Kooooom nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.029 visninger
55 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

M&F&C

Nu kunne klokken altså godt liiiiige tage at blive klokken 00:05, så man kan se om man er kommet ind på drømmestudiet......

Sidder her med ondt i maven, og er træt ....men kan fisme ikke vente til posten kommer imorgen  Så hellere have svaret over nettet ... og så ved man også om man skal glæde sig til at åbne postkassen

fingre for mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

twinboys

Malene&Frederikke skriver:

Nu kunne klokken altså godt liiiiige tage at blive klokken 00:05, så man kan se om man er kommet ind på drømmestudiet......

Sidder her med ondt i maven, og er træt ....men kan fisme ikke vente til posten kommer imorgen  Så hellere have svaret over nettet ... og så ved man også om man skal glæde sig til at åbne postkassen

fingre for mig!!

Pøj pøj

knæk og bræk-...

Hvor har du søgt ind henne???

Majbritt

Anmeld

29. juli 2010

M&F&C

twinboys skriver:

Pøj pøj

knæk og bræk-...

Hvor har du søgt ind henne???

Majbritt

Tak søde Majbritt

Har søgt både i Aalborg og Århus - prioriteret i nævnt rækkefølge Har søgt ind på jurastudiet

Anmeld

29. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

fingre for mig!!

Gud ja, havde helt glemt man kan tjekke det om lidt... Held og lykke!!!

Hvor er det man kan se det?

Anmeld

29. juli 2010

LilleMor10

Krydser fingre  

Anmeld

29. juli 2010

M&F&C

Alexis skriver:

Gud ja, havde helt glemt man kan tjekke det om lidt... Held og lykke!!!

Hvor er det man kan se det?

Har du også søgt ind?

Hvis ja, så får du også lige krydsede fingre

Anmeld

29. juli 2010

M&F&C

LilleMor10 skriver:

Krydser fingre  

TAK

Anmeld

29. juli 2010

Trolde_mor

Krydser for at det er gode nyheder du får her om præcis en halv time

Anmeld

29. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Malene&Frederikke skriver:

Har du også søgt ind?

Hvis ja, så får du også lige krydsede fingre

Ikke på Jura, men har søgt dispensation til Pæd. Udd. Sådan en særlig optagelses mulighed. Det hedder realkompetence vurdering.

Det var fordi jeg sumpede rundt på en skole STX  hvor jeg ikke var glad. Startede efter jeg ikke kunne komme videre med min HG. Så fandt jeg ud af, at flere af de ting jeg vil læse, kan jeg læse på overbygningen efter en Pæd. Udd. Så nu håber jeg inderligt jeg er kommet ind, selv om der ikke er så stor sandsynlighed.

Aner bare ikke hvor man kan tjekke det på nette?

Anmeld

29. juli 2010

M&F&C

Alexis skriver:

Ikke på Jura, men har søgt dispensation til Pæd. Udd. Sådan en særlig optagelses mulighed. Det hedder realkompetence vurdering.

Det var fordi jeg sumpede rundt på en skole STX  hvor jeg ikke var glad. Startede efter jeg ikke kunne komme videre med min HG. Så fandt jeg ud af, at flere af de ting jeg vil læse, kan jeg læse på overbygningen efter en Pæd. Udd. Så nu håber jeg inderligt jeg er kommet ind, selv om der ikke er så stor sandsynlighed.

Aner bare ikke hvor man kan tjekke det på nette?

Har ikke lige hørt om den mulighed - men er da lækkert den er der, når nu du ikke fandt dig godt tilpas det andet sted

Hvor har du søgt ind henne?

Altså - jeg har søgt både i Aalborg og Århus, og har fået brev fra begge med login-koder osv. Fik brevet ikke så længe efter ansøgningerne var afsendt, som sådan en bekræftelse på, at de var modtaget? Kan ikke forstå hvis du ikke har fået sådan en bekræftelse - og hvis du har, burde det stå deri?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.