Kooooom nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

M&F&C

Trolde_mor skriver:

Krydser for at det er gode nyheder du får her om præcis en halv time

Tak, tak tak!! Er da ved at gå mere og mere ud af mit gode skind ...  Men fy for pokker, jeg bliver ked af det og skuffet hvis jeg lige nøjagtig ikke er kommet ind ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Malene&Frederikke skriver:

Har ikke lige hørt om den mulighed - men er da lækkert den er der, når nu du ikke fandt dig godt tilpas det andet sted

Hvor har du søgt ind henne?

Altså - jeg har søgt både i Aalborg og Århus, og har fået brev fra begge med login-koder osv. Fik brevet ikke så længe efter ansøgningerne var afsendt, som sådan en bekræftelse på, at de var modtaget? Kan ikke forstå hvis du ikke har fået sådan en bekræftelse - og hvis du har, burde det stå deri?

Jo har vist fået et par breve, men husker ik om der stod noget om log ind... Må jeg da lige tjekke, hehe. Fik også sms med tak for ansøgningen, så følte mig total dækket ind, hehe.

Hepper virkelig på os begge to.

Ja det er super fedt hvis det lykkes. Har søgt ind 3 steder i KBH!

Bag efter kan jeg læse videre i forskellige retninger. Bla. pædagogisk antropologi, psykologi og sociologi. Meget fedt synes jeg! Vil ikke arbejde med børn, eller på institution, men kan se en masse muligheder på sigt. 

Anmeld

29. juli 2010

Trolde_mor

Tak, tak tak!! Er da ved at gå mere og mere ud af mit gode skind ...  Men fy for pokker, jeg bliver ked af det og skuffet hvis jeg lige nøjagtig ikke er kommet ind ...

Er der ikke noget at sige til du gør - det har jo betydning for din/jeres fremtid, og det er jo super lækkert at komme i gang med det man sådan brænder efter, frem for at skulle finde job til man kan søge ind igen..

Anmeld

29. juli 2010

M&F&C

Alexis skriver:

Jo har vist fået et par breve, men husker ik om der stod noget om log ind... Må jeg da lige tjekke, hehe. Fik også sms med tak for ansøgningen, så følte mig total dækket ind, hehe.

Hepper virkelig på os begge to.

Ja det er super fedt hvis det lykkes. Har søgt ind 3 steder i KBH!

Bag efter kan jeg læse videre i forskellige retninger. Bla. pædagogisk antropologi, psykologi og sociologi. Meget fedt synes jeg! Vil ikke arbejde med børn, eller på institution, men kan se en masse muligheder på sigt. 

Kan du så få fundet de breve, nu bliver det da aaalt for spændende! Vi vil også opdateres af dig

Blev også sådan helt lettet da der lå brev fra begge steder ... så kan man da ikke have lavet heeeelt lort i den

Ja, uden tvivl .... HEP HEP HEP !!!!!!

Ej, det giver da viiiildt mange muligheder! Det kunne da ikke være bedre så! Specielt hvis man ikke lige er helt 100 procent sikker på, hvad men helt konkret vil  Så er det rart man ikke er fastlåst ...

Anmeld

29. juli 2010

Mutti2

Nu kunne klokken altså godt liiiiige tage at blive klokken 00:05, så man kan se om man er kommet ind på drømmestudiet......

Sidder her med ondt i maven, og er træt ....men kan fisme ikke vente til posten kommer imorgen  Så hellere have svaret over nettet ... og så ved man også om man skal glæde sig til at åbne postkassen

fingre for mig!!

Uhhh jeg krydser ALT hvad jeg kan Du giver lige besked når du ved noget søde   

Knus

Anmeld

29. juli 2010

M&F&C

Trolde_mor skriver:

Er der ikke noget at sige til du gør - det har jo betydning for din/jeres fremtid, og det er jo super lækkert at komme i gang med det man sådan brænder efter, frem for at skulle finde job til man kan søge ind igen..

Ja, nemlig ...... og nu har jeg bare drømt om den uddannelse siden jeg var 13  Oveni det, så er det jo også lige nøjagtig NU at jeg har gejsten til at gennemføre det! Det tog lidt ekstra tid at blive HH-student, fik lige barn og havde barsel ind i mellem  Så kunne bare ikke være mere klar, til at give den gas med paragraffer og lovsamlinger

Anmeld

29. juli 2010

M&F&C

Milla-Victoria's mor skriver:

Uhhh jeg krydser ALT hvad jeg kan Du giver lige besked når du ved noget søde  

Knus

Tak søde - det skal jeg nok  Kom så med GODE nyheder, til både mig og Alexis

Anmeld

29. juli 2010

Kan du så få fundet de breve, nu bliver det da aaalt for spændende! Vi vil også opdateres af dig

Blev også sådan helt lettet da der lå brev fra begge steder ... så kan man da ikke have lavet heeeelt lort i den

Ja, uden tvivl .... HEP HEP HEP !!!!!!

Ej, det giver da viiiildt mange muligheder! Det kunne da ikke være bedre så! Specielt hvis man ikke lige er helt 100 procent sikker på, hvad men helt konkret vil  Så er det rart man ikke er fastlåst ...

Lige præcis, hep hep hep. Må hellere væbne mig med tålmodighed, for når det er seminarium får man åbenbart ikke et login

Det er åbenbart kun UNI. der giver sådan en fed mulighed.

Ja, det giver mange muligheder, også for undervisning, ledelse og en heeeeel masse andet. Så er man, som du også skriver,heller ik fastlåst, og det passer mig fint at skulle veksle mellem undervisning og praktik. Lige min smag.

Jura er forresten også et fedt studium Kan godt forstå du har valgt det!

Ihhh håber sådan for os begge to. Nu er der 10 min. tilbage, så må du lige opdatere!!!! HEEEEEEEEEEEP og KÆMPE KLUDDERMOR herfra!!!!

Anmeld

29. juli 2010

Mutti2

Tak søde - det skal jeg nok  Kom så med GODE nyheder, til både mig og Alexis

Hov, havde ikke set at Alexis også ventede gode nyheder

Selvfølgeligt er der positivt svar til jer begge Har en super god mavefornemmelse

Lige for jeg begge

Knus

Anmeld

29. juli 2010

Milla-Victoria's mor skriver:

Hov, havde ikke set at Alexis også ventede gode nyheder

Selvfølgeligt er der positivt svar til jer begge Har en super god mavefornemmelse

Lige for jeg begge

Knus

Tusind tak!!! Er gået med stille døre, da jeg virkelig havde besluttet at holde forventningerne nede, men håber VIRKELIG på at komme ind!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.