Jeg har født den dejligste dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

CamillaT89

Hvor er han dejlig! Så kom han langt om længe! Stort tillykke med ham  

Jeg er da ked af at høre, at fødslen ikke gik, som den skulle. Jeg håber du har fået snakket ud med en, så det ikke er noget der fylder i hovedet på dig! 

Tillykke endnu en gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Liljesilas

Tak alle sammen, i er jo så søde

Jeg tror ikke jeg har brug for at snakke med en prof om min fødsel, men måske i har ret. Jeg græder når jeg tænker på den, men tror det er fordi hormonerne stadig kører inde i mig. Jeg har ihvertfald grædt flere gange over små ting, fordi jeg ikke ved hvor jeg skal gøre af alle de nye følelser der er i min krop. Jeg er så fyldt af glæde over vores dreng, at jeg ind imellem tuder fordi jeg er så lykkelig. Min mand får også tårer i øjnene når han tænker på fødslen, fordi det tog så hårdt på ham, at se mig sådan.

Jeg er ihvertfald glad for at jeg fødte ham, det eneste jeg ville have lavet om, var at de havde lavet kejsersnit fra jeg bad om det. Så var jeg ikke kørt så langt ud, at jeg nermest havde opgivet alt. Men som i nok kan gætte, var det hele glemt da jeg så ham, det var jo det hele værd

Anmeld

2. juli 2010

tb

Stort tillykke med ham!!! Han er da bare for dejlig  

Knus Tina

Anmeld

2. juli 2010

line melias mor

tillykkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hvor er jeg bare glad på jeres vegne og dejlig smuk og sød ser han ud. og så vil jeg da lige sige at hans mor da ser guddommelig ud

er ked af at hører fødslen var så hård men godt han kom sund og rask ud

Anmeld

2. juli 2010

TineA

Stort tillykke, hvor er han bare fin

Anmeld

2. juli 2010

Tina2

Eiiii, hvor er han bare super dejlig!!!!!  Kæmpe tillykke me den lille mand...

Hvor træls du havde en hård og lang fødsel som så skulle ende i KS....  Det er jeg ked af at høre ....

Anmeld

2. juli 2010

Liljesilas

line melias mor skriver:

tillykkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hvor er jeg bare glad på jeres vegne og dejlig smuk og sød ser han ud. og så vil jeg da lige sige at hans mor da ser guddommelig ud

er ked af at hører fødslen var så hård men godt han kom sund og rask ud

Tak der var sødt skrevet Han er så dejlig..

Anmeld

2. juli 2010

Liljesilas

Tak tak tak i søde piger

Anmeld

2. juli 2010

Miia90

GUD hvor er han dejlig

KÆMPE STORT tillykke med ham.

håber du har det godt efter omstændighederne

Mia

Anmeld

2. juli 2010

Lulle25

Tillykke med en skøn Silas

Mange kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.