Jeg har født den dejligste dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2010

Mathilde

Stort tillykke! Hvor er han dejlig jeg kan godt forstå i ikke kan lade vær med at kigge på ham hele tiden!

Synd for dig at det blev sådan en hård fødsel... Håber du får snakket forløbet igennem, så du kan få det bearbejdet.

Stort knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

NinaNymannMadsen

tillykke med bettemanden hvor er han da bare super skøn

Anmeld

3. juli 2010

twinboys

Nåååååååååååååhhh han er dejlig...

Stort tillykke...

Ønsker dig en dejlig dag

Majbritt

Anmeld

3. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Stort tillykke med din lille guldklump Maya! Han er da bare rigtig dejlig!!

Anmeld

3. juli 2010

AnnePedersen

tillykke............... er så dejlig når de er kommet ud

Anmeld

3. juli 2010

VIPpigen

Han var ventet. Og dejligt han ville melde sin ankomst. Stor tillykke med ham. En fødsel er vel nogen gange "død og helved", men man skal tænke på det lille vidunder der kommer ud af det, så er smerter og træthed glemt.

Håber i nyder den lille mand her i sommervarmen, godt han kunne bringe sommeren med sig ud fra sin hule.

Anmeld

3. juli 2010

Mama3

nårr hvor er han dejlig stort tillykke

Anmeld

3. juli 2010

anjada

Stort tillykke med din smukke søn

Anmeld

3. juli 2010

Liljesilas

1000 tak piger, det er dejligt med så mange søde ord, og at i er mange der er intresseret i at hører om min fødsel. Jeg skriver muligvis en fb. når jeg har lidt bedre tid

Tak fordi i er så forstående her inde..

Anmeld

4. juli 2010

CamillaSoefelt

mayapigen skriver:

Hej piger.

Undskyld jeg først skriver nu, men hold da op et vidunder jeg har fået mig. Jeg elsker ham så højt og det er så ubeskrivelig dejligt at få en søn, at jeg tuder ved bare tanken.

Jeg har besluttet mig for ikke at fortælle om fødslen lige nu. Jeg græder når jeg tænker på den, fordi den tog så hårdt på mig - og kan ikke se nogen grund til at skræmme nogle. Det går jo meget bedre for de fleste, og jeg var en af de uheldige, hvor det tog 30 timer og endte i kejsersnit. Det er nok heller ikke noget i har lyst til at hører om..

Men jeg har fået mig en skøn skøn dreng, som vejede 4150 ved fødselen og målte 54. Så han er en stor mand, og vi er så stolte. Min mand og jeg kigger på ham hele tiden, og derfor har vi stadig ikke sovet ordenligt efter fødslen (men det er jo vores egen skyld, for han er verdens nemmeste barn.)

Mange hilsner den stolte mor til bette Silas som idag er 4 dage

Ej men hvor er han da sød.. Tillykke mange gange med ham, så kom han endelig hva?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.