Setemberfest påny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Jubii...! Så håber jeg ikke, der kommer noget i vejen med mit studie, men jeg skal nok knokle alt hvad jeg kan, så jeg får lov til at tage med... hvis jeg ikke pludselig bliver en kylling ;)

Gu blir du ej en kylling!

Mon ikke også Capper og jeg når at kigge forbi med the young ones inden? Så når du da at lære mig at kende... Og hvis du SÅ ikke kommer - tjaaa, så tager jeg det fulde ansvar ;)

Og vi finder vel på noget fælles kørsel - måske med Loggi også... Så sparer vi lidt på den konto.

Marie - for træt til at gå iseng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2008

linemus

ivfmarie skriver:

linemus skriver:

Jubii...! Så håber jeg ikke, der kommer noget i vejen med mit studie, men jeg skal nok knokle alt hvad jeg kan, så jeg får lov til at tage med... hvis jeg ikke pludselig bliver en kylling ;)

Gu blir du ej en kylling!

Mon ikke også Capper og jeg når at kigge forbi med the young ones inden? Så når du da at lære mig at kende... Og hvis du SÅ ikke kommer - tjaaa, så tager jeg det fulde ansvar ;)

Og vi finder vel på noget fælles kørsel - måske med Loggi også... Så sparer vi lidt på den konto.

Marie - for træt til at gå iseng

Ha ha :D

Jeg skulle faktisk lige til at spørge, om I snart kommer forbi? Det er jo lige med at finde en dag, hvor det arbejdende folk kan...

Anmeld

30. juni 2008

ka li ja

og nej, gu blir du da ikke en kylling8(8(;)

Anmeld

1. juli 2008

birgittemarie

HOV! Jeg mente selvfølgelig d. 27. 8D Og Linemus!! Ikke nogen kyllingen udenom! Du skal med (L) [citat] men sådan er livet jo til tider.. må komme stærkt igen en anden gang. [/citat] Det er bare så ærgerligt, du ikke kan :'( Jeg vil savne dig (L) Knus fra Birgitte

Anmeld

1. juli 2008

linemus

Ha ha, jeg kom lige i tanke om, at jeg i nat drømte, vi holdt fest sammen. Den ene ende af bordet snakkede lystigt sammen, mens den anden ende var helt tavs. Jeg kan ikke huske, at nogen af jer var med, men Søren og Anne fra X-factor sad med ved bordet :))

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Ha ha, jeg kom lige i tanke om, at jeg i nat drømte, vi holdt fest sammen. Den ene ende af bordet snakkede lystigt sammen, mens den anden ende var helt tavs. Jeg kan ikke huske, at nogen af jer var med, men Søren og Anne fra X-factor sad med ved bordet :))

Hahah... så kan jeg godt forstå at der var stille.... hihi
Men de ville ha en rimelig chance i sing star! Det er vi nemlig ikke for skrappe til! 8(

Anmeld

1. juli 2008

Marco2

ivfmarie skriver:
Men de ville ha en rimelig chance i sing star! Det er vi nemlig ikke for skrappe til! 8(

Synes da ellers Lise og dig fik mange points til John Mogensen

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

ivfmarie skriver:

Synes da ellers Lise og dig fik mange points til John Mogensen

lol sikke en humor marco!!!! vi sad bare allesammen med åben mund og gloede!!!!:)):))8D

Anmeld

1. juli 2008

Anja

Ja, jeg ville selvfølgelig gerne have været med, men den lille i mavsen melder jo også sin ankomst, så jeg må melde pas.

Håber at kunne deltage en anden gange - måske en gang, hvor det er Sjælland, der er vært ?!

Anja

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

Anja skriver:

Ja, jeg ville selvfølgelig gerne have været med, men den lille i mavsen melder jo også sin ankomst, så jeg må melde pas.

Håber at kunne deltage en anden gange - måske en gang, hvor det er Sjælland, der er vært ?!

Anja

hold kæft mnd skal du allerede føde i sep??!!!
det er vildt nok, det er jo lige om lidt anja!!!:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.