Sådan! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

Jo den ligger oppe i centeret

Men ellers så hop i en lokal thehandler søde, de skal nok vide hvad der er mindre bittert end andet ..

Ja det må jeg lige prøve For normalt kan jeg nemlig ikke li grøn the

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Svei

Sussie&Lilje skriver:

Jeg træner hver dag, men synes slet ikke det hjælper - kun en lillebitte smule på maven - men ellers ikke.

Men kæmper bravt videre !

Jeg har, fra da jeg var på mit højeste til nu smidt 33 kilo

Ok...altså ikke som gravid, men bare som overvægtig?

Jeg tabte 30 kilo jo, men der skete ikke noget ved andet end mave og babser...men jeg kan virkelig anbefale løb, hvis ikke det er det du gør...tror desværre også bare det er forskelligt hvor meget og hvordan man bliver ødelagt...

Anmeld

14. juli 2010

Ox.

duddi. skriver:

TILLYKKE med det fine vægttab !!

Hvad gør grøn-te? Ja jeg spørger måske dumt

Tusinde tusinde tak!

Det sætter ens forbrænding i vejret - og jeg troede dælme ikke på det kunne gøre så meget - men det har virkelig hjulpet ekstremt på mig, men nu efter jeg har snakket med andre som også har haft stort vægttab, er der nogle stykker imellem som også har haft grøn the som sin højre hånd igennem tabet, sammen med motion og sund livsstil selvfølgelig og det har bare fungeret super for dem også

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Sussie&Lilje skriver:

Tusinde tusinde tak!

Det sætter ens forbrænding i vejret - og jeg troede dælme ikke på det kunne gøre så meget - men det har virkelig hjulpet ekstremt på mig, men nu efter jeg har snakket med andre som også har haft stort vægttab, er der nogle stykker imellem som også har haft grøn the som sin højre hånd igennem tabet, sammen med motion og sund livsstil selvfølgelig og det har bare fungeret super for dem også

Min hjælper var pepsi max i spandevis...

Anmeld

14. juli 2010

Ox.

Yrsa skriver:

Ok...altså ikke som gravid, men bare som overvægtig?

Jeg tabte 30 kilo jo, men der skete ikke noget ved andet end mave og babser...men jeg kan virkelig anbefale løb, hvis ikke det er det du gør...tror desværre også bare det er forskelligt hvor meget og hvordan man bliver ødelagt...

Det tror jeg bestemt også - for kender nogle stykker hvor det slet ikke kan ses at de har været så store, men andre hvor det virkelig kan ses ..

Men føler selvfølgelig også en irritation overfor her i sommervarmen at jeg stadig ikke føler jeg kan gå i en top eller lign. fordi jeg har så meget løst hud ...

Anmeld

14. juli 2010

Ox.

Yrsa skriver:

Min hjælper var pepsi max i spandevis...

Hehe det er dejligt med en lille 'hjælper' igennem det

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Sussie&Lilje skriver:

Det tror jeg bestemt også - for kender nogle stykker hvor det slet ikke kan ses at de har været så store, men andre hvor det virkelig kan ses ..

Men føler selvfølgelig også en irritation overfor her i sommervarmen at jeg stadig ikke føler jeg kan gå i en top eller lign. fordi jeg har så meget løst hud ...

Ja, man bliver skuffet....man smider alle de kilo og det der kommer frem under fedtet er bare ikke det man troede...sådan havde jeg det også. Det var hårdt psykisk, synes jeg...at jeg udenpå så slank ud, men at min nøgne krop bare så forfærdelig ødelagt ud...

Men det gode er jo at du kan få det lavet når du er normalvægtig...

Anmeld

14. juli 2010

Mille83

Stort tillykke herfra, over hvor lang tid har du smidt de 33 kg? Og er du på Vægtkonsulenterne el andet?

Anmeld

14. juli 2010

Sees

Du er simeptlhen så overmega sej, mus!!
Hold kæft jeg beundre dig, for det .. Virkelig.

Anmeld

15. juli 2010

Ox.

Mille83 skriver:

Stort tillykke herfra, over hvor lang tid har du smidt de 33 kg? Og er du på Vægtkonsulenterne el andet?

Tusinde tak! Jeg er på 5 måned nu

Valgte bare at bruge min egen viljestyrke, ligge min kostplan om til noget sundt og lækkert jeg havde lyst til og regelmæssig motion - ingen konsulenter eller lign. det gad jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.