Mandens eller jeres eget efternavn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

lisbethita

Hejsa :-)

Jeg tager mandens, når det en dag er tid til det. Nogle synes det er vidt gammeldags, men jeg hedder Andersen og synes at Lehrmann er noget pænere... og,...så er jeg måske bare gammeldags?? 

Men jeg har altid vidst, at jeg ville tage min mands efternavn. Sådan er jeg nok opdraget ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

stine_olesen

Der mangler 2 svarmuligheder  Muligheden for han tager dit og så for at blande hinandens. Jeg vil beholde mit mellem navn og tage hans efternavn

Anmeld

23. juli 2010

<3

Ja min indre feminist finder det jo så ret så provokerende at du ikke tænker kvindens efternavn som mulighed

Anmeld

23. juli 2010

maria_wlt

Vi tog hinandens navne og blanede dem, så vi fik os eget nye 

Anmeld

23. juli 2010

Jibbe

Jeg tager hans navn... jeg hedder Hansen til efternavn så det var mit almindelige der måtte lade livet

Anmeld

23. juli 2010

Stepmom87

Jeg tog hans efternavn og han mit mellemnavn, det er begge beskyttede navne og kun vores familie der hedder det..

Anmeld

23. juli 2010

Jibbe

maria_wt skriver:

Vi tog hinandens navne og blanede dem, så vi fik os eget nye 

Er i blevet gift Maria?? Tillykke med det!

Knus fra Lisbeth fra SME

Anmeld

23. juli 2010

Snefnug1984

Jeg tager hans, men ville gerne have at han tog mit mellemnavn i samme ombæring.. det er han dog ikke specielt begejstret for og han tænker at mit mellemnavn kun skal gives videre, hvis vi en dag får en pige og hvis vi får en dreng, ville han gerne give ham min farfars mellemnavn, hvis den kan lade dig gøre.

Anmeld

23. juli 2010

Risen

Her tog manden mit..

Anmeld

23. juli 2010

maria_wlt

Jibbe skriver:

Er i blevet gift Maria?? Tillykke med det!

Knus fra Lisbeth fra SME

Ja det er vi.. (hemmeligt) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.