baby.dk møde i københavn. Tilmelding :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

vingummibamse

Alexis skriver:

Haha, jeg har en Sallingbo under tager på 3 år, såååååå.... bliver ik så forskrækket selv om jeg er fra Kongebyen

hehe er ikke så slemt igen... jo hvis jeg ikke lige tænker over det.. kan jeg godt snakke lidt sjovt.. men det er vidst også det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

XXSS

Zette skriver:

Ja jeg er endelig færdig med alle de operationer og rigtig glad for at smerterne fortager sig (nu kløer det dog)... Men arret er blevet rigtig stort og grimt, 20 cm. Ligner jo nærmest jeg er blevet savet over... :/

Ej hvor skrækkeligt  Hvad gik der galt? har selv lige fået kejsersnit for en uge siden..

Anmeld

22. juli 2010

vingummibamse

Zette skriver:

Åh gud - bare man ikke skal have tolk på

heeh neeej bare rolig...

Anmeld

22. juli 2010

vingummibamse

skal lige være helt med...

det er d. 29 august ikke...?

fordi hvis det er d. 29 juli er jeg på ferie..

Anmeld

22. juli 2010

Svei

KaMa skriver:

Årrhh ja, det gad jeg godt.. men tvivler på, at vi kan komme.

PKS 9 dage før og og er sikkert på det tidspunkt stadig rystet over moderskabet..hehe.

Det må blive næste gang.

Håber vejret er godt, og så glæder jeg mig til at høre om det.

Åh...jeg ville da ellers gerne være ekstra hænder hvis det var.,..har jo kun en stor dreng med og kan se han er eneste dreng, så Alvin er da nød til at komme...og selvfølgelig dig og Viola også..

Anmeld

22. juli 2010

smokin

Tanja78 skriver:

Ej hvor skrækkeligt  Hvad gik der galt? har selv lige fået kejsersnit for en uge siden..

Der gik betændelse i mit kejsersnit og de var nødt til at operere på mig 4 gange i fuld narkose Har aldrig haft så ondt i mit liv... Eller det er løgn det havde jeg da jeg havde veer!

Anmeld

22. juli 2010

Vial

Eva. skriver:

Åh...jeg ville da ellers gerne være ekstra hænder hvis det var.,..har jo kun en stor dreng med og kan se han er eneste dreng, så Alvin er da nød til at komme...og selvfølgelig dig og Viola også..

Ja, det havde været cool - tror bare ikke der er meget legekammerat/drenge-dreng i Alvin. Han kan kun skide og bøvse på det tidspunkt.. (han græder nemlig ikke så meget - har vi aftalt!).

Hvis de bare havde været lidt ældre, så var jeg helt klart mødt op.

Vi må se, hvis de kommer om et par uger - kan jo ske hvert øjeblik nu, så er situationen måske en anden..

Anmeld

22. juli 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, det havde været cool - tror bare ikke der er meget legekammerat/drenge-dreng i Alvin. Han kan kun skide og bøvse på det tidspunkt.. (han græder nemlig ikke så meget - har vi aftalt!).

Vi må se, hvis de kommer om et par uger - kan jo ske hvert øjeblik nu, så er situationen måske en anden..

Jamen det gør de..for du skal med

Anmeld

22. juli 2010

FruPudderkvast

Vi hopper da også på..  Lyder super hyggeligt!

- Sarah og Anthon (8 ½ måned)

Anmeld

22. juli 2010

Svei

KaMa skriver:

Jan skam godt forstå hvis ikke du orler...tror ikke jeg ville orke noget som helst i flere år hvis jeg fik to ad gangen..

Konrad elsker babyer, han kan kikke på dem i timer...da han 1½ år var vi til nytår hvor der var en baby og han sad bare og kikkede og aede hele aftenen og natten...sjovt at nogle børn har det sådan og andre er helt ligeglade...

Tænk at det kan være hvornår det skal være...er det ikke helt vanvittigt og urealistisk og alligevel ret virkeligt lige pludseligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.