Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Saaby

baby2010 skriver:

Juhuuuu nu sker der endelig noget igen!!!

Da jeg startede på kur nogle måneder efter fødslen: 87

Sidste uge: 79,8

I dag: 78,8

Mål: 70

Tror det må være fordi jeg også er startet på spinning og mere træning. Jeg magter simpelthen ikke at skære alt fedt og lækkerier fra min kost, så det eneste jeg kan gøre er, at træne mere! Nu håber jeg bare, at vægten fortsætter nedad!

og god weekend til jer alle!

Tillykke tillykke.. Hvor er det dejligt, når der begynder at ske noget igen.. Godt gået ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

baby2010

Saaby skriver:

Jeg glemta at skrive i fredags.

Sidst 68,9

I fredags 68,5

-400g.

Mål 64

Tabt i alt 20,1

EJ det er altså også SÅ flot og helt vildt, at du har tabt 20 kilo!!!

Anmeld

3. september 2010

MariaJ

Så mistede jeg lige lidt af optimismen . Vægten i dag stod på et halvt kilo mere end for en uge siden. ØV! Det kommer egentlig ikke som nogen overraskelse, for jeg har bare ikke rigtig gidet alt det sunde her den sidste uge, har været en del på cafe og ude og spise, og sporene måtte jo sætte sig et sted. Håber det bare er en overgang.

Tillykke til alle jer, der stadig taber jer, eller har fået vendt skuden fra i den rigtige retning igen

5/7: 68 kg

27/8: 65,0 kg

3/9: 65,5 kg

Første mål: 64 kg (før-gravid vægt)

Næste mål: 60 kg

Anmeld

4. september 2010

MyBaby

Min vægt står på det samme som i sidste uge, men jeg har heller ikke gjort noget - måske endda tværtimod ! Vi skal have barnedåb imorgen og jeg er begyndt på en diplomuddannelse i forbindelse med mit arbejde, så jeg har tilside sat den sunde kost og motionen lidt og motivationen har røget sig en tur lidt lige nu, kan jeg mærke!

Så nu må jeg lige holde en pause et par uger og så er det bare med at komme igang igen!!! Det nytter jo ikke noget med alle de dårlige undskyldninger!

Hvor er det super flot, at så mange af jer andre, har tabt jer igen!!! Tillykke til jer!

Kram fra Nina - der sidder og prøvesmager chokoladen til barnedåben imorgen...

Anmeld

4. september 2010

Bamseboet :D

01/ 6 = 85 kg

17/ 6= 83 kg

18/7 = 81,1

29/7 = 79,8

6/8 =  79,0

13/8 = 78,4

27/8 = 77,1  

4/9 = 76,7 

Mål  75 kg til oktober  ( 65kg til marts 2011

Anmeld

4. september 2010

<3

baby2010 skriver:

Du er da tidligt på den med vejningen denne uge!!! Fedt at det stadig går så godt! Jeg er også spændt på i morgen, da jeg har skruet op for træningen - MEN til gengæld har jeg spist en del usundt. Ved simpelthen ikke hvad der sker for min motivation for tiden. Jeg er bare DØDtræt fordi vores søn er meget krævende og skal ammes om natten og så magter jeg bare ikke at kvitte "alt det gode" også... Har ellers taget dit råd om fiskeolie til mig, det spiser jeg hver aften 

Åh kender det godt! Der skal overskud til at have minussøvn og der er de hurtige kalorier gode. Men mht vægten er de hurtige kalorier bare mindre gode. Måske skal du prøve at holde din vægt indtil han sover lidt bedre også fortsætte? Min Tjalfe sover som en drøm i øjeblikket. Han sover fra kl.19 til 7-8 stykker næste morgen. Måske skal vi ind til ham en enkelt gang eller to Så på den konto har jeg det nemt nu men nu er han også snart 3 år

Ja fiskeolie kan i hvertfald ikke skade Håber det vil virke for dig!

Anmeld

4. september 2010

<3

baby2010 skriver:

Juhuuuu nu sker der endelig noget igen!!!

Da jeg startede på kur nogle måneder efter fødslen: 87

Sidste uge: 79,8

I dag: 78,8

Mål: 70

Tror det må være fordi jeg også er startet på spinning og mere træning. Jeg magter simpelthen ikke at skære alt fedt og lækkerier fra min kost, så det eneste jeg kan gøre er, at træne mere! Nu håber jeg bare, at vægten fortsætter nedad!

og god weekend til jer alle!

Flot! Sådan! Godt gået!

Anmeld

4. september 2010

baby2010

Kirle skriver:

Åh kender det godt! Der skal overskud til at have minussøvn og der er de hurtige kalorier gode. Men mht vægten er de hurtige kalorier bare mindre gode. Måske skal du prøve at holde din vægt indtil han sover lidt bedre også fortsætte? Min Tjalfe sover som en drøm i øjeblikket. Han sover fra kl.19 til 7-8 stykker næste morgen. Måske skal vi ind til ham en enkelt gang eller to Så på den konto har jeg det nemt nu men nu er han også snart 3 år

Ja fiskeolie kan i hvertfald ikke skade Håber det vil virke for dig!

Hej igen - ja, du har ret jeg burde nok vente med massiv indsats på vægttab siden indtil jeg får min nattesøvn, men jeg er nok den lidt utålmodige type! Desuden elsker jeg at træne og se min krop komme i form. Jeg skruer mig ned i flere og flere bukser - skønt!

Tror bare jeg vil satse på at tabe mig meget stille og roligt (så holder det vist også længere - siger de kloge )

Men hyggeligt at vi kan følges ad - selvom du er lidt af en "spurter"!

Anmeld

4. september 2010

<3

Hej igen - ja, du har ret jeg burde nok vente med massiv indsats på vægttab siden indtil jeg får min nattesøvn, men jeg er nok den lidt utålmodige type! Desuden elsker jeg at træne og se min krop komme i form. Jeg skruer mig ned i flere og flere bukser - skønt!

Tror bare jeg vil satse på at tabe mig meget stille og roligt (så holder det vist også længere - siger de kloge )

Men hyggeligt at vi kan følges ad - selvom du er lidt af en "spurter"!

Ja hyggeligt er det og så selvom jeg overhovedet ikke spurter Har tabt mig små 30kilo - så vildt at skrive på den måde! - siden min søns fødsel for små 3år siden. Så det er vist det man kalder stille og roligt. De over 25kilo tog jeg på under min graviditet, og de er SÅ rare at slippe af med igen

er sikker på mit vægttab stopper igen lige om lidt og det så holder pause i et par uger. Men sålænge jeg bare holder min nuværende vægt imens så skal det nok gå

Synes i øvrigt det er for sejt gået af dig at du har tabt så meget allerede. Og jo det er superskønt at kunne passe de fleste bukser i skabet igen. Det har været dage hvor jeg kun åbnede en fløj og det var der hvor det store tøj hang Det er ikke sjovt. Tilgengæld er mit tøj nu så umoderne men jeg er fløjtende ligeglad. Det er som at gense en kær gammel ven som jeg ikke har set i lange tider når jeg taget *mit* tøj på og ikke det som jeg har købt fordi jeg ikke tabte mig

Anmeld

4. september 2010

Millesmammi

har ikke læst alle indlæg, men hvor synes jeg det er flot at i kan tabe jer, ligemeget hvor meget det er!

kunne også godt trænge til at tabe mig, ikke helt vildt men bare lidt, men kan bare slet ikke tage mig sammen !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.