Setemberfest påny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2008

linemus

birgittemarie skriver:

Absolut ikke, det var en førsteklasses fødselsdagsfest! (L) Så vil jeg lave lagkage uden brændt kagecreme denne gang, hvis du vil komme Linemus?

Ih, det er da ikke til at modstå (L) Jeg må hellere lige vende det med familien imorgen, men det kan da kun blive et brag af en fødselsdag sammen med jer ;)

Godnatter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

birgittemarie

Ih, det er da ikke til at modstå Jeg må hellere lige vende det med familien imorgen, men det kan da kun blive et brag af en fødselsdag sammen med jer

Godnatter!

Nej, vel 8D Uh, jeg håber, du kommer så! Ellers må vi sgi bare finde en anden dag, for nu er vi vist alligevel rykket endeligt ud af teltsæsonen :)

Jeg venter lige på at høre, om I kan bestemme jer for noget i morgen mht din fødselsdag og ellers lægger jeg en ny afstemning op om oktober og så vælger vi en dato inden søndag, så vi kan få sat krydser i kalendrene!

Godnat for alvor ;)(H)

Anmeld

2. juli 2008

ivfmarie

Jeg syns måske det kunne lugte af 4.oktober?

Måske en afstemning mellem 27. sept og 4. oktober?
Uanset hvad og hvornår er det sikkert umuligt at få alle der gerne vil med med.
Jeg satser på at der bliver mange mange fede fester med jer, og derfor kan jeg godt leve med ikke at komme med til dem alle. Hver dag her på Baby.dk sammen med jer er trods alt en fest 8D

Marie - der fik fyret en masse øregøgl af, bare for at få indlæget op!

Anmeld

2. juli 2008

Hyner

Hvorfor er det lige at vi snakker oktober nu????

Jeg er ikke helt med.
henriette
ivfmarie skriver:

Jeg syns måske det kunne lugte af 4.oktober?

Måske en afstemning mellem 27. sept og 4. oktober?
Uanset hvad og hvornår er det sikkert umuligt at få alle der gerne vil med med.
Jeg satser på at der bliver mange mange fede fester med jer, og derfor kan jeg godt leve med ikke at komme med til dem alle. Hver dag her på Baby.dk sammen med jer er trods alt en fest 8D

Marie - der fik fyret en masse øregøgl af, bare for at få indlæget op!

Anmeld

2. juli 2008

ivfmarie

Jamen det ved jeg egentlig heller ikke om vi gør...

Det gik pludselig op for mig at jeg ikke ku den 27 sept. og da så oktober blev nævnt var der flere der meldte positiv på den..

Jeg syns det skal være BM der beslutter en dato - og så krydser vi fingre for at flest muligt kan den dato.

krams - og hej Hyner - du er jo lige der på dit profilfoto :D

Anmeld

2. juli 2008

Hyner

Ja så skal BM jo bare lave en afstemning og tage den endelige beslutning om dato...
Og hej selv.... Ja lidt improviseret er det vel(L)
ivfmarie skriver:

Jamen det ved jeg egentlig heller ikke om vi gør...

Det gik pludselig op for mig at jeg ikke ku den 27 sept. og da så oktober blev nævnt var der flere der meldte positiv på den..

Jeg syns det skal være BM der beslutter en dato - og så krydser vi fingre for at flest muligt kan den dato.

krams - og hej Hyner - du er jo lige der på dit profilfoto :D

Anmeld

2. juli 2008

birgittemarie

Godt tøse, så laver jeg lige den sidste afstemning (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.