kommer hun ikk alligevel
fordi her de sidste 2 år har hun virkelig vist mig sit sande jeg, og den er grim 
Jeg er SÅ glad for at hun endelig har vist mig hvem hun er, så jeg inden jeg bliver gravid med Nr 2, ved at hun IKKE skal med, og det vil hun da helt sikkert blive super tosset over, men er da ligeglad, hun sagde til mig for 2 år siden, ej altså, jeg vil sgu da godt se dig føde... 
har tænkt mine tanker om hvad hun egentlig mente med det , som hun sagde det, hun sagde det som om , haha jeg vil da pive osv osv...
Ha... skal sgu kun have manden med ligesom jeg kun havde til vores søns fødsel, evt. min storesøster hvis hun ''tør'' Komme med denne gang
så hun kan opleve det....
men så os kun min mand og min kære storesøster
...
og hvis hun vil det ved jeg da os at svigermonsteren vil blive SÅ fornærmet... 
men det er vores fødsler, os der bestemmer, basta !