Kooooom nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

M&F&C

Milla-Victoria's mor skriver:

Hov, havde ikke set at Alexis også ventede gode nyheder

Selvfølgeligt er der positivt svar til jer begge Har en super god mavefornemmelse

Lige for jeg begge

Knus

Kan man stole på dine mavefornemmelser?  Det får vi at se,  om 5 minutter ... hvor vil det være typisk at serveren går ned eller sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Mutti2

Alexis skriver:

Tusind tak!!! Er gået med stille døre, da jeg virkelig havde besluttet at holde forventningerne nede, men håber VIRKELIG på at komme ind!

Får du besked med posten senere i dag, eller????? Ihhh hvor er det spændende. Det er jo hele jeres fremtid der er på spil

Hvad har du søgt ind som??

Knus

Anmeld

30. juli 2010

Mutti2

Malene&Frederikke skriver:

Kan man stole på dine mavefornemmelser?  Det får vi at se,  om 5 minutter ... hvor vil det være typisk at serveren går ned eller sådan noget

Hihi.... Den plejer at holde

Men 2 min mere..... Så ved du svar Åhhhhhhhhhhh hvor er det spændende.

Anmeld

30. juli 2010

M&F&C

Er ikke optaget

- tak for alt jeres søde heppen!

Svarer lige på beskeder osv imorgen ...... er ret ked af det lige nu!

Anmeld

30. juli 2010

Trolde_mor

Er ikke optaget

awwww

Du får lige et stort

Håber du får en ok søvn.. nat nat..

Anmeld

30. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja skulle gerne få brev om det i morgen. Alle for svar til videregående udd. d. 30 juli. Dem på Uni kan så åbenbart tjekke det online efter midnat, men jeg må pænt vente på mit brev.

Jeg har søgt ind på Pædagog udd. på særlig  dispensation - Realkompetence vurdering. Vil bruge den til at læse videre hvis jeg kommer ind.

Håber jeg kommer ind selv om chancerne er små!

Hep hep hep!!!

Får du besked med posten senere i dag, eller????? Ihhh hvor er det spændende. Det er jo hele jeres fremtid der er på spil

Hvad har du søgt ind som??

Knus

Anmeld

30. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Er ikke optaget

Ej øv noget møg altså. Kan godt forstå du er rigtig ked af det. Det er slet ikke sjovt eller fair, at man ikke er sikret at komme ind når det er drømme studiet.

Kæmpe Knus herfra.

Anmeld

30. juli 2010

M&F&C

Alexis skriver:

Ja skulle gerne få brev om det i morgen. Alle for svar til videregående udd. d. 30 juli. Dem på Uni kan så åbenbart tjekke det online efter midnat, men jeg må pænt vente på mit brev.

Jeg har søgt ind på Pædagog udd. på særlig  dispensation - Realkompetence vurdering. Vil bruge den til at læse videre hvis jeg kommer ind.

Håber jeg kommer ind selv om chancerne er små!

Hep hep hep!!!

Sidder her og håber på, at du kommer med en rigtig god opdatering! Er i nattens løb, nået frem til, at jeg vil forsøge at ringe til dem, og høre dem om mine muligheder for at komme ind, hvis nogen skulle springe fra.......... har prøvet at ringe allerede, men man kan først få fat på dem kl 12

Anmeld

30. juli 2010

M&F&C

Alexis skriver:

Ej øv noget møg altså. Kan godt forstå du er rigtig ked af det. Det er slet ikke sjovt eller fair, at man ikke er sikret at komme ind når det er drømme studiet.

Kæmpe Knus herfra.

Nej, det er godt nok bittert, havde lige hele min fremtid mere eller mindre planlagt ..... men man kan aldrig føle sig for sikker!

Så nu må jeg have igangsat en plan B, af en eller andet art .....

Anmeld

30. juli 2010

M&F&C

Trolde_mor skriver:

awwww

Du får lige et stort

Håber du får en ok søvn.. nat nat..

Tak for krammet

Har nu ikke sovet så godt - skal lige afklares med, hvad dælan jeg nu skal gøre.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.