Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

MyBaby

lotte31 skriver:

og jeg glemte at få skrevet herinde, men var da på vægten igår

sidste uge 65 kg

igår 62,2 kg

har valgt at følge suppekuren en uge for at kickstarte vægttabet, og det virker fint...

Knus Lotte

Hvad er det for en kur? Kan godt følge dit valg - nogle gange er det bare rart lige at få gang i vægttabet og dermed motivationen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Saaby

Jeg glemta at skrive i fredags.

Sidst 68,9

I fredags 68,5

-400g.

Mål 64

Tabt i alt 20,1

Anmeld

30. august 2010

lotte32

MyBaby skriver:

Hvad er det for en kur? Kan godt følge dit valg - nogle gange er det bare rart lige at få gang i vægttabet og dermed motivationen

Lige præcis  det er en hvidkåls-suppekur (den kan googles) den har egentlig ikke været svær at holde, men idag, som er min sidste dag, er jeg nu alligevel lidt træt af suppe

Jeg er nede på 60 kg. nu, og har dermed tabt 5 kg.

Knus Lotte

Anmeld

30. august 2010

XXSS

lotte31 skriver:

Lige præcis  det er en hvidkåls-suppekur (den kan googles) den har egentlig ikke været svær at holde, men idag, som er min sidste dag, er jeg nu alligevel lidt træt af suppe

Jeg er nede på 60 kg. nu, og har dermed tabt 5 kg.

Knus Lotte

Så skal du bare holde det nu  

Anmeld

2. september 2010

<3

Før graviditet jan.2007:79

Før og efter fødsel nov.2007:105

efter ammestop i maj 2009:90

Sidste vejning:76,3

idag: 75,8

Mål:75(eller måske 70kg) for jeg er en høj pige på 178cm.

- JUHU jeg er helt rundt på gulvet over jeg stadig taber mig og jeg næsten er nået mit (første) mål!! Kunne godt mærke på bukserne at jeg havde tabt mig så kunne ikke vente til i morgen med at veje mig! Og det vilde er jeg har mens... Og har stadig tabt mig - juhuuuu!!!

Anmeld

2. september 2010

baby2010

Kirle skriver:

Før graviditet jan.2007:79

Før og efter fødsel nov.2007:105

efter ammestop i maj 2009:90

Sidste vejning:76,3

idag: 75,8

Mål:75(eller måske 70kg) for jeg er en høj pige på 178cm.

- JUHU jeg er helt rundt på gulvet over jeg stadig taber mig og jeg næsten er nået mit (første) mål!! Kunne godt mærke på bukserne at jeg havde tabt mig så kunne ikke vente til i morgen med at veje mig! Og det vilde er jeg har mens... Og har stadig tabt mig - juhuuuu!!!

Du er da tidligt på den med vejningen denne uge!!! Fedt at det stadig går så godt! Jeg er også spændt på i morgen, da jeg har skruet op for træningen - MEN til gengæld har jeg spist en del usundt. Ved simpelthen ikke hvad der sker for min motivation for tiden. Jeg er bare DØDtræt fordi vores søn er meget krævende og skal ammes om natten og så magter jeg bare ikke at kvitte "alt det gode" også... Har ellers taget dit råd om fiskeolie til mig, det spiser jeg hver aften 

Anmeld

3. september 2010

tb

Startvægt: 72,3 kg (23/7)

20/8: 68,9 kg

27/8: 69,2 kg

I dag: 69,2

Jeg er kørt godt træt i at spise sundt!! Og de her dage har jeg besøg af en veninde fra Holland plus Barnedåb på søndag, så kravler på hesten igen efter dåben

1. Mål: 67,6 kg inden den 5/9 (barnedåben) før gravid vægt.

Den nåede jeg så ikke, så jeg rykker den til 15 oktober.. Så har jeg 2 en halv måned til at nå mit andet mål.. Det burde være overkommeligt..

2. mål: ca. 63 kg inden nytår

Anmeld

3. september 2010

Saaby

Wuuhhuuu

Sidst 68,5

Idag 67,3

Minus 1,2

I alt 21,2

Første mål 64

Anmeld

3. september 2010

lotte32

Stadig 60 kg.

mål 55 kg.

meen har ikke så store forventninger til den næste tid, godt nok starter jeg på zumba på søndag, men de næste 4 uger skal vi: til vejfest, sønnen fylder år,  2x40 års fødselsdag, et bryllup og en barnedåb.. (puha, bliver da egentlig helt forpustet bare ved tanken)og så ved jeg godt at det nok bliver svært at tabe mig... men håber da at jeg kan holde vægten

God weekend til jer alle

knus Lotte

Anmeld

3. september 2010

baby2010

Juhuuuu nu sker der endelig noget igen!!!

Da jeg startede på kur nogle måneder efter fødslen: 87

Sidste uge: 79,8

I dag: 78,8

Mål: 70

Tror det må være fordi jeg også er startet på spinning og mere træning. Jeg magter simpelthen ikke at skære alt fedt og lækkerier fra min kost, så det eneste jeg kan gøre er, at træne mere! Nu håber jeg bare, at vægten fortsætter nedad!

og god weekend til jer alle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.