Sådan! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.462 visninger
59 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Ox.

Jeg er nu sølle 8-10 kilo fra at være hvor jeg skal være!

Et af mine 'mirakel midler' har været grøn the - jeg har en elendig forbrænding og det samme har resten af min side af familien, og da jeg var knap halvvejs i min kamp imod kiloene fik jeg et lille tip om grøn the - og jeg skal love for det satte skub i tingene!

Jeg drikker idag 4-6 kopper om dagen, og der er fuld gang i det hele! Jeg mangler nu kun sølle 8-10 kilo og er SÅ lykkelig, er fyldt til randen med energi og godt humør!

Lige lidt billeder af mine første før/efter billeder - og de sidste nye er dem hvor jeg har krøllet hår, hvid poset trøje og sort top

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Svei

Dejligt...håber du let kommer af med de sidste (hårde ) kilo.. er det ikke dejligt at være sluppet af med al den spæk, synes man er så hæmmet som tyk..

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

Et af mine 'mirakel midler' har været grøn the - jeg har en elendig forbrænding og det samme har resten af min side af familien, og da jeg var knap halvvejs i min kamp imod kiloene fik jeg et lille tip om grøn the - og jeg skal love for det satte skub i tingene!

Jeg drikker idag 4-6 kopper om dagen, og der er fuld gang i det hele! Jeg mangler nu kun sølle 8-10 kilo og er SÅ lykkelig, er fyldt til randen med energi og godt humør!

Lige lidt billeder af mine første før/efter billeder - og de sidste nye er dem hvor jeg har krøllet hår, hvid poset trøje og sort top

Smukkeste Sussie ;o)

Gid det var mig der kun manglede 10kg

JEg glæder mig til at jeg kan lave sådan et indlæg... Kunne være man skulle prøve noget grøn the..

Du er så super lækker!!

Anmeld

14. juli 2010

Ox.

Yrsa skriver:

Dejligt...håber du let kommer af med de sidste (hårde ) kilo.. er det ikke dejligt at være sluppet af med al den spæk, synes man er så hæmmet som tyk..

Det er rigtig skønt! 

Men føj alt det hud jeg har, det er simpelthen så irriterende .. Øverst på mine lår har mit hud formet to 'klumper' der hænger ned over, og det samme med arme og mave, men jeg skal til samtale med min læge nu når jeg er færdig, så vi kan se hvad jeg har af muligheder ...

Anmeld

14. juli 2010

Ox.

Renée88 skriver:

Smukkeste Sussie ;o)

Gid det var mig der kun manglede 10kg

JEg glæder mig til at jeg kan lave sådan et indlæg... Kunne være man skulle prøve noget grøn the..

Du er så super lækker!!

Tusinde tak søde!!

Oppe i Thehuset Andersen har de en der hedder Grøn Kolding the - den er super god, for normalt er grøn the meget bittert, men det er den der ikke! SUPER lækker!!

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Sussie&Lilje skriver:

Det er rigtig skønt! 

Men føj alt det hud jeg har, det er simpelthen så irriterende .. Øverst på mine lår har mit hud formet to 'klumper' der hænger ned over, og det samme med arme og mave, men jeg skal til samtale med min læge nu når jeg er færdig, så vi kan se hvad jeg har af muligheder ...

Ok..det lyder voldsomt...hvor meget har du tabt?

Lår og arme er jo nok til at træne op, tror du ikke....jeg kan i hvert fald tydeligt se en forskel når jeg træner og bare lader stå til, men mine arme og lår blev aldrig ødelagt som sådan, det er nok bare tidens tand når man er en gammel kone som mig...

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

Tusinde tak søde!!

Oppe i Thehuset Andersen har de en der hedder Grøn Kolding the - den er super god, for normalt er grøn the meget bittert, men det er den der ikke! SUPER lækker!!

Ligger den ikke omkring hvor du arbejder? Øv at der er så længe til jeg er i Kolding igen ;o)

Anmeld

14. juli 2010

Ox.

Yrsa skriver:

Ok..det lyder voldsomt...hvor meget har du tabt?

Lår og arme er jo nok til at træne op, tror du ikke....jeg kan i hvert fald tydeligt se en forskel når jeg træner og bare lader stå til, men mine arme og lår blev aldrig ødelagt som sådan, det er nok bare tidens tand når man er en gammel kone som mig...

Jeg træner hver dag, men synes slet ikke det hjælper - kun en lillebitte smule på maven - men ellers ikke.

Men kæmper bravt videre !

Jeg har, fra da jeg var på mit højeste til nu smidt 33 kilo

Anmeld

14. juli 2010

betski

Sussie&Lilje skriver:

TILLYKKE med det fine vægttab !!

Hvad gør grøn-te? Ja jeg spørger måske dumt

Anmeld

14. juli 2010

Ox.

Renée88 skriver:

Ligger den ikke omkring hvor du arbejder? Øv at der er så længe til jeg er i Kolding igen ;o)

Jo den ligger oppe i centeret

Men ellers så hop i en lokal thehandler søde, de skal nok vide hvad der er mindre bittert end andet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.