Kooooom nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

M&F&C

PUUUUUUHHHHHA!

Det krævede lidt af kroppen - men kan nu sige at jeg er OPTAGET på HA (jur.) på Aalborg universitet Dette kan bruges som springbræt til almen jura, hvis jeg er heldig der er nogen der springer fra ....... og mon ikke der er et par stykker der fortryder

Men uanset: DAGEN ER REDDET  Jeg er nu glad nok for at jeg skal starte på den uddannelse - hellere det, end at vente et år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Trine89

Malene&Frederikke skriver:

PUUUUUUHHHHHA!

Det krævede lidt af kroppen - men kan nu sige at jeg er OPTAGET på HA (jur.) på Aalborg universitet Dette kan bruges som springbræt til almen jura, hvis jeg er heldig der er nogen der springer fra ....... og mon ikke der er et par stykker der fortryder

Men uanset: DAGEN ER REDDET  Jeg er nu glad nok for at jeg skal starte på den uddannelse - hellere det, end at vente et år

Det var dejlig at høre... 
Held og Lykke med det nye studie så... 

Knus Trine

Anmeld

30. juli 2010

M&F&C

Alexis skriver:

Ifølge KOT skal man have brev uanset udfaldet. Så vil tro du modtager et i morgen så. Lige som jeg forhåbentlig gør.

De er nok blevet overrasket over de mange breve i Post DK selv om det samme sker hvert år på samme dato... hm....

Det er det samme med julekortene .......... og pakkerne, og postkortene ..... osv osv Det er som om, at det hele er en stor overraskelse, hele tiden for dem

Men ja, det må vi håbe ..... ved ikke om du lige har læst, at jeg ringede rundt og tog ud på uni i Aalborg med en ny ansøgning - denne gang til HA (jur.) (erhvervsjura) og blev optaget mens jeg stod der. Så om ik andet sagde hun, så modtager jeg hvertfald et optagelsesbrev indenfor nogen dage ..... mandag-tirsdag, ville hun gætte på

Anmeld

30. juli 2010

M&F&C

Trine89 skriver:

Det var dejlig at høre... 
Held og Lykke med det nye studie så... 

Knus Trine

Tak

Anmeld

30. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det er det samme med julekortene .......... og pakkerne, og postkortene ..... osv osv Det er som om, at det hele er en stor overraskelse, hele tiden for dem

Men ja, det må vi håbe ..... ved ikke om du lige har læst, at jeg ringede rundt og tog ud på uni i Aalborg med en ny ansøgning - denne gang til HA (jur.) (erhvervsjura) og blev optaget mens jeg stod der. Så om ik andet sagde hun, så modtager jeg hvertfald et optagelsesbrev indenfor nogen dage ..... mandag-tirsdag, ville hun gætte på

Nej det hørte jeg ikke!!! Kæmpe stort tillykke med det! Hvor er det skønt for dig.

Har netop tjekket post.dk hjemmeside for forsinkelser, og der skulle ikke være nogen problemer. Fatter intet.

Anmeld

30. juli 2010

M&F&C

Alexis skriver:

Nej det hørte jeg ikke!!! Kæmpe stort tillykke med det! Hvor er det skønt for dig.

Har netop tjekket post.dk hjemmeside for forsinkelser, og der skulle ikke være nogen problemer. Fatter intet.

Tak !!

IH! kan godt forstå at du er ved at ret desperat ...... altså træls de ikke kan sige noget på dit uddannelsested heller Føler godt nok med dig! Ville allerede være mere end oppe i det røde felt ... men det hjælper jo desværre ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.