Kirle skriver:
Før graviditet jan.2007:79
Før og efter fødsel nov.2007:105
efter ammestop i maj 2009:90
Sidste vejning:75,8
idag: 75,8....
Mål:75(eller måske 70kg) for jeg er en høj pige på 178cm.
- Same same. Men vidste jo det ville ske
Har tilgengæld været ude og løbe denne uge og cykle nogle ordentlige ture så har jo trænet og kan faktisk mærke at selvom vægten siger det samme så er min mavedelle blevet mindre. Dejligt 
På opfordring af Tb
så opdaterer jeg hermed min sundhedstrip 
Mad: jeg spiser (overdrevet) sundt i øjeblikket fordi jeg har reageret allergisk på noget og da dette noget er udefineret så spiser jeg ikke ting med E-numre og tilsætningsstoffer. Efter jeg har stoppet med det så har jeg faktisk ikke reageret allergisk. Men jeg laver stort set alt selv. Og derfor er alt økologisk og hjemmelavet 
Min kostplan ser derfor sådan ud:
Morgenmad: kamillete, 5-gryn med A-38(0,5%) og vand.
Frokost: 1glas appelsin juice, 1 bolle med ost, 1 klapsammen rugbrød med leverpostej eller spegepølse.
Eftermiddag: Evt. kamillete og en bolle med ost igen.
Aftensmad: 1/2 af tallerkenen er kogte grøntsager (ca.500gr), 1/4 kød og 1/4 fuldkornspasta eller kartoffel.
Af usunde ting spiser jeg Vebbestrup vaniljeis, Lays salte chips, mørk pålægschokolade og hjemmebagt kage. Men jeg forsøger at holde mig til kun i weekenden og måske kun en smule.
Af motion :
Jeg har en 2-årig som jeg leger med ude på legepladserne gerne hver dag. Så cykler jeg gerne til hvor jeg skal hen og når Tjalfe er med så er der 20kg baggage
Jeg har løbet en smule, 1 gang denne uge og vil gerne svømme regelmæssigt også. Jeg skal starte til pilates på næste torsdag og glæder mig for det strammer sindssygt meget op.
Sådan det tror jeg er det
Så