Jeg har født den dejligste dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

CS

Tillykke med den lækker bisken han er så fiiiiin.

fra Christina som synes du skal fortælle din oplevelse hvis du har lyst - det er jo helt op til andre om de vil læse eller ej.

Du er en sej mutzi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mayapigen skriver:

Hej piger.

Undskyld jeg først skriver nu, men hold da op et vidunder jeg har fået mig. Jeg elsker ham så højt og det er så ubeskrivelig dejligt at få en søn, at jeg tuder ved bare tanken.

Jeg har besluttet mig for ikke at fortælle om fødslen lige nu. Jeg græder når jeg tænker på den, fordi den tog så hårdt på mig - og kan ikke se nogen grund til at skræmme nogle. Det går jo meget bedre for de fleste, og jeg var en af de uheldige, hvor det tog 30 timer og endte i kejsersnit. Det er nok heller ikke noget i har lyst til at hører om..

Men jeg har fået mig en skøn skøn dreng, som vejede 4150 ved fødselen og målte 54. Så han er en stor mand, og vi er så stolte. Min mand og jeg kigger på ham hele tiden, og derfor har vi stadig ikke sovet ordenligt efter fødslen (men det er jo vores egen skyld, for han er verdens nemmeste barn.)

Mange hilsner den stolte mor til bette Silas som idag er 4 dage

Hvor er han bare kær. Stort tillykke med ham.

Anmeld

2. juli 2010

Mette.

Stort tillykke med lille Silas! hvor er han skøn..

Anmeld

2. juli 2010

Anne85

Stort tillykke med ham... hvor er han bare lækker

Knus fra Anne... som rigtig gerne vil høre om din fødsel når du har fået den lidt på afstand - for det er vigtigt at du får fortalt historien igen og igen og derved få den bearbejdet

Anmeld

2. juli 2010

Frk. Himmelblå

DEJLIG dreng! :-)

- Og det der med at græde - altså  man kan gå fuldstændig i tude-mode, når mælken løber til. Det gjorde jeg selv, og var meget glad for, at min veninde, som har født to gange, havde advaret mig. Ellers tror jeg, jeg var blevet noget usikker på mit eget ve og vel! ;-)

Hormoner plus verdens største begivenhed gør en mere end skrøbelig..

Stort tillykke med vidunderet.

Anmeld

2. juli 2010

NoName

Tillykke med den lille Silas, hvor er han bare lækker...

Anmeld

2. juli 2010

Risen

Stort tillykke Så kom han endelig.. 

Anmeld

2. juli 2010

Barbamama

Nåååårh hvor er han sød!!! Og hvor er det dejligt at høre fra dig. Jeg har tænkt på dig mange gange for vi vidste jo du var blevet sat i gang. Jeg er da ked af at høre at det var sådan en barsk omgang! Knus til dig

Og så kom han til at hedde Silas alligevel. He he he. Det er også et smukt navn!

Anmeld

2. juli 2010

B&J

han er da ´bare for dejlig, og kæmpe tillykke med ham...

Anmeld

2. juli 2010

Tullebobs

Tillykke tillykke tillykke med den skønne lille Silas -han er rigtig smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.