Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lullebulle skriver: Hej hej Jeg kommer også med min søn Milan på 2 måneder (3 måneder når vi mødes) Knus
Hej hej
Jeg kommer også med min søn Milan på 2 måneder (3 måneder når vi mødes)
Knus
Yaiiii!! Tak for i dag.. Det var hyggeligt.. Håber i havde en god tur i metro uden at få noget i hovedet!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: Yaiiii!! Tak for i dag.. Det var hyggeligt.. Håber i havde en god tur i metro uden at få noget i hovedet!
Ja selv tak, det var rigtig hyggeligt
Hehe, vi kom levende ud af Metro, uden at få noget i hovedet
Milan blev dog hjemme med farmand, og min mor og jeg klarede turen Puhaa der var godt nok en masse der sku købes. Men nu er vi da ved at have styr på det.
lullebulle skriver: Ja selv tak, det var rigtig hyggeligt Hehe, vi kom levende ud af Metro, uden at få noget i hovedet Milan blev dog hjemme med farmand, og min mor og jeg klarede turen Puhaa der var godt nok en masse der sku købes. Men nu er vi da ved at have styr på det.
Det var godt.. Havde de lys og sådan? Tror vi kører derud en gang i næste uge..
Maria. skriver: Det var godt.. Havde de lys og sådan? Tror vi kører derud en gang i næste uge..
Ja de havde alt fra fyrfadslys til bloklys, lanterner osv. Så der var da noget at vælge imellem
lullebulle skriver: Ja de havde alt fra fyrfadslys til bloklys, lanterner osv. Så der var da noget at vælge imellem
Skønt!
Shibby skriver: Sikke mange babybrugere der er fra sjælland Håber i får en fed dag!
Sikke mange babybrugere der er fra sjælland
Håber i får en fed dag!
T.K. skriver: Iihh, det lyder rigtig hyggeligt Det kunne være man skulle komme forbi.... Jeg har dog ingen unge endnu, han stikker først hovedet ud ca. to måneder efter Men er der mange af jer der kender hinanden i forvejen? Det lyder det lidt til, og jeg kender ingen.... Knus Tine, der vidst kommer til at være lidt genert
Iihh, det lyder rigtig hyggeligt Det kunne være man skulle komme forbi.... Jeg har dog ingen unge endnu, han stikker først hovedet ud ca. to måneder efter
Men er der mange af jer der kender hinanden i forvejen? Det lyder det lidt til, og jeg kender ingen....
Knus Tine, der vidst kommer til at være lidt genert
hej
hvor mødes vi den 29 august??
hva tid?
glæder os til vi ses alle sammen..
knus
babymusen skriver: hej hvor mødes vi den 29 august?? hva tid? glæder os til vi ses alle sammen.. knus
Der er kommet en ny og mere overskuelig debat her
https://www.baby.dk/debat/58952pi5/veninder-soeges/baby-dk-moede-d-298.aspx#GoToMessage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128