Baby vs. bryllup - hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Maalene

Kamelia skriver:

Det tror jeg heller ikke. Men det er da klart at man skal undgå at tage rigtig mange kg på og så igang med noget træning når man kan.

Ikke alle taber sig af amning!

Kamelia

Ja, det er en nødvendighed med noget træning - heller ikke sikkert det lykkes med amning, så det kan man nok ikke sætte sin lid til - selvom man da håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

LC

Vi holdt kombineret bryllup og barnedåb, da davores datter var 3½måned gamel.

Havde sagt at jeg ville tabe mig og være tilbage på normal vægt inden bryllupet. men men... tog 22 kg på, og døjede meget efterfølgende, så kunne ikke gå over ½ km før min datter var 2 måneder, så fik ikke rigtigt noget motion og amningen fungerede heller ikke.

Men fik den flotteste kjole til vores bryllup, fik sat hår og lagt make up og følte mig selv som en million, så lige den dag tænkte jeg slet ikke på de ekstra kilo, som jeg stadig kæmper lidt med..

Så tror at lige meget om du vejer lidt ekstra efter en fødsel eller ej, så skal du nok få et rigtig godt bryllup når den tid kommer.. Og som de andre skriver en god bh og flot kjole gør underværker..

Anmeld

25. juli 2010

eliasogmor

hej du..et bevis på man ikke behøver at blive slasket..jeg tog 25 kg på under graviditeten..og i dag 2,5 år efter..har jeg smidt alle plus det løse... men tror efter et år var alle væk....så længe du vil smide de ekstra kilo...skal du nok smide dem...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2010

puttecolle

Maalene skriver:

Hej piger

Jeg er VIRKELIG splittet... Både min kæreste og jeg er blevet enige om, at vi vil igang med og prøve om vi kan få en lille en - hvilket jeg synes er HELT fantastisk og kan slet ikke vente til den dag vi sidder med en lille en i vores arme

MEN, MEN, MEN...

Jeg har bare altid gerne ville giftes inden jeg får børn - er så bange for jeg tager 20 kg. på, får slaskemave og hængepatter - og bare vil føle mig så grim og utiltrækkende til vores bryllup - er bare så splittet, for ved med sikkerhed, at det bliver det mest fantastiske at få en lille en, men jeg kan bare ikke slippe den anden tanke...

Er der ikke please nogle derude, som kan fortælle at man slet ikke bliver så slasket, som jeg går og frygter?

Og ligeledes fortælle lidt om, hvilken rækkefølge I gjorde det i, og hvordan I har det med det i dag?

Tusind tak til alle jer dejlige piger

hvis du ammer kan du være heldig at tabe det hele over ingen ti, men det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde for med den første tog jeg kun 8kg på og havde kun lige spyttet hende ud så liniede min krop at den aldrig havde været gravid og jeg blive gift sidste sommer og nu venter jeg nummer to og har kun tag 5kg på indtil videre og jeg er 31+0 henne nu og vi skal ha vores kirke bryllup næste sommer da vi tog den på rådhuset men hvis det nu sku ske at du sku blive kæmpe så virker sumba har jeg hørt. min mand har hentet alle skiverne ned til mig når jeg har født så skal jeg igang ikke fordi jeg frygter at der er noget der vil komme til at hænge men bare for at træne kroppen op igen

Nicole 31+0

Anmeld

25. juli 2010

Maalene

LC skriver:

Vi holdt kombineret bryllup og barnedåb, da davores datter var 3½måned gamel.

Havde sagt at jeg ville tabe mig og være tilbage på normal vægt inden bryllupet. men men... tog 22 kg på, og døjede meget efterfølgende, så kunne ikke gå over ½ km før min datter var 2 måneder, så fik ikke rigtigt noget motion og amningen fungerede heller ikke.

Men fik den flotteste kjole til vores bryllup, fik sat hår og lagt make up og følte mig selv som en million, så lige den dag tænkte jeg slet ikke på de ekstra kilo, som jeg stadig kæmper lidt med..

Så tror at lige meget om du vejer lidt ekstra efter en fødsel eller ej, så skal du nok få et rigtig godt bryllup når den tid kommer.. Og som de andre skriver en god bh og flot kjole gør underværker..

Det var dejligt at høre - og du har helt sikkert ret - lige nu sidder man bare og frygter det værste - og den dag man bliver gift er man nok helt i ekstase uanset om man vejer nogle kilo mere - TAK for en dejlig lille historie 

Anmeld

25. juli 2010

Maalene

eliasogmor skriver:

hej du..et bevis på man ikke behøver at blive slasket..jeg tog 25 kg på under graviditeten..og i dag 2,5 år efter..har jeg smidt alle plus det løse... men tror efter et år var alle væk....så længe du vil smide de ekstra kilo...skal du nok smide dem...

HOLD da op

Det må jeg nok sige - hvis jeg kunne se sådan ud bagefter var der ingenting at diskutere - men kan være du er et særtilfælde på det punkt  

Anmeld

25. juli 2010

Maalene

puttecolle skriver:

hvis du ammer kan du være heldig at tabe det hele over ingen ti, men det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde for med den første tog jeg kun 8kg på og havde kun lige spyttet hende ud så liniede min krop at den aldrig havde været gravid og jeg blive gift sidste sommer og nu venter jeg nummer to og har kun tag 5kg på indtil videre og jeg er 31+0 henne nu og vi skal ha vores kirke bryllup næste sommer da vi tog den på rådhuset men hvis det nu sku ske at du sku blive kæmpe så virker sumba har jeg hørt. min mand har hentet alle skiverne ned til mig når jeg har født så skal jeg igang ikke fordi jeg frygter at der er noget der vil komme til at hænge men bare for at træne kroppen op igen

Nicole 31+0

Det lyder som en rigtig god idé - har også hørt det skulle være både sjovt og effektivt

Dejligt at høre, at du næsten var tilbage i din gamle krop med det samme - så er det måske ikke så slemt, som jeg går og frygter - selvom vi selvfølgelig alle reagerer forskelligt på en graviditet

Anmeld

25. juli 2010

puttecolle

Maalene skriver:

Det lyder som en rigtig god idé - har også hørt det skulle være både sjovt og effektivt

Dejligt at høre, at du næsten var tilbage i din gamle krop med det samme - så er det måske ikke så slemt, som jeg går og frygter - selvom vi selvfølgelig alle reagerer forskelligt på en graviditet

nej nemmelig tro bare det handler om ikke at spise for 2 for barnet skal nok tag hvad den har brug for om du spiser for 15 eller bare spiser normalt som du gøre nu. udlempen ved at spise for 15 det er jo bare at man bliver rigtigt tyk og nogle har meget svært ved at smide det igen.. men ved du om du har et højt stofskifte eller et lavt?

Anmeld

25. juli 2010

Maalene

puttecolle skriver:

nej nemmelig tro bare det handler om ikke at spise for 2 for barnet skal nok tag hvad den har brug for om du spiser for 15 eller bare spiser normalt som du gøre nu. udlempen ved at spise for 15 det er jo bare at man bliver rigtigt tyk og nogle har meget svært ved at smide det igen.. men ved du om du har et højt stofskifte eller et lavt?

Ja, det er jo lige det - er ihvertfald meget opmærksom på, at jeg skal passe MEGET på, hvad der ryger ned, når jeg engang bliver gravid  

Har ikke et specielt højt stofskifte, skal være MEGET påpasselig med, hvad der ryger ned, men jeg kan godt holde det på et rimeligt niveau - så længe jeg ikke får nogle kage-flip

Anmeld

25. juli 2010

misslea

Maalene skriver:

Hej piger

Jeg er VIRKELIG splittet... Både min kæreste og jeg er blevet enige om, at vi vil igang med og prøve om vi kan få en lille en - hvilket jeg synes er HELT fantastisk og kan slet ikke vente til den dag vi sidder med en lille en i vores arme

MEN, MEN, MEN...

Jeg har bare altid gerne ville giftes inden jeg får børn - er så bange for jeg tager 20 kg. på, får slaskemave og hængepatter - og bare vil føle mig så grim og utiltrækkende til vores bryllup - er bare så splittet, for ved med sikkerhed, at det bliver det mest fantastiske at få en lille en, men jeg kan bare ikke slippe den anden tanke...

Er der ikke please nogle derude, som kan fortælle at man slet ikke bliver så slasket, som jeg går og frygter?

Og ligeledes fortælle lidt om, hvilken rækkefølge I gjorde det i, og hvordan I har det med det i dag?

Tusind tak til alle jer dejlige piger

Hej

Min mand og jeg blev gift for 2 år siden, altså inden vi havde baby på vej!!!

Jeg havde lidt de samme taker som dig.... blir jeg mon nogensinde "pæn" igen efter en graviditet....?? Vi blev gift, da jeg lige var fyldt 24 år, og det var det perfekte tidspunkt for os!!!

Nu her knap to år efter venter vi vores første barn, og vi synes, at det hele har været perfekt timet for os!!!

Vi fik vores drømmebryllup og venter nu vores ønskebarn

MEN... man kan sagtens være død-hamrende lækker til sit bryllup, selvom man har født et par børn!!! Min søster blev gift året før mig.... hun havde fået 2 børn på 3 år, og deres bryllup blev holdt, da hendes yngste var 8 måneder!!! HUn var SÅÅÅÅ smuk - ingen kunne se på hendes smækre krop, at der havde ligget to skønne unger i hendes mave

Så jeg synes I skal overveje, hvornår div. begivenheder passer bedst i jeres liv... og så er det ikke så væsentligt, hvad der kommer først!!

Hos os, var det som sagt perfekt med at blive gift først og baby bagefter.... men det e rjo fuldstændig individuelt!!!

Er sikker på, at du bliver en SMUK brud, lige meget om du gar børn eller ej på bryllupsdagen

Mange knus fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.