Kooooom nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Trine89

Stor stor Krammer herfra også Malene.. 

Håber der dukker en ny mulighed for at komme ind.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

twinboys

Malene&Frederikke skriver:

Er ikke optaget

- tak for alt jeres søde heppen!

Svarer lige på beskeder osv imorgen ...... er ret ked af det lige nu!

Ejjjj altså er så ked af at du ikke fik muligheden... Håber du kan komme ind på et afbud...

Varme knus til dig

Majbritt

Anmeld

30. juli 2010

M&F&C

twinboys skriver:

Ejjjj altså er så ked af at du ikke fik muligheden... Håber du kan komme ind på et afbud...

Varme knus til dig

Majbritt

Tak for knus!

Ja, det håber jeg også ... har prøvet at ringe til dem, men telefonerne åbner først kl 12 - egentlig underligt, sådan en dag hvor flere 100 nok har spørgsmål

Anmeld

30. juli 2010

M&F&C

Trine89 skriver:

Stor stor Krammer herfra også Malene.. 

Håber der dukker en ny mulighed for at komme ind.. 

Tak Trine ..... håber jeg også! Måske en alternativ start, så jeg tager basis sammen med dem, men bare hører under et andet studie, og så skifte over til jura efter basis. Jeg ved det ikke - ringer til dem kl 12 når de åbner telefonerne

Anmeld

30. juli 2010

Trine89

Tak Trine ..... håber jeg også! Måske en alternativ start, så jeg tager basis sammen med dem, men bare hører under et andet studie, og så skifte over til jura efter basis. Jeg ved det ikke - ringer til dem kl 12 når de åbner telefonerne

Jah det er jo lige det... 

Syns det lyder som en god ide lige at ringe og hør om mulighederne inden man smider det hele på gulvet.. 

Anmeld

30. juli 2010

Svane83

Nej hvor ærgeligt du ikke kom ind.

Jeg har selv læst Jura i Odense. Hvis du ikke kan komme ind på den rene jura så kunne du evt. prøve at komme ind på ha.jur og så skifte over efter 1 år det er der mange der gør hvis de ikke kan komme ind på den rene linje i første omgang. Der er nemlig mange der falder fra efter det første år og så mangler du kun nogle enkle fag som du så kan tage ved siden af resten får man dispensation for.

Carina som blev cand. jur sidste år

Anmeld

30. juli 2010

LotteN

Det er jeg godt nok ked af at høre - håber du finder en anden måde, så du kan komme ind...du får lige et stort  med på vejen

Anmeld

30. juli 2010

M&F&C

Svane83 skriver:

Nej hvor ærgeligt du ikke kom ind.

Jeg har selv læst Jura i Odense. Hvis du ikke kan komme ind på den rene jura så kunne du evt. prøve at komme ind på ha.jur og så skifte over efter 1 år det er der mange der gør hvis de ikke kan komme ind på den rene linje i første omgang. Der er nemlig mange der falder fra efter det første år og så mangler du kun nogle enkle fag som du så kan tage ved siden af resten får man dispensation for.

Carina som blev cand. jur sidste år

Mange tak for tippet - det vil jeg forsøge Kan dog først ringe til studiekontoret klokken 12 .... men ja, hvis man nu kan komme ind på ha.jur, så har man stadig foden inden for drømmefaget, og hvis det så står frit for at skifte, så er der jo muligheder! Jeg er SÅ hooked, så er villig til at give den en ordentlig skalle, med fag ved siden af

Anmeld

30. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sidder her og håber på, at du kommer med en rigtig god opdatering! Er i nattens løb, nået frem til, at jeg vil forsøge at ringe til dem, og høre dem om mine muligheder for at komme ind, hvis nogen skulle springe fra.......... har prøvet at ringe allerede, men man kan først få fat på dem kl 12

Åh håber sådan for dig at du får en mulighed, enten som en plads der bliver ledig, eller de der "intro" semestrer?  Eller som en anden skriver, kan starte op på en anden basis, også skifte over.

Posten er ikke kommet forbi endnu, så må lige fylde timerne ud med lidt praktisk tror jeg. Ellers bliver det ulideligt.

Anmeld

30. juli 2010

Trolde_mor

Tak for krammet

Har nu ikke sovet så godt - skal lige afklares med, hvad dælan jeg nu skal gøre.....

Så lidt

Ikke noget at sige til.. der er ikke en anden indgang til dit endelige ønske om uddannelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.