Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

baby2010

Rollo skriver:

100 gram??? Så har du da skrevet forkert

JA! Godt set, jeg har skrevet forkert. Sidste fredag vejede jeg 78,8 og i dag vejer jeg 78,7 

Tak for det! 

Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Mor til L&S

baby2010 skriver:

JA! Godt set, jeg har skrevet forkert. Sidste fredag vejede jeg 78,8 og i dag vejer jeg 78,7 

Tak for det! 

Julie

Velbekom - havde været skønt hvis det var de 100 gram du havde skrevet forkert i stedet, så var der da røget 1 kg

God weekend

Anmeld

10. september 2010

tb

mth1987 skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden så derfor kan det sagtens være i gør det. Men ville det ikke være en ide istedet for bare at skrive vægt på, så også skrive hvordan i gør. Altså hva i spiser, motionere osv.

Jeg er inde på MADLOG.. Rigtig godt redskab tilat sætte gang i det hele. For så får man ligesom en fornemmelse af hvor meget og hvad man kan spise  men ellers bare bruge den sunde fornuft over hvad man putter i munden..

Anmeld

10. september 2010

<3

Kirle skriver:

Før graviditet jan.2007:79

Før og efter fødsel nov.2007:105

efter ammestop i maj 2009:90

Sidste vejning:75,8

idag: 75,8....

Mål:75(eller måske 70kg) for jeg er en høj pige på 178cm.

- Same same. Men vidste jo det ville ske Har tilgengæld været ude og løbe denne uge og cykle nogle ordentlige ture så har jo trænet og kan faktisk mærke at selvom vægten siger det samme så er min mavedelle blevet mindre. Dejligt

På opfordring af Tb så opdaterer jeg hermed min sundhedstrip

Mad: jeg spiser (overdrevet) sundt i øjeblikket fordi jeg har reageret allergisk på noget og da dette noget er udefineret så spiser jeg ikke ting med E-numre og tilsætningsstoffer. Efter jeg har stoppet med det så har jeg faktisk ikke reageret allergisk. Men jeg laver stort set alt selv. Og derfor er alt økologisk og hjemmelavet

Min kostplan ser derfor sådan ud:

Morgenmad: kamillete, 5-gryn med A-38(0,5%) og vand.

Frokost: 1glas appelsin juice, 1 bolle med ost, 1 klapsammen rugbrød med leverpostej eller spegepølse.

Eftermiddag: Evt. kamillete og en bolle med ost igen.

Aftensmad: 1/2 af tallerkenen er kogte grøntsager (ca.500gr), 1/4 kød og 1/4 fuldkornspasta eller kartoffel.

Af usunde ting spiser jeg Vebbestrup vaniljeis, Lays salte chips, mørk pålægschokolade og hjemmebagt kage. Men jeg forsøger at holde mig til kun i weekenden og måske kun en smule.

Af motion :

Jeg har en 2-årig som jeg leger med ude på legepladserne gerne hver dag. Så cykler jeg gerne til hvor jeg skal hen og når Tjalfe er med så er der 20kg baggage Jeg har løbet en smule, 1 gang denne uge og vil gerne svømme regelmæssigt også. Jeg skal starte til pilates på næste torsdag og glæder mig for det strammer sindssygt meget op.

Sådan det tror jeg er det

Anmeld

11. september 2010

tb

Kirle skriver:

På opfordring af Tb så opdaterer jeg hermed min sundhedstrip

Mad: jeg spiser (overdrevet) sundt i øjeblikket fordi jeg har reageret allergisk på noget og da dette noget er udefineret så spiser jeg ikke ting med E-numre og tilsætningsstoffer. Efter jeg har stoppet med det så har jeg faktisk ikke reageret allergisk. Men jeg laver stort set alt selv. Og derfor er alt økologisk og hjemmelavet

Min kostplan ser derfor sådan ud:

Morgenmad: kamillete, 5-gryn med A-38(0,5%) og vand.

Frokost: 1glas appelsin juice, 1 bolle med ost, 1 klapsammen rugbrød med leverpostej eller spegepølse.

Eftermiddag: Evt. kamillete og en bolle med ost igen.

Aftensmad: 1/2 af tallerkenen er kogte grøntsager (ca.500gr), 1/4 kød og 1/4 fuldkornspasta eller kartoffel.

Af usunde ting spiser jeg Vebbestrup vaniljeis, Lays salte chips, mørk pålægschokolade og hjemmebagt kage. Men jeg forsøger at holde mig til kun i weekenden og måske kun en smule.

Af motion :

Jeg har en 2-årig som jeg leger med ude på legepladserne gerne hver dag. Så cykler jeg gerne til hvor jeg skal hen og når Tjalfe er med så er der 20kg baggage Jeg har løbet en smule, 1 gang denne uge og vil gerne svømme regelmæssigt også. Jeg skal starte til pilates på næste torsdag og glæder mig for det strammer sindssygt meget op.

Sådan det tror jeg er det

øhhhhhh, det er nu ikke mig der ville have vi skulle gå i detaljer

Anmeld

11. september 2010

<3

tb skriver:

øhhhhhh, det er nu ikke mig der ville have vi skulle gå i detaljer

Det var derfor jeg skrev spørgsmålstegn bagefter

Anmeld

11. september 2010

LotteN

bare lige til info til jer der ønsker at tabe jer og det måske driller lidt:

Jeg benyter mig blandt andet af www.madital.dk , det har været med ti lat hjælpe mig med at tabe 3 kg(fra 64,5 - 61,5 kg ) siden 23. august! og det er helt gratis

Anmeld

17. september 2010

Bamseboet :D

01/ 6 = 85 kg

17/ 6= 83 kg

18/7 = 81,1

29/7 = 79,8

6/8 =  79,0

13/8 = 78,4

27/8 = 77,1  

4/9 = 76,7

09/9  = 76,3

17/9 = 75,6  

Mål  75 kg til oktober ( 1. mål er snart nået, jahuuuuu)

( 65kg til marts 2011)

Anmeld

17. september 2010

tb

Startvægt: 72,3 kg (23/7)

20/8: 68,9 kg

27/8: 69,2 kg

3/9: 69,2 kg

10/9: 68,7 kg

I dag: 67,5 kg

1. Mål: 67,6 kg inden den 5/9 (barnedåben) før gravid vægt.

YESSSSSS så kom jeg lige lidt under min vægt fra før graviditeten!! Og det tog kun 3 måneder.. (tog 19,7 kg på under graviditeten ) så nu gælder det næste mål, som gerne skulle nåes inden nytår.. Jeg skal jo ud og prøve brudekjoler der!!

2. mål: ca. 63 kg inden nytår

Anmeld

17. september 2010

baby2010

I dag: 78,7

Mål: 70

Jeg har ikke tabt et gram! Vildt nok... Kan ikke rigtig finde motivationen for tiden. Ved ikke helt hvad der skal til. Jeg kan passe en stor del af mit tøj, har jeg fundet ud af, så det er svært at finde motivationen til de sidste kilo... Jeg ved heller ikke helt om jeg virkelig vil helt ned på 70, da jeg er en høj pige med former. Puha er lidt rundforvirret lige nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.