baby.dk møde i københavn. Tilmelding :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Vial

Eva. skriver:

Jan skam godt forstå hvis ikke du orler...tror ikke jeg ville orke noget som helst i flere år hvis jeg fik to ad gangen..

Konrad elsker babyer, han kan kikke på dem i timer...da han 1½ år var vi til nytår hvor der var en baby og han sad bare og kikkede og aede hele aftenen og natten...sjovt at nogle børn har det sådan og andre er helt ligeglade...

Tænk at det kan være hvornår det skal være...er det ikke helt vanvittigt og urealistisk og alligevel ret virkeligt lige pludseligt...

Hvor er han sød. Det minder om min niece på 2 år, hun kan ikke være i selskab med min nevø (en anden søsters dreng født i november) uden at han skal have sut i munden. Hun står simpelthen vagt ved ham konstant - og ryger sutten ud et kort øjeblik, så bliver den straks proppet ind igen.

Hun burde få løn for det! Hvem kunne ikke bruge sådan en hjælper..

Ja, det er vildt, at det er lige om lidt. Alt er klart herhjemme, tasken er pakket, og de små er ekstrem livlige inde i maven, så jeg burde føle det var virkeligt. Sandheden er, at jeg slet ikke fatter det! Jeg har jo heller ikke prøvet moderrollen før. Måske det er mere virkeligt, når man har prøvet det før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Mimic

en forsigtig tilmelding fra os..

Linda og Jessica 4 år

Anmeld

22. juli 2010

Svei

KaMa skriver:

Hvor er han sød. Det minder om min niece på 2 år, hun kan ikke være i selskab med min nevø (en anden søsters dreng født i november) uden at han skal have sut i munden. Hun står simpelthen vagt ved ham konstant - og ryger sutten ud et kort øjeblik, så bliver den straks proppet ind igen.

Hun burde få løn for det! Hvem kunne ikke bruge sådan en hjælper..

Ja, det er vildt, at det er lige om lidt. Alt er klart herhjemme, tasken er pakket, og de små er ekstrem livlige inde i maven, så jeg burde føle det var virkeligt. Sandheden er, at jeg slet ikke fatter det! Jeg har jo heller ikke prøvet moderrollen før. Måske det er mere virkeligt, når man har prøvet det før.

Det mærkelige er at selvom man har børn så er det alligevel så uvirkeligt næste gang også, eller sådan havde jeg det i hvert fald...selvfølgelig ved man hvad man går ind til, men der ryger også den der første gangs magi, den er altså så helt fantastisk... åh, hvor skal du glæde dig, men det gør du jo også..

Skønt alt er klart og snart sidder du med de to små...livet er da nogle gange magisk....

Åhh, hvor er hun kær din lille niece, så har du jo en lille hjælper til dine to.. skønt der er så mange børn i familien...mine tø søstre har ikke børn og tvivler på de får det, det er lidt ærgeligt...ville gerne være moster og også gerne at mine drenge fik nogle børn i deres familie..men ja, sådan er det ikke...

Anmeld

22. juli 2010

Lady Marion <3

Kommer:

Caroline og Laura (6 mdr til den tid)

Natasja og Feluca ( 1 1/2 år)

Tanja og Silja

Mona og Natalie

Eva og Konrad

Lizette og Malou

Alexis - forhåbentligt(selvf.) med baby i maven til den tid.

Dorthe og Runa

Tanja og Alexander

Anmeld

22. juli 2010

Vial

Det mærkelige er at selvom man har børn så er det alligevel så uvirkeligt næste gang også, eller sådan havde jeg det i hvert fald...selvfølgelig ved man hvad man går ind til, men der ryger også den der første gangs magi, den er altså så helt fantastisk... åh, hvor skal du glæde dig, men det gør du jo også..

Skønt alt er klart og snart sidder du med de to små...livet er da nogle gange magisk....

Åhh, hvor er hun kær din lille niece, så har du jo en lille hjælper til dine to.. skønt der er så mange børn i familien...mine tø søstre har ikke børn og tvivler på de får det, det er lidt ærgeligt...ville gerne være moster og også gerne at mine drenge fik nogle børn i deres familie..men ja, sådan er det ikke...

Ja, fætre og kusiner er guld værd. Alvin & Viola får 5 fætre og 6 kusiner

Mange af dem ser vi dog aldrig, så det bliver primært to fætre og en kusine vi får en relation til. Det bliver nogle festlige familiesammekomster.

Jeg glæder mig meget til at få børnene ud i virkeligheden, men det er også med en vis æresfrygt. 2 børn er MANGE, når man er helt alene!.. Der skal ikke meget nattegråd eller sygdom til før at filmen knækker. Har heldigvis et godt netværk.

Anmeld

22. juli 2010

Svei

KaMa skriver:

Ja, fætre og kusiner er guld værd. Alvin & Viola får 5 fætre og 6 kusiner

Mange af dem ser vi dog aldrig, så det bliver primært to fætre og en kusine vi får en relation til. Det bliver nogle festlige familiesammekomster.

Jeg glæder mig meget til at få børnene ud i virkeligheden, men det er også med en vis æresfrygt. 2 børn er MANGE, når man er helt alene!.. Der skal ikke meget nattegråd eller sygedom til før at filmen knækker. Har heldigvis et godt netværk.

Hvor lyder det skønt med alle de børn... jeg er selv vokset op med mange fætre og kusiner...25 stks. fra min mors side og vi havde det så sjovt og har det stadig når vi samles, det er noget helt specielt...

Jeg er sikker på du klarer det og selvom det måske lyder åndsvagt, så slipper du får at bruge energi på at skændes med en mad eller gå og være i tvivl om det er ok du ikek orker sex og alt det man ellers bøvler med når man går fra at være to til at blive flere... Du er sej, du klarer det med bravour, ellers var du ikke en af de  få udvalgte til at få to på en gang...

Anmeld

22. juli 2010

grinbidderen

jeg tror osse at valdemar og jeg kan den dag men er ik helt sikker før vi kommer ind i næste månede.. men tror det er 1 jaa..

og valdemar er til den tid 1 år og 11 månedner

Anmeld

22. juli 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Kommer:

Caroline og Laura (6 mdr til den tid)

Natasja og Feluca ( 1 1/2 år)

Tanja og Silja

Mona og Natalie

Eva og Konrad

Lizette og Malou

Alexis - forhåbentligt(selvf.) med baby i maven til den tid.

Dorthe og Runa

Tanja og Alexander

Ihhh - du ku' jo godt - kan du ikke også skrive mig på??

Rikke og Lukas eller Klara (orker ikke begge....:-)

Og tak for en super-hyggelig aften...

Anmeld

22. juli 2010

Vial

Eva. skriver:

Hvor lyder det skønt med alle de børn... jeg er selv vokset op med mange fætre og kusiner...25 stks. fra min mors side og vi havde det så sjovt og har det stadig når vi samles, det er noget helt specielt...

Jeg er sikker på du klarer det og selvom det måske lyder åndsvagt, så slipper du får at bruge energi på at skændes med en mad eller gå og være i tvivl om det er ok du ikek orker sex og alt det man ellers bøvler med når man går fra at være to til at blive flere... Du er sej, du klarer det med bravour, ellers var du ikke en af de  få udvalgte til at få to på en gang...

Håber, at du har ret. Man siger jo, at det er kun dem, der kan klare det, der får tvillinger (står der i min tvillingebog.. haha).

Min jordemoder siger også, at så slipper jeg eventuelt for et ekstra barn (når vi taler om, at jeg ikke har en mand..). Hun er god!

Anmeld

22. juli 2010

Svei

KaMa skriver:

Håber, at du har ret. Man siger jo, at det er kun dem, der kan klare det, der får tvillinger (står der i min tvillingebog.. haha).

Min jordemoder siger også, at så slipper jeg eventuelt for et ekstra barn (når vi taler om, at jeg ikke har en mand..). Hun er god!

Jeg ville på en måde ønske jeg havde fået to dengang med Jeppe, der var endda to æg.. så havde han haft en biologisk hel bror, ikke at han ikke ser de andre som brødre, men så havde de en historie og deres gener de delte...men tja..jeg havde som nok heller ikke kunne klare to

Men det er da smart, at få to af gangen...og de bliver de nemmeste børn i verden, bare vent...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.