Kan man kalde sig student efter en HG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
kitty skriver:

Hvad står v'et for, i hgv? der kommer flere bogstaver på det hele, så kan ikke følge med. Næppe huen der trykker, hihi

voksen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
lene skriver:

hehe nu er det jo også mange år siden du har taget den og kravene er blevet højere siden, alle fag ubydes på c niveau nu  blev færdig med en hgv i juni 09

hvilke krav? på hg eller hh? for da jeg tog hg var kravene det samme for dem begge og jeg fik først min hue i 2002

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

Jeanne skriver:

voksen

Nå, det er dem der må bruge de store sakse og flydende lim!

Det var en spøg!!!

Anmeld

21. juni 2010

L-Mortil3

Vil da lige skrive at jeg INTET negativt har at sige om dem der har taget en HG.

For uddannelsen er jo god, for dem der kan bruge den, og det er da en stor bedrift endelig at blive færdig efter 2 år, med noget man rigtig gerne vil

Men nogen studenter uddannelse er det ikke i min verden

Anmeld

21. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
kitty skriver:

Nå, det er dem der må bruge de store sakse og flydende lim!

Det var en spøg!!!

fnis

Anmeld

21. juni 2010

lene

Jeanne skriver:

hvilke krav? på hg eller hh? for da jeg tog hg var kravene det samme for dem begge og jeg fik først min hue i 2002

hg, man kommer ikke langt inde for kontor branchen hvis man har under c niveau, man skal faktisk ha erhversøkonomi på c niveau for få en kontoruddannelse med speciale i økonomi

men kravene stiger jo over alt

Anmeld

21. juni 2010

oo

hmm...jeg har selv studenterhue (og studentereksamen) fra HF og jeg valgte den sorte - for det ER jo et valg man helt selv tager, om man vil have hue eller ej og eftersom HF er en gymnasial uddannelse, så kan man vælge den sorte hue også. jeg tog den fordi jeg syntes den var pænere. men huen er jo fuldkommen ligegyldig, det er vel ens eksamensbevis og gennemsnit der i sidste ende tæller og ikke mindst hvad man skal bruge sin uddannelse til

Anmeld

21. juni 2010

saxa

Yrsa skriver:

Der er dælme også huer for pædagoger nu...så plat...jeg skal have bare tæer og lilla ble...slut-prut...

Jeg har sq ikke fået nogen hue selvom jeg lige er blevet pædagog.. ØØØØVVVVV!!!!  Hehe.. Not.. Er desuden eníg i det du siger med HG og alt det pjat med alle de huer..

Anmeld

21. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
lene skriver:

hg, man kommer ikke langt inde for kontor branchen hvis man har under c niveau, man skal faktisk ha erhversøkonomi på c niveau for få en kontoruddannelse med speciale i økonomi

men kravene stiger jo over alt

Jeg er vist meget træt, for er der ikke kun c niveau på hg? Vi havde kun c og b niveau dengang.

Anmeld

21. juni 2010

lene

tror det er meget forskelligt jeg ved at de almindelig hg 2  kan vælge at tage b niveau, vi fik det tilbudt som et forløb efter hvor vi havde 4 fag på b niveau

men alt i alt man er ikke student når man afslutter hg, for man er jo ikke færdig, men skal ha 2 år i praktik bagefter, men om ikke andet er huen et godt minde

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.