Jeg har født den dejligste dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

Betina&Mathias

Århhh hvor er han skøn. Et kæmpe tillykke med ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Maria.

Årh, så kom han endelig! Hvor er han smuk, som sin moar..

Tusind mange gange tillykke!

Anmeld

2. juli 2010

L.J.L

mayapigen skriver:

Hej piger.

Undskyld jeg først skriver nu, men hold da op et vidunder jeg har fået mig. Jeg elsker ham så højt og det er så ubeskrivelig dejligt at få en søn, at jeg tuder ved bare tanken.

Jeg har besluttet mig for ikke at fortælle om fødslen lige nu. Jeg græder når jeg tænker på den, fordi den tog så hårdt på mig - og kan ikke se nogen grund til at skræmme nogle. Det går jo meget bedre for de fleste, og jeg var en af de uheldige, hvor det tog 30 timer og endte i kejsersnit. Det er nok heller ikke noget i har lyst til at hører om..

Men jeg har fået mig en skøn skøn dreng, som vejede 4150 ved fødselen og målte 54. Så han er en stor mand, og vi er så stolte. Min mand og jeg kigger på ham hele tiden, og derfor har vi stadig ikke sovet ordenligt efter fødslen (men det er jo vores egen skyld, for han er verdens nemmeste barn.)

Mange hilsner den stolte mor til bette Silas som idag er 4 dage

Hvor er han bare en smuk lille en Tillykke med det hele!

Anmeld

2. juli 2010

lulleh

Stort Tillykke med din skønne dreng. .

Anmeld

2. juli 2010

MTS

Stort tillykke med jeres lille dreng. Hvor er han bare sød.

Anmeld

3. juli 2010

lululupo

Neiiii hvor er han sød, og i guder du ser godt ud når nu du lige har født, hvordan gør du det...... Kender al for godt syndromet med konstant at se på sin guldklump, det er så vildt...... Håber du senere vil skrive om fødslen når du har tid og overskud, måske det kan hjælpe med at bearbejde det når det kommer ud på skrift.....

Tillykke igen, nyd ham!!!!!

Anmeld

3. juli 2010

FruEllingsen

Hvor er han dog smuk Stort tillykke med ham.

Det lyder som om det var en hård omgang. håber du en dag får overskud til at skrive om den. Det kan måske også hjælpe med til at bearbejde oplevelsen

Anmeld

3. juli 2010

Riksen

Ja, han er godt nok dejlig. Han er da bare for kær! Mums!

Stort tillykke med ham!

Jeg vil nu også gerne læse din FB, når du har tid og overskud. Selvom det var en dårlig oplevelser endte det jo lykkeligt!

Anmeld

3. juli 2010

Kruse90

årh hvor er han skøn.
Stort tillykke med ham smukke.
Han ser rigtig dejlig ud

Anmeld

3. juli 2010

Maddox

STORT Tillykke

Hvor er han da bare skøn at se på, kan sagtens forstå at I slet ikke kan lade være med at kigge på ham

Kan godt lide, at I alligevel blev enige om navnet Silas, det er også et fantastisk navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.