Setemberfest påny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2008

Anja

ka li ja skriver:

Anja skriver:

Ja, jeg ville selvfølgelig gerne have været med, men den lille i mavsen melder jo også sin ankomst, så jeg må melde pas.

Håber at kunne deltage en anden gange - måske en gang, hvor det er Sjælland, der er vært ?!

Anja

hold kæft mnd skal du allerede føde i sep??!!!
det er vildt nok, det er jo lige om lidt anja!!!:D

Altså termin hedder 14. okt .... men er lidt tilbage i overvejelser omkring pks og så er det jo ca 2 uger før termin.

Og JA ! Det er faktisk ret snart ! Tiden flyver afsted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

ka li ja

hold da op hva..
hvordan kan det væe pks skal være 2 uger før? er det for at du ikke skal give dig til at føde selv først??

Anmeld

1. juli 2008

Anja

ka li ja skriver:

hold da op hva..
hvordan kan det væe pks skal være 2 uger før? er det for at du ikke skal give dig til at føde selv først??

Ja, det er det vel. Jeg har fået at vide fra to, der har fået pks på Slagelse sygehus - hvor jeg også skal føde - at pks er ca 2 uger før. Med Elias var det kun 3 dage før termin, men der vidste vi jo også først da jeg var i uge 38, at han lå forkert og skulle ud ved ks.

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

åååhh ok på den måde:D
ja jeg fik jo pks 6 dage over tid:)) det vidste vi jo også først 2 dage før!!
åhhh måske vil du kunnenå at komme med alligevel!?? har du ikke noget familie i nærheden? så kunne du da tage der hjem og sove hvis vi blev for anstrengende!!

Anmeld

1. juli 2008

Anja

ka li ja skriver:

åååhh ok på den måde:D
ja jeg fik jo pks 6 dage over tid:)) det vidste vi jo også først 2 dage før!!
åhhh måske vil du kunnenå at komme med alligevel!?? har du ikke noget familie i nærheden? så kunne du da tage der hjem og sove hvis vi blev for anstrengende!!

Desværre, nej ..... så må springe over.

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] åååhh ok på den måde:D ja jeg fik jo pks 6 dage over tid:)) det vidste vi jo også først 2 dage før!! åhhh måske vil du kunnenå at komme med alligevel!?? har du ikke noget familie i nærheden? så kunne du da tage der hjem og sove hvis vi blev for anstrengende!![/citat] Desværre, nej ..... så må springe over. [/citat] det var en skam:'( ville ellers gerne ha mødt dig og set den fine mavse:D

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

8(!!!URIN OG DOKUMENTER!!! 8(

Jeg HAR sgu planer i weekenden omkring den 27-28.sept!!

Øv også... Men jeg må jo også træde lidt tilbage, og lade nogen andre komme til, jeg har jo været med alle gangene.

Marie - med teflonhjerne

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

er der overhovedet nogen der ved hvem og hvor mange der kan d 27?

Anmeld

1. juli 2008

birgittemarie

Jamen Marie, dog! Det går virkelig ikke. Vi kan ved den søde grød ikke gøre os ud til bens uden dig! Hvad gør vi så??? Skal vi rykke til oktober?

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

birgittemarie skriver:

Jamen Marie, dog! Det går virkelig ikke. Vi kan ved den søde grød ikke gøre os ud til bens uden dig! Hvad gør vi så??? Skal vi rykke til oktober?

altså jeg syntes jo, at der gerne må gå lidt længere tid, så okt er fint med mig hvis det er:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.