Sådan! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Ox.

MamaMis. skriver:

Du er simeptlhen så overmega sej, mus!!
Hold kæft jeg beundre dig, for det .. Virkelig.

Tak min puttepige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

BineS

Hvor er det flot!

Anmeld

15. juli 2010

Ox.

BineS skriver:

Hvor er det flot!

Tusinde tak!

Anmeld

15. juli 2010

Mille83

Sussie&Lilje skriver:

Tusinde tak! Jeg er på 5 måned nu

Valgte bare at bruge min egen viljestyrke, ligge min kostplan om til noget sundt og lækkert jeg havde lyst til og regelmæssig motion - ingen konsulenter eller lign. det gad jeg ikke

Pyhhh det sejt, også på kun 5 måneder.....

Anmeld

15. juli 2010

LotteN

hold da op hvor er det bare smadder flot - godt gået

Det grønne te der, er det noget der kan købes i butikker? og er det lige meget hvilken form for grønt te?

Anmeld

15. juli 2010

Stephanie3

Hvor er det sindsyg godt gået!

Jeg synes du ser skide godt ud allerede, synes ikke du behøver at tabe mere.

Anmeld

15. juli 2010

Pia.

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er nu sølle 8-10 kilo fra at være hvor jeg skal være!

Et af mine 'mirakel midler' har været grøn the - jeg har en elendig forbrænding og det samme har resten af min side af familien, og da jeg var knap halvvejs i min kamp imod kiloene fik jeg et lille tip om grøn the - og jeg skal love for det satte skub i tingene!

Jeg drikker idag 4-6 kopper om dagen, og der er fuld gang i det hele! Jeg mangler nu kun sølle 8-10 kilo og er SÅ lykkelig, er fyldt til randen med energi og godt humør!

Lige lidt billeder af mine første før/efter billeder - og de sidste nye er dem hvor jeg har krøllet hår, hvid poset trøje og sort top

Hold op hvor er du sej... og så smuk - du var også en smuk pige før, men du er virkelig køn nu.... GODT GÅET...

Jeg selv mangler ca. 12 kilo før jeg er i mål men det går ned af min vægt sagde igen minus 800 gram i går og jeg har det så fedt med mit nye jeg - elsker det der sker med min krop, min energi og hele mig.... Ser mit liv fra et helt andet perspektiv

Stort tillykke med dit flotte vægttab og pøj pøj med resten...

Knus fra Pia...

Anmeld

16. juli 2010

Chamomile

Super gået Jeg må vist afprøve det med grøn the, selvom jeg ikke er fan af det.

Anmeld

16. juli 2010

line melias mor

først rigtig godt gået hvor er du smuk har aldrig haft problemer med min vægt men efter at have født mangler jeg at tabe resten af min graviditetsvægt ville ønske jeg havde det drive du har hvor er du bare sej you go girl

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

Mille83 skriver:

Pyhhh det sejt, også på kun 5 måneder.....

Ja det er gået noget mere hurtig end jeg regnede med - tror også det har meget at gøre med at min hud ikke følger så godt med, det tager sin tid ihvertfald hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.