Mandens eller jeres eget efternavn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

saxa

Jeg beholdte mit eget og tog samtidig mandens efternavn  Så har stemt blankt - da den mangler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

MKBP

Profilbillede for MKBP

Her er det sgu nemt....vi hedder det samme til efternavn allerede

Anmeld

23. juli 2010

Jibbe

maria_wt skriver:

Ja det er vi.. (hemmeligt) 

Íiih altså tillykke! 

(Vi kom vidst også en tur forbi rådhuset her den anden dag , sammen med vores familie... det er også lidt hemmeligt ihvertfald inde på Facebook)

Anmeld

23. juli 2010

Englepigen

Jeg giftede mig i foråret med min elskede og jeg fik hans efternavn. I synes det er mest charmerende med samme efternavn, så vi kune sige "familien nordtun" om os alle, i stedet for "familien Nordtun og Johansen"... og så er han fra færøerne, så det er lidt specielt.

Anmeld

23. juli 2010

oo

jeg tog Sørens efternavn af den simple grund, at jeg ikke ville bære eller videregive min fars pga fortiden. og så synes jeg det var en rar måde at sige, at nu var jeg et nyt sted i mit liv og nu hedder jeg Juhl og ikke Høybye og Søren ELSKER at vi hedder det samme

men det er meget forskelligt og jeg kan udmærket forstå de der vælger at beholde deres eget navn eller hvor manden vælger at tage kvindens navn hvis hans alligevel er et dødsygt "sen" navn og hendes er fint og specielt

Anmeld

23. juli 2010

businesstigger

Jeg beholdt mit navn og min mand tog mit navn

Anmeld

23. juli 2010

zille_87

Jeg tog mandens efternavn da vi blev gift, det er både pænere og der er ikke nær så mange der hedder det som Jensen..

Begge børn har også mandens efternavn og det skal nr. 3 selvfølgelig også

Anmeld

23. juli 2010

Miamaja

Malene84 skriver:

Der mangler en svarmulighed - for jeg beholder mig eget - men får også hans

Jep, jep. Det valgte jeg nemlig

Anmeld

23. juli 2010

K&S

Hejsa

Vi blev gift for snart 3 år siden (NØJ, tiden går stærkt...!) og vi valgte at bruge mit tidligere mellemnavn som vores fælles mellemnavn og hans efternavn som vores fælles efternavn, så vi begge fører en del af vores eget familienavn videre  

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså min loverboy hedder Solvang - jeg hedder Nielsen - hvad tror I?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.