Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih hvor fedt med så mange tilmeldte allerede
Vil lige tilføje at man selvfølgelig også er velkommen UDEN børn!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årrhh ja, det gad jeg godt.. men tvivler på, at vi kan komme.
PKS 9 dage før og og er sikkert på det tidspunkt stadig rystet over moderskabet..hehe.
Det må blive næste gang.
Håber vejret er godt, og så glæder jeg mig til at høre om det.
Caroline86 skriver: Hej tøser! Nu har vi besluttet at det bliver d. 29/8 da den var den dag flest havde stemt på Planen er at vi mødes i Kongens Have, men vi tjekker lige vejrudsigten når vi nærmer os og rykker måske på en café i stedet for Indtil videre vil vi bare se hvor mange vi bliver og så tager vi planlægningen senere Jeg glæder mig til at se Jer allesammen!!!! Kommer: Caroline og Laura (til den tid 6 mdr)
Hej tøser!
Nu har vi besluttet at det bliver d. 29/8 da den var den dag flest havde stemt på
Planen er at vi mødes i Kongens Have, men vi tjekker lige vejrudsigten når vi nærmer os og rykker måske på en café i stedet for
Indtil videre vil vi bare se hvor mange vi bliver og så tager vi planlægningen senere
Jeg glæder mig til at se Jer allesammen!!!!
Kommer:
Caroline og Laura (til den tid 6 mdr)
vi kommer også, skriver i kalenderen med det samme
Mig (Mille-Sofie) og Tinke (8mån til den tid)
Håber på at vi kan komme moar Tanja og Freya ca. 1½ måned
lillespurv19 skriver: Må man os komme fra jylland af??
Må man os komme fra jylland af??
Hold nu mund og skriv dig på.. BIIIP om jeg så skal hente dig selv i Karise, Jylland eller Roskilde... glæder mig!!!
Tanja78 skriver: Håber på at vi kan komme moar Tanja og Freya ca. 1½ måned
hvad med den anden prinsesse?
KaMa skriver: Årrhh ja, det gad jeg godt.. men tvivler på, at vi kan komme. PKS 9 dage før og og er sikkert på det tidspunkt stadig rystet over moderskabet..hehe. Det må blive næste gang. Håber vejret er godt, og så glæder jeg mig til at høre om det.
Årh visse vasse
Zette skriver: Hold nu mund og skriv dig på.. BIIIP om jeg så skal hente dig selv i Karise, Jylland eller Roskilde... glæder mig!!!
Måske lidt tidligt men....Jeg vil forresten gerne bare en kage!!!! Jeg bor tæt på, og derfor kan jeg sagten slæbe sådan en satan en lille tur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128