Jeg har født den dejligste dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.227 visninger
50 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

Liljesilas

Hej piger.

Undskyld jeg først skriver nu, men hold da op et vidunder jeg har fået mig. Jeg elsker ham så højt og det er så ubeskrivelig dejligt at få en søn, at jeg tuder ved bare tanken.

Jeg har besluttet mig for ikke at fortælle om fødslen lige nu. Jeg græder når jeg tænker på den, fordi den tog så hårdt på mig - og kan ikke se nogen grund til at skræmme nogle. Det går jo meget bedre for de fleste, og jeg var en af de uheldige, hvor det tog 30 timer og endte i kejsersnit. Det er nok heller ikke noget i har lyst til at hører om..

Men jeg har fået mig en skøn skøn dreng, som vejede 4150 ved fødselen og målte 54. Så han er en stor mand, og vi er så stolte. Min mand og jeg kigger på ham hele tiden, og derfor har vi stadig ikke sovet ordenligt efter fødslen (men det er jo vores egen skyld, for han er verdens nemmeste barn.)

Mange hilsner den stolte mor til bette Silas som idag er 4 dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

MetteMTH

Hej piger.

Undskyld jeg først skriver nu, men hold da op et vidunder jeg har fået mig. Jeg elsker ham så højt og det er så ubeskrivelig dejligt at få en søn, at jeg tuder ved bare tanken.

Jeg har besluttet mig for ikke at fortælle om fødslen lige nu. Jeg græder når jeg tænker på den, fordi den tog så hårdt på mig - og kan ikke se nogen grund til at skræmme nogle. Det går jo meget bedre for de fleste, og jeg var en af de uheldige, hvor det tog 30 timer og endte i kejsersnit. Det er nok heller ikke noget i har lyst til at hører om..

Men jeg har fået mig en skøn skøn dreng, som vejede 4150 ved fødselen og målte 54. Så han er en stor mand, og vi er så stolte. Min mand og jeg kigger på ham hele tiden, og derfor har vi stadig ikke sovet ordenligt efter fødslen (men det er jo vores egen skyld, for han er verdens nemmeste barn.)

Mange hilsner den stolte mor til bette Silas som idag er 4 dage

Hvor er han bare søøøøød  og en stor dreng

Anmeld

2. juli 2010

Valle81

Hjertelig tillykke:0)

Smuk smuk lækkerbisken:0)

Anmeld

2. juli 2010

Sisley

Stort tillykke!

Anmeld

2. juli 2010

3xM

tillykke, var ellers begyndt at undre mig ...

skønne prins og en SILAS

Anmeld

2. juli 2010

Nanna1985

Stooort tillykke med ham

Lyder som en hård fødsel, har jeg selv prøvet 2 gange

Anmeld

2. juli 2010

LinLin

Tillykke Han ser rigtigt skøn ud!

Anmeld

2. juli 2010

XXSS

Stort tillykke med ham  han ser dejlig ud! En fødsel kan være lang og hård, du er ikke den eneste.. Min endte også ud i kejsersnit, men derfor er ungerne jo helt igennem fantastiske

Anmeld

2. juli 2010

Maria-s

Tillykke!! DEJLIG bebs!! Husk at få din fødsel bearbejdet godt igennem. Ved ikke om du allerede er blevet tilbudt noget automatisk, eller?...

Anmeld

2. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort tillykke!! Tænk, jeg synes han ligner min Jonathan på det nederste billede Så ergo en smuk dreng!

KH

Rosa  som altså gerne vil høre om din fødsel når du får overskud og brug for at fortælle om den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.