baby.dk møde i københavn. Tilmelding :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

Helle for malous seng Ej heller lift/barnevognen, den ser så blød ud Fælles lejr hos zette, det kan jeg godt lide!

Malou har ingen seng endnu... kun sin leandervugge i loftet... men den kan du squ nok godt være i haha! Og ellers låner hun gerne sin barnevogn ud til dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

XXSS

Zette skriver:

Wow det er sejt at du orker to blebørn! Hun ser dejlig ud.. Håber hun lærer at elske sin søster lidt mere end tugte

Jeg har en meget god og hjælpsom mand  og ja det håber jeg godt nok også... hun kysser meget på hende, og til tider kan det virke lidt voldsomt  Er du kommet dig ovenpå din fødsel og operationerne??

Anmeld

22. juli 2010

Koen.

vingummibamse skriver:

jamen total hyggeligt...

skal vidst lige vende den med manden i morgen hehe...

men tjo kunne da godt være et måske.. går jo på barsel om fredagen...

Nemlig og så var jeg ikke den eneste der snakker sår`n lidt sjovt

Anmeld

22. juli 2010

vingummibamse

Zette skriver:

Ellers har jeg da en god luftmadras og Malous værelse I kan sove på...

uhh lyder fantastisk...

Anmeld

22. juli 2010

Koen.

Zette skriver:

Malou har ingen seng endnu... kun sin leandervugge i loftet... men den kan du squ nok godt være i haha! Og ellers låner hun gerne sin barnevogn ud til dig...

Jeps er jo ikke meget større end malou

Anmeld

22. juli 2010

vingummibamse

lillespurv19 skriver:

Nemlig og så var jeg ikke den eneste der snakker sår`n lidt sjovt

HAHAHA sårn lidt sjov... jeg er total vestjyde.. det stakkels tjøvnhavner aner ikke hva der har ramt dem når jeg først åbner munden...

Anmeld

22. juli 2010

smokin

Tanja78 skriver:

Jeg har en meget god og hjælpsom mand  og ja det håber jeg godt nok også... hun kysser meget på hende, og til tider kan det virke lidt voldsomt  Er du kommet dig ovenpå din fødsel og operationerne??

Ja jeg er endelig færdig med alle de operationer og rigtig glad for at smerterne fortager sig (nu kløer det dog)... Men arret er blevet rigtig stort og grimt, 20 cm. Ligner jo nærmest jeg er blevet savet over... :/

Anmeld

22. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

vingummibamse skriver:

HAHAHA sårn lidt sjov... jeg er total vestjyde.. det stakkels tjøvnhavner aner ikke hva der har ramt dem når jeg først åbner munden...

Haha, jeg har en Sallingbo under tager på 3 år, såååååå.... bliver ik så forskrækket selv om jeg er fra Kongebyen

Anmeld

22. juli 2010

smokin

vingummibamse skriver:

Åh gud - bare man ikke skal have tolk på

Anmeld

22. juli 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

ahrr havde set det som den 29.juli, men 29 august

Så kommer Jyden Tanja os med, med lærke til den tid 20 uger

ååårh ja! 29. juli - kort deadline...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.