Setemberfest påny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2008

linemus

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Hyner

op si daisy

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

jeg kan IKKE den 6.sep

Anmeld

26. juni 2008

Lise

Jeg kan slet ikke i september...

Anmeld

27. juni 2008

birgittemarie

Hør hov! Jeg troede, det kun var nogle september-weekender, du ikke kunne Lise?!

Og hvad var det med dig, Susan? Kunne du heller ikke?

Og Mebach? Du har vel ikke trukket partybukserne op igen?

Puha, jeg håber sørme, I kommer alle tre! Og også alle jer andre, der ikke har sagt noget endnu!! (L)

Knus fra Birgitte, der fornemmer, det trækker op til d. 27. september 8D UHA, jeg glæder mig!!

Anmeld

27. juni 2008

Lise

Jeg starter på et temmelig stramt kursus- og party-program i forbindelse med mit job fra 1. september og ca 1½ mdr frem. Derudover starer mit studie også dér... det betyder at jeg nok får rigtig travlt i hverdagene, og hverken kan overskue, eller har lyst til, at være væk en weekend lige der - jeg ved at jeg bl.a. skal være på et kursuscenter i Jylland en HEL uge (man-fre) i september, og så rejser jeg altså ikke væk fra Simon i weekenden.. Så som udgangspunkt siger jeg at jeg ikke kan overhovedet i september..

Anmeld

28. juni 2008

birgittemarie

Puha, så forstår jeg godt, du ikke vil afsted fra Simon en weekend mere. Men rigtig ærgerligt :(. Men... lur mig, om der ikke kommer flere fester, for det er Søren sjaskeme svært at finde en dag, vi alle kan 8(

Knus fra Birgitte - i gang med at rense sit sprog for uartigheder 8D

Anmeld

28. juni 2008

Susan1978

nej den 27 kan jeg ik.. :'(

Anmeld

28. juni 2008

Loggidut

pjat susan...hvad er vigtigere end os (L)

fra sloggi, som stadig ikke er her....

Anmeld

28. juni 2008

ka li ja

ååhh jeg tror bare der skal findes en dato. og så er det det..
jeg er ved at kigge efter lokaler til at holde fest for morten i, og vi havde håbet det kunne være den 6. sep. men der ser ud som om det bliver d 20 i stedet for... så de to weekender ved jeg ikke om jeg er ledig endnu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.