Hvem skal med/ var med til fødslen? (Urimelig svigermor!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Becks

Når jeg bliver gravid og skal føde, så bliver det jo uden en far. Da jeg har valgt og være alene om det med donorsæd.

Men når den tid kommer, så skal min veninde med. Hun vil være den bedste støtte for mig. Min mor er ikke en mulighed da hun bor i USA, og havde hun boet herhjemme, havde det stadig ikke været en mulighed :-)

Min søster ved jeg vil blive ked af, at hun ikke skal med. Men hun er for pyller agtig når jeg har ondt, og det har jeg IKKE brug for sådan en dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Silas&Mille

Der er jo slet ikke noget at diskutere. Hvis du  ikke vil have hende med, vil du ikke have hende med. Så er den simpelthen ikke længere.

Set fra hendes synspunkt forstår jeg hende egentligt godt, men som alle andre og skriver så er det suverent dig der bestemmer hvem der skal være med ved  fødslen.

Jeg skal kun have min kæreste med, har slet ikke tænkt på hverken mor eller svigermor. Men om de i det hele taget når at komme frem inden den lille er kommet til verden er ikke til at vide.

Vi er bosiddende i Midtsverige og det tager mine forældre og brødre omkring 12 timer i bil at komme frem og det samme gælde nok mine sviger forældre færgen tager jo alligevel 3 timer til Göteborg

Jeg er glad bare de kommer frem og kan se den lille.

Anmeld

9. august 2010

Pige2009

Jeg havde bare Lauras far med og ville aldrig have hverken mor eller min svigermor med, hvis jeg havde sådan en Havde Lauras far ikke ville med til fødslen, så var min veninde kommet med.

Derfor synes jeg absolut ikke du er urimelig. Som du selv siger, vil det blive et rend uden lige, hvis du også skulle ringe, når du går i fødsel. Stå fast ved din beslutning!

K.h. Linda

Anmeld

10. august 2010

Ansemusen

mariaogmarcus skriver:

ja det skal han...tror på han trods alt giver mig den bedste støtte og glæder sig lige så meget til den lille kommer...

men man tænker selvf. på om den lille en dag vil bebrejde at hans far ikke fik lov... ?

Det kan man selvfølgelig aldrig vide, men det tror jeg nu ikke! I hvert fald ikke hvis du også til den tid forklarer hvorfor du gik fra ham. En eventuel bebrejdelse vil jo slet ikke komme før dit barn er gammelt nok til også at få sandheden om jeres brud at vide (så meget af sandheden som det nu er nødvendigt at fortælle).

Anmeld

10. august 2010

3xM

Ansemusen skriver:

Det kan man selvfølgelig aldrig vide, men det tror jeg nu ikke! I hvert fald ikke hvis du også til den tid forklarer hvorfor du gik fra ham. En eventuel bebrejdelse vil jo slet ikke komme før dit barn er gammelt nok til også at få sandheden om jeres brud at vide (så meget af sandheden som det nu er nødvendigt at fortælle).

det har du nok ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.