Hvornår satte i grænsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

N&J

Toffi skriver:

Det har du meget ret i. Forhistorien spiller selvfølgelig ind, det var ikke en tanke jeg umiddelbart selv har haft, men kan godt se det når du skriver det.

Jeg har ikke selv nogle bedsteforældre tilbage. Har en ret lille familie. Heldigvis har jeg en fantastisk mor tæt på, som jeg ved vil blive en fantastisk mormor for baby.

Sjovt du siger det, jeg havde også en grænse på 25 år, som jeg så ikke nåede. Faktisk tror jeg heller ikke jeg var helt klar dengang, ikke som jeg er nu. Nu er der også kun seks måneder til jeg er færdiguddannet, så føler jeg at jeg er meget parat til at komme videre med den personlige del af mit liv. Den voksne del af mit liv.

Det ville også have passet med 31 ca for mig, så var jeg færdig eller manglede kun kandidaten for at blive færdig, så jeg havde nok tænkt det samme som dig.. men selvfølgelig vil det være godt med et job, så man var sikret under graviditeten, og plads nok til babyen osv., men lige inden jeg fyldte 32 havde nok for mig været der, netop fordi man ikke ved om den er der i første omgang, fordi man så har tid til at sætte sig ordentlig ind i alt vedr. det og en sidste mulighed for at se om prinsen ikke skulle dukke op.. jeg har på ingen måde fortrudt min datter, selvom hendes far ikke var klar, og jeg har heller ikke fortrudt at det var sådan hun blev til på, hun er et ønskebarn 100 %. men tror at hvis mit liv var gået i samme retning som det er nu, så havde jeg nok også valgt at blive insimineret.. så held og lykke uanset hvornår og om du vælger at gøre det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

klmf