Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

baby2010

Ej så vejede jeg mig lige her til morgen med super dårlig samvittighed, fordi jeg bare VIDSTE, at jeg havde taget på... Men nej, jeg har tabt mig! Den stod på 78. Sommetider skal man bare droppe kur og madfiksering, så taber man sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

<3

Før graviditet jan.2007:79

Før og efter fødsel nov.2007:105

efter ammestop i maj 2009:90

Sidste vejning:75

idag(igår på en anden vægt end jeg plejer): 75,5! - Damn u æbleskiver!

Mål: 70kg for jeg er en høj pige på 178cm.

- Tja nu må vi se om jeg ikke kan tabe mig lidt. Skal til at cykle længere hver dag og er begyndt at svømme i disse istider Måske er det muskler det halve kilo - hvem ved? Men tror det nu ikke

Anmeld

1. december 2010

<3

baby2010 skriver:

Ej så vejede jeg mig lige her til morgen med super dårlig samvittighed, fordi jeg bare VIDSTE, at jeg havde taget på... Men nej, jeg har tabt mig! Den stod på 78. Sommetider skal man bare droppe kur og madfiksering, så taber man sig

Dejligt!! Se jeg sagde jo du ville indhente mig!

Anmeld

1. december 2010

baby2010

Kirle skriver:

What? Har jeg indhentet dig? Troede du var nede på mindre?

Anmeld

1. december 2010

baby2010

Kirle skriver:

Jeg kan se du der nede på 75  Så jeg har ikke indhentet dig endnu! Jeg har bare fejret mit vægttab i dag med Ben and Jerry's og lækker frokost hahaha

Anmeld

1. december 2010

MariaJ

baby2010 skriver:

Ej, hvor sejt. Tillykke med det ( og gid det var mig).

Jeg tror ikke rigtig på vægttabsprojektet lige for tiden. Jeg er alene hjemme med barn og hund for tiden, og det er en EKSPEDITION bare vi skal ned og handle, så bare tanken om motion er uendeligt fjern. Jeg håber din mirakelkur også virker her.

Anmeld

1. december 2010

<3

baby2010 skriver:

What? Har jeg indhentet dig? Troede du var nede på mindre?

Nå ja ja mere at jeg ville stå stille og du ville komme strygende ned til min vægt

Anmeld

1. december 2010

<3

baby2010 skriver:

Jeg kan se du der nede på 75  Så jeg har ikke indhentet dig endnu! Jeg har bare fejret mit vægttab i dag med Ben and Jerry's og lækker frokost hahaha

Riskiks med chokoladeovertræk her og *mums*

Anmeld

1. december 2010

baby2010

MariaJ skriver:

Ej, hvor sejt. Tillykke med det ( og gid det var mig).

Jeg tror ikke rigtig på vægttabsprojektet lige for tiden. Jeg er alene hjemme med barn og hund for tiden, og det er en EKSPEDITION bare vi skal ned og handle, så bare tanken om motion er uendeligt fjern. Jeg håber din mirakelkur også virker her.

Det er bare pissehårdt, kan SÅ godt følge dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.