Sådan! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Ox.

LotteN skriver:

hold da op hvor er det bare smadder flot - godt gået

Det grønne te der, er det noget der kan købes i butikker? og er det lige meget hvilken form for grønt te?

Jeg går bare ind til min the handler og spørger hvad der er godt, det er så bittert normalt nemlig, og har været i Bilka osv - men det de havde var rigtig surt ..

men på www.thehusetandersen.dk de har en der hedder Grøn Kolding The den er bare suveræn simpelthen, smager fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Ox.

Pia. skriver:

Hold op hvor er du sej... og så smuk - du var også en smuk pige før, men du er virkelig køn nu.... GODT GÅET...

Jeg selv mangler ca. 12 kilo før jeg er i mål men det går ned af min vægt sagde igen minus 800 gram i går og jeg har det så fedt med mit nye jeg - elsker det der sker med min krop, min energi og hele mig.... Ser mit liv fra et helt andet perspektiv

Stort tillykke med dit flotte vægttab og pøj pøj med resten...

Knus fra Pia...

STORT tillykke til dig også smukke!

Det er SÅ sejt gået af dig også at du har hængt i!
Ved præcis hvad du mener, man har lige pludselig et helt andet syn på livet og hverdagen, det er så dejligt!

Anmeld

16. juli 2010

TbCp

WOW det er virkelig godt gået!!!
Hvor gamle er de første billeder?

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

line melias mor skriver:

først rigtig godt gået hvor er du smuk har aldrig haft problemer med min vægt men efter at have født mangler jeg at tabe resten af min graviditetsvægt ville ønske jeg havde det drive du har hvor er du bare sej you go girl

Tusinde tak skal du ha'  

Kender rigtig mange der også har svært ved at komme af med graviditetskiloene, det tog mig godt nok også lang tid om at komme igang ...

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

TbCp skriver:

WOW det er virkelig godt gået!!!
Hvor gamle er de første billeder?

De var fra et par måneder før jeg blev gravid .. Pyha hehe

Og tusinde tak!

Anmeld

16. juli 2010

Saaby

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er nu sølle 8-10 kilo fra at være hvor jeg skal være!

Et af mine 'mirakel midler' har været grøn the - jeg har en elendig forbrænding og det samme har resten af min side af familien, og da jeg var knap halvvejs i min kamp imod kiloene fik jeg et lille tip om grøn the - og jeg skal love for det satte skub i tingene!

Jeg drikker idag 4-6 kopper om dagen, og der er fuld gang i det hele! Jeg mangler nu kun sølle 8-10 kilo og er SÅ lykkelig, er fyldt til randen med energi og godt humør!

Lige lidt billeder af mine første før/efter billeder - og de sidste nye er dem hvor jeg har krøllet hår, hvid poset trøje og sort top

Hejsa...

Du ser sku dejlig ud, stort tillykke med det..

Anmeld

16. juli 2010

LotteN

Sussie&Lilje skriver:

Jeg går bare ind til min the handler og spørger hvad der er godt, det er så bittert normalt nemlig, og har været i Bilka osv - men det de havde var rigtig surt ..

men på www.thehusetandersen.dk de har en der hedder Grøn Kolding The den er bare suveræn simpelthen, smager fantastisk!

okay, super.

Men nu står der så 1 stk - 5 stk - 10 stk.
1 stk. holder den kun til 1 kop eller hvordan ?

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

LotteN skriver:

okay, super.

Men nu står der så 1 stk - 5 stk - 10 stk.
1 stk. holder den kun til 1 kop eller hvordan ?

Jeg går bare ind under 'Grøn the' og så er den nederst i venstre hjørne, 1 stk er 100g svarene til en almindelig pose med the - og den holder rigtig længe

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

Saaby skriver:

Hejsa...

Du ser sku dejlig ud, stort tillykke med det..

Tusinde tusinde tak

Anmeld

16. juli 2010

LotteN

Sussie&Lilje skriver:

Jeg går bare ind under 'Grøn the' og så er den nederst i venstre hjørne, 1 stk er 100g svarene til en almindelig pose med the - og den holder rigtig længe

Jeg fandt noget te inden i en vin butik idag - gad ikke give 70 kr i porto - synes det var lidt for dyrt

Den hedder Les Contes de The - grøn the med rosenblade og jordbærstykker, så den er jeg lidt spændt på at prøve.
Men kan jeg ikke lige få en vejledning - altså hvor meget vand til hvor meget the g hvor lnæge skal de trække m.m. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.