Sådan! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Ox.

Jeg havde stor svaghed for cola, og det var også det sværeste at droppe, men det bliver nemmere synes jeg - nu fandt jeg jo fx mit elskede the hehe

Men får mig da et glas Zero indimellem - det vigtigste er bare at man ikke glemmer at forkæle sig selv lidt synes jeg - og det kan man sagtens og stadig være sund ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

mortilfreja

Sussie&Lilje skriver:

Den var også rigtig svær herhjemme da manden slet ikke spiser noget grønt faktisk - så jeg har faktisk de fleste dage måtte lave lidt mere mad end normalt ..

Men ellers har jeg spist ting som:

• Mange forskellige blandede salater med kød til (Ikke stegt i margarine og så ofte som muligt ovnstegt eller kogt)
  • Grovsandwich
  • Grovpastafad med grøntsager og krydderier (bruger bla meget chili mht forbrænding)
  • Rugbrød (det mætter bare generelt så ufatteligt godt)
  • Diverse kogte friske grøntsager med kød til
  • Hjemmelavede supper
  • Frugttallerkner (Specielt i det her vejr hvor appetitten i forvejen ikke er for høj)

osv osv ... når man først kommer igang med at afprøve forskellige ting synes jeg pludselig det er noget nemmere

Tak for rådene

Anmeld

16. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hold op hvor ser du bare skide godt ud. Ligner en hel anden person, det er vildt flot gået.

Tillykke med det flotte resultat, og held og lykke med det sidste!

Anmeld

16. juli 2010

wamse

Kæft hvor er du da smækker

Jeg er selv startet op til fitness nu og tænker meget over min kost, så det skal nok komme stille og roligt. Har bare syndet i dag, så skal over og svede i centret i morgen

Anmeld

16. juli 2010

mamalicious

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er nu sølle 8-10 kilo fra at være hvor jeg skal være!

Et af mine 'mirakel midler' har været grøn the - jeg har en elendig forbrænding og det samme har resten af min side af familien, og da jeg var knap halvvejs i min kamp imod kiloene fik jeg et lille tip om grøn the - og jeg skal love for det satte skub i tingene!

Jeg drikker idag 4-6 kopper om dagen, og der er fuld gang i det hele! Jeg mangler nu kun sølle 8-10 kilo og er SÅ lykkelig, er fyldt til randen med energi og godt humør!

Lige lidt billeder af mine første før/efter billeder - og de sidste nye er dem hvor jeg har krøllet hår, hvid poset trøje og sort top

Hold op en smuksak !!!!!!

Hvor super sejt !!! ...- 5 mdr. ????? Er helt slået bagover... Ville SÅ gerne have samme viljestyrke... - Men må erkende at med kiloene der har overfaldet mig, kom en rygrad, som en regnorm  skal af med 20 - 27 kg

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP !!!!

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

Har også gået igang med kur flere gange end jeg kan tælle førhen, men denne gang var der bare et eller andet der gjorde jeg holdte ved det - og det var godt nok svært i starten, men nu hvor der 'kun' er 10 kilo til mål er jeg SUPER opsat på det, det er bare en fantastisk følelse at være nået så langt!

Anmeld

16. juli 2010

Svei

Sussie&Lilje skriver:

Jeg havde stor svaghed for cola, og det var også det sværeste at droppe, men det bliver nemmere synes jeg - nu fandt jeg jo fx mit elskede the hehe

Men får mig da et glas Zero indimellem - det vigtigste er bare at man ikke glemmer at forkæle sig selv lidt synes jeg - og det kan man sagtens og stadig være sund ..

Men du behøvede vel ikke at droppe det...så længe dte er light feder det jo ikke..

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

Eva. skriver:

Men du behøvede vel ikke at droppe det...så længe dte er light feder det jo ikke..

Nej nej det ved jeg godt, men det var simpelthen fordi jeg følte det ville lokke mig lidt fordærv hihi  .. Følte at det for mig var nemmere bare at slippe det også og bare nyde et enkelt glas engang imellem (Og så er det en hammer dyr last når vi er 2 under uddannele med den bette) .. Så valgte jeg at gå ind og bruge pengene på at fokusere lidt mere på de økologiske sunde ting

Anmeld

17. juli 2010

baby2010

Hvor er det bare flot!!! Stort tillykke med de vilde resultater - meget beundringsværdigt

Anmeld

17. juli 2010

Bayze

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er nu sølle 8-10 kilo fra at være hvor jeg skal være!

Et af mine 'mirakel midler' har været grøn the - jeg har en elendig forbrænding og det samme har resten af min side af familien, og da jeg var knap halvvejs i min kamp imod kiloene fik jeg et lille tip om grøn the - og jeg skal love for det satte skub i tingene!

Jeg drikker idag 4-6 kopper om dagen, og der er fuld gang i det hele! Jeg mangler nu kun sølle 8-10 kilo og er SÅ lykkelig, er fyldt til randen med energi og godt humør!

Lige lidt billeder af mine første før/efter billeder - og de sidste nye er dem hvor jeg har krøllet hår, hvid poset trøje og sort top

Det er fandme flot gået!! Tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.