Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

<3

MariaJ skriver:

Hej igen

Jeg har været væk herfra i nogle uger. Det gik ellers lige så godt, men så sov vi så dårligt, det blev efterår og koldt og vådt og der var lige et familiebesøg og det ene med det andet blev der bare flere kager og færre gåture, og motivationen forsvandt. Nu er der vist ro på herhjemme i nogle uger, så det er på tide at komme ind i kampen igen. Det bliver stadig med en meget beskeden indsats på motionssiden, for det er stadig svært at komme hjemmefra, når jeg ikke har pasning til Johanna og hun ikke vil have flaske, men hellere lidt end ingenting.

Så vægten i dag: 65,8 kg

Mål: 60 kg 

Jo fler jo bedre jamen så er du også på de nok så berømte 5kilo som jeg også er på ... Suk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

tb

Kirle skriver:

Ja det er vi vist! Ved så ikke om det er godt eller dårligt Enten har vi været ekstrem tykke eller også taber vi os bare supersundt

Ja zumba har jeg også overvejet, men kan ikke få det passet ind. Løber (ja det er da sket) en gang om ugen, og vil også gerne svømme for jeg ELSKER at svømme og så pilates. Så det plus alt den tid jeg bruger på legeplads må være nok

Så vil jeg nu mene vi taber os suuuuuper sundt  Ja, det er jo lige med at finde tid til det hele...

Anmeld

8. oktober 2010

tb

MariaJ skriver:

Hej igen

Jeg har været væk herfra i nogle uger. Det gik ellers lige så godt, men så sov vi så dårligt, det blev efterår og koldt og vådt og der var lige et familiebesøg og det ene med det andet blev der bare flere kager og færre gåture, og motivationen forsvandt. Nu er der vist ro på herhjemme i nogle uger, så det er på tide at komme ind i kampen igen. Det bliver stadig med en meget beskeden indsats på motionssiden, for det er stadig svært at komme hjemmefra, når jeg ikke har pasning til Johanna og hun ikke vil have flaske, men hellere lidt end ingenting.

Så vægten i dag: 65,8 kg

Mål: 60 kg 

Det var da en fin vægt du havde i morges  det sagde min os.. Kan snart ikke huske hvornår jeg har været så længe nede.. Det er bare dejligt!!

Anmeld

8. oktober 2010

<3

tb skriver:

Så vil jeg nu mene vi taber os suuuuuper sundt  Ja, det er jo lige med at finde tid til det hele...

Ja jeg tror bestemt også at vi er superdupersunde (også selvom jeg har været ekstrem tyk )

Anmeld

8. oktober 2010

MariaJ

tb skriver:

Det var da en fin vægt du havde i morges  det sagde min os.. Kan snart ikke huske hvornår jeg har været så længe nede.. Det er bare dejligt!!

Ja, jeg så godt, at din stod på det samme som min . Det er heller ikke så galt for mig, men det ville bare være så ærgerligt lige at gå i stå her når vægten er næsten OK.

Anmeld

8. oktober 2010

baby2010

Hej piger,

så er jeg på banen igen!

Sidste fredag: 78,3

I dag: 77,7 - godt det ikke var 666! 

Mål: 70

Så jeg er rigtig godt tilfreds efter nogle ugers pause fra kur Personlig skal jeg synde for vildt lørdag - HELE lørdag og så tilbage på kur igen

Hav en rigtig dejlig weekend allesammen!

Julie

og PS tak for støtten til alle jer som har skrevet til min andet debatoplæg "Helt forfærdeligt"

Anmeld

8. oktober 2010

<3

baby2010 skriver:

Hej piger,

så er jeg på banen igen!

Sidste fredag: 78,3

I dag: 77,7 - godt det ikke var 666! 

Mål: 70

Så jeg er rigtig godt tilfreds efter nogle ugers pause fra kur Personlig skal jeg synde for vildt lørdag - HELE lørdag og så tilbage på kur igen

Hav en rigtig dejlig weekend allesammen!

Julie

og PS tak for støtten til alle jer som har skrevet til min andet debatoplæg "Helt forfærdeligt"

Sådan! Og det var da så lidt

Anmeld

8. oktober 2010

Bamseboet :D

Bamseboet :D skriver:

01/ 6 = 85 kg

17/ 6= 83 kg

18/7 = 81,1

29/7 = 79,8

6/8 =  79,0

13/8 = 78,4

27/8 = 77,1  

4/9 = 76,7

09/9  = 76,3

17/9 = 75,6  

24/9 = 75,3

( 2. mål : 65kg til marts 2011)

i morges ( 08.10.10 )sagde vægten: 73,1 !!

Anmeld

8. oktober 2010

<3

Bamseboet :D skriver:

i morges ( 08.10.10 )sagde vægten: 73,1 !!

Sådan godt gået!

Anmeld

10. oktober 2010

<3

Før graviditet jan.2007:79

Før og efter fødsel nov.2007:105

efter ammestop i maj 2009:90

Sidste vejning:74

idag:  75 - Hm det kan jo nok ikke undgås når man har fødselsdag og der var lagkage med marcipan til overs, æblekage, muffins og alt ellers var lavet af smør og fløde Det kilo er ærgeligt men hold da op hvor var det det værd!!!

Mål: 70kg for jeg er en høj pige på 178cm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.