Setemberfest påny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Septemberpatry

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.145 visninger
66 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Hyner

Da der er flere der kan alle datoer så prøver jeg lige at lave en ny afstemning.... Så vi bedre kan se hvornår der er flest på hvilke datoer... Håber det er oki...
Krams Henriette

Flot åge..... Så kan man ikke engang rette overskriften...>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

birgittemarie

opopopopop 8D Og mig og mit hus kan alle dage...
(H)

Anmeld

25. juni 2008

Siber

kan alle undtagen den 6 sept.

Knus Siber

Anmeld

25. juni 2008

linemus

Hvad stemmer man så, hvis man kan alle dage undtagen én? Skal vi så have en afstemning med alle mulighederne? 8D

Jeg kan alle undtagen d.20/9.

Knus Line

Anmeld

25. juni 2008

ivfmarie

det er vst ikke nemt at lave en entydig afstemning, men når resultatet af denne ligger fast, så kan vi måske lave en afstemning om de to datoer med flest der kan?
På et tidspunkt - måske i september, skal jeg begynde at arbejde ica hver tredje weekend, og så kan det være at jeg ikke kan - men det ved jeg altså først senere...
På nuværende tidspunkt kan jeg alle dage - men det ville være rart at få fastlagt en dato så der kan planlægges udenom.
Marie - klar på fest

Anmeld

25. juni 2008

Hyner

Good idea marie...
Det gør vi.. En ny afstemning på de to dage der er flest... Men hvor længe skal denne stå??

Anmeld

25. juni 2008

ivfmarie

den her kan køre i et par dage - eller evt til et vist antal har svaret. Vi skal huske at sørge for at den komer op til overfladen flere gange hverdag.
Marie

Anmeld

25. juni 2008

Hyner

Ja altså nu skal jeg på arbejde igen i morgen så jeg kan ikke sidde her i døgndrift ligesom de sidste par dage.. Men jeg skal nok prøve at huske det.... Men skal vi ikke bare sige ugen ud og så tager vi den anden fra på mandag???

Anmeld

25. juni 2008

ivfmarie

Go plan, Hyner...
Er hun blevet helt frisk den bette? Det er vel derfor du har været hjemme de sidste par dage?

Marie

Anmeld

25. juni 2008

Hyner

Heh ja jeg kan godt når jeg skal:P Ja Emma har fået en tand mere så nu er pyllert over lidt endnu.. Men hun har været i dp i dag, dog er jeg så snottet at jeg kunne bruges som en slime fabrik+o( Mit hoved er som en luftballon og jeg kan ikke/orker ikke noget som helst... Men i morgen er det slut... Kan ikke holde ud bare at ligge og have ondt af mig selv...:'( Tak for asking(L) Krams Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.