Sådan! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Ox.

LotteN skriver:

Jeg fandt noget te inden i en vin butik idag - gad ikke give 70 kr i porto - synes det var lidt for dyrt

Den hedder Les Contes de The - grøn the med rosenblade og jordbærstykker, så den er jeg lidt spændt på at prøve.
Men kan jeg ikke lige få en vejledning - altså hvor meget vand til hvor meget the g hvor lnæge skal de trække m.m. ?

Det plejer at være 3-5 minutter det skal trække, og jeg har sådan en lille metaldims jeg fylder teen i, det kommer an på hvor kraftigt det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

A.

ih hvor er du bare flot søde var ikke klar over at du var en stor pige..

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

A. skriver:

ih hvor er du bare flot søde var ikke klar over at du var en stor pige..

Tak søde!

Og du kan slet være flot kan du - har jo set dig et par gange i centeret nu

Anmeld

16. juli 2010

A.

Sussie&Lilje skriver:

Tak søde!

Og du kan slet være flot kan du - har jo set dig et par gange i centeret nu

hehe søde..jeg har taget en del på da jeg var på barsel da jeg har født vejede jeg mindre end inden jeg var gravid men cafe vesøg osv har gjort sit arb.. jeg plejr i hvertfaldt vinke når jeg går forbi butiken

Anmeld

16. juli 2010

mortilfreja

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er nu sølle 8-10 kilo fra at være hvor jeg skal være!

Et af mine 'mirakel midler' har været grøn the - jeg har en elendig forbrænding og det samme har resten af min side af familien, og da jeg var knap halvvejs i min kamp imod kiloene fik jeg et lille tip om grøn the - og jeg skal love for det satte skub i tingene!

Jeg drikker idag 4-6 kopper om dagen, og der er fuld gang i det hele! Jeg mangler nu kun sølle 8-10 kilo og er SÅ lykkelig, er fyldt til randen med energi og godt humør!

Lige lidt billeder af mine første før/efter billeder - og de sidste nye er dem hvor jeg har krøllet hår, hvid poset trøje og sort top

Super flot.. Og hvor er du smuk

Hvad har du ellers gjort udover at træne og drikke grøn the og hvor længe har du været om at tabe kiloene???

Kram

Anmeld

16. juli 2010

LotteN

Sussie&Lilje skriver:

Det plejer at være 3-5 minutter det skal trække, og jeg har sådan en lille metaldims jeg fylder teen i, det kommer an på hvor kraftigt det skal være

super. Tusind tak for det- beklager jeg lige fik spamet din tråd med lidt andet

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

mortilfreja skriver:

Super flot.. Og hvor er du smuk

Hvad har du ellers gjort udover at træne og drikke grøn the og hvor længe har du været om at tabe kiloene???

Kram

Tusinde tusinde tak !

Jamen jeg lagde min kost om - dog med 1 ugentlig 'fridag' så køre jeg ikke surt i det, men dermed ikke sagt jeg går total i junkfood mode når jeg har min fridag, men tillader mig at spise lidt usundt osv  Men ellers er det træning, vand, grøn the og en aktiv hverdag .. Og det føles fantastisk!  Jeg har været igang i ca 5 måneder nu

Der er lidt vej endnu, og en masse masse opstramning - men er på rette vej!

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

LotteN skriver:

super. Tusind tak for det- beklager jeg lige fik spamet din tråd med lidt andet

Det er bare helt i orden, det gør du bare!

Anmeld

16. juli 2010

mortilfreja

Sussie&Lilje skriver:

Tusinde tusinde tak !

Jamen jeg lagde min kost om - dog med 1 ugentlig 'fridag' så køre jeg ikke surt i det, men dermed ikke sagt jeg går total i junkfood mode når jeg har min fridag, men tillader mig at spise lidt usundt osv  Men ellers er det træning, vand, grøn the og en aktiv hverdag .. Og det føles fantastisk!  Jeg har været igang i ca 5 måneder nu

Der er lidt vej endnu, og en masse masse opstramning - men er på rette vej!

Det er super godt gået...

Jeg skal selv tabe mig 15-20 kg og har meldt mig til zumba plus jeg styrketræner.

det værste for mig er kosten.. har ingen ideer til hvad mad jeg skal lave og er enormt bange for at ryge i "hullet" hvis du forstår.. Mit svageste punkt er sodavand og juice...

Nogen ideer til mad osv???

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

mortilfreja skriver:

Det er super godt gået...

Jeg skal selv tabe mig 15-20 kg og har meldt mig til zumba plus jeg styrketræner.

det værste for mig er kosten.. har ingen ideer til hvad mad jeg skal lave og er enormt bange for at ryge i "hullet" hvis du forstår.. Mit svageste punkt er sodavand og juice...

Nogen ideer til mad osv???

Den var også rigtig svær herhjemme da manden slet ikke spiser noget grønt faktisk - så jeg har faktisk de fleste dage måtte lave lidt mere mad end normalt ..

Men ellers har jeg spist ting som:

• Mange forskellige blandede salater med kød til (Ikke stegt i margarine og så ofte som muligt ovnstegt eller kogt)
  • Grovsandwich
  • Grovpastafad med grøntsager og krydderier (bruger bla meget chili mht forbrænding)
  • Rugbrød (det mætter bare generelt så ufatteligt godt)
  • Diverse kogte friske grøntsager med kød til
  • Hjemmelavede supper
  • Frugttallerkner (Specielt i det her vejr hvor appetitten i forvejen ikke er for høj)

osv osv ... når man først kommer igang med at afprøve forskellige ting synes jeg pludselig det er noget nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.