Mandens eller jeres eget efternavn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Thildesmor

Jeg hed Johansen og han hed Mygind Jensen til efternavn, så vi blev Hr. og Fru. Mygind Johansen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Banditten´s mor

Jeg har beholdt mit eget efternavn, har aldrig ønsket at få et andet navn. 

Men da manden og jeg har samme efternavn, så har jeg egentligt fået hans... eller osse har han fået mit. Jeg holder på at han har fået mit

Anmeld

23. juli 2010

Daisy

Silvermist skriver:

Da vi blev gift beholdte vi vores egne efternavne. Men vi kommer også fra Island - og sådan plejer det at være dér.

I Island har vi efternavne efter hvad vores fædre hedder. F.eks. hedder min mands far Benedikt. Derfor hedder han Benediktsson til efternavn. Min far hedder Sigurður og derfor hedder jeg Sigurðardóttir til efternavn.

Vores døtre hedder begge to Andrésardóttir til efternavn, fordi at min mand hedder Andrés.

Samme her. Jeg kunne godt tage hans da jeg ikke er fra Island, meeeen synes det ville lyde flollet. Vores børn heder så også son og dóttir. Kan give lidt forvirring når vi alle sammen skal skrives ind på hotel eller når man er ude og rejse

Anmeld

23. juli 2010

L.J.L

jeg har taget min mands mellemnavn og bruger det som efternavn nu, og så har jeg beholdt mit eget mellem-efternavn.

Anmeld

23. juli 2010

Shibby

Jeg tager peters efternavn

Anmeld

23. juli 2010

Lillefe

Jeg beholder mit kunne måske finde på at tage det allerhøjest til mellem navn.. men så ville jeg beholde det...jeg har nemlig et meget unikt efternavn.. som man skal være født til at have.. og begge mine børn kommer til at hedder mit til sidst.. dvs Nadia hedder hans til mellem navn og mit til efternavn.

Anmeld

23. juli 2010

Thalia

Vi har taget hinandens navne. Vi har begge meget unikke familienavne og ville gerne føre dem begge videre

Anmeld

23. juli 2010

Anonym trådstarter

Ups, kan godt se at jeg måske har været lige hurtig nok på aftrækkeren, der mangler nogle flere svar-muligheder.

Har ikke helt bestemt mig endnu hvad jeg gør, vores børn har en kombi af mit og kærestens efternavn, så spekulerer om jeg skal gøre det samme . Kan nu allerbedst lide mit eget.

Anmeld

23. juli 2010

Mira0911

Tager helt klart min kæreste's efternavn... Er slet ikke glad for mit eget...

Anmeld

23. juli 2010

*A*

Jeg beholder mit mellemnavn, som er specielt og tager min kærestes efternavn. Mit efternavn er et alm. -sen efternavn og hans er specielt. Vores børn får også mit mellemnavn og hans efternavn selvom vi ikke er gift endnu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.