KaMa skriver:
Hvor er han sød. Det minder om min niece på 2 år, hun kan ikke være i selskab med min nevø (en anden søsters dreng født i november) uden at han skal have sut i munden. Hun står simpelthen vagt ved ham konstant - og ryger sutten ud et kort øjeblik, så bliver den straks proppet ind igen.
Hun burde få løn for det! Hvem kunne ikke bruge sådan en hjælper..
Ja, det er vildt, at det er lige om lidt. Alt er klart herhjemme, tasken er pakket, og de små er ekstrem livlige inde i maven, så jeg burde føle det var virkeligt. Sandheden er, at jeg slet ikke fatter det! Jeg har jo heller ikke prøvet moderrollen før. Måske det er mere virkeligt, når man har prøvet det før.
Det mærkelige er at selvom man har børn så er det alligevel så uvirkeligt næste gang også, eller sådan havde jeg det i hvert fald...selvfølgelig ved man hvad man går ind til, men der ryger også den der første gangs magi, den er altså så helt fantastisk...
åh, hvor skal du glæde dig, men det gør du jo også..
Skønt alt er klart og snart sidder du med de to små...livet er da nogle gange magisk....
Åhh, hvor er hun kær din lille niece, så har du jo en lille hjælper til dine to..
skønt der er så mange børn i familien...mine tø søstre har ikke børn og tvivler på de får det, det er lidt ærgeligt...ville gerne være moster og også gerne at mine drenge fik nogle børn i deres familie..men ja, sådan er det ikke...
Anmeld