Alexis skriver:
Ja det er helt hul i hovedet, og samtidig tuder de over, at der ikke er nok unge som tager en udd. eller skynder sig igennem udd. systemet. Det er jo liiiidt svært så.
Mener dog et par steder har fået lov at optage flere i år, men der er også en del steder som slet ikke får nok støtte i forhold til andre studier (de der puljer de får) og det er jo helt urimeligt, når der er brug for pengene til udd.
Det undrer mig meget...
Ja - det er nemlig helt godnat. Altså, jeg ved godt jeg ikke er den eneste der ikke er blevet optaget - det kan man jo se på tallene .... godt 13.000 ansøgere og godt 5.000 optagede .... men for filan hvor siger det altså bare noget om manglen på pladser!
Ved godt at de prioritere efter, hvor der mangler arbejdskraft osv. Men så må vi hente den arbejdskraft et andet sted, hvor blev friheden til at vælge lige af? Jeg tænker bare.........hvad hjælper det mig i sidste ende at tage en psykologi uddannelse eller sygepleje uddannelse, når det ikke er det jeg brænder for 
Hmm, undre mig uanset om jeg blev optaget eller ej....det er jo et samfundsproblem uden lige.
Ej hvor jeg krydser og hepper på dig
Trænger til gode nyheder 
Anmeld