Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Bamseboet :D

Kirle skriver:

Flot! et sundt konstant vægttab!

takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Bamseboet :D

01/ 6 = 85 kg

17/ 6= 83 kg

18/7 = 81,1

29/7 = 79,8

6/8 =  79,0

13/8 = 78,4

27/8 = 77,1  

Mål  75 kg til oktober  ( 65kg til marts 2011)

Anmeld

27. august 2010

tb

Startvægt: 72,3 kg (23/7)

30/7: 71,7 kg

6/8: 71,2 kg

13/8: 69,6 kg

20/8: 68,9 kg

I dag: 69,2 kg

Synes nu det er rimelig godt klaret med kun +0,3 kg.. Har i ugens løb været til Familiefest, Barnedåb, min egen fødselsdag og min mormor's fødselsdag

1. Mål: 67,6 kg inden den 5/9 (barnedåben) før gravid vægt. Ja, den tror jeg så ikke jeg når alligevel.. Men det var vist os lidt hårdt sat

2. mål: ca. 63 kg inden nytår

Anmeld

27. august 2010

<3

Før graviditet jan.2007:79

Før og efter fødsel nov.2007:105

efter ammestop i maj 2009:90

Sidste vejning:76,9

idag: 76,3

Mål:75 (eller måske 70kg) for jeg er en høj pige på 178cm.

- jajajaja nu sker der noget!! Dejligt! BMI 23,9!

Anmeld

27. august 2010

baby2010

Først og fremmest tillykke til jer som stadig smider kilo!!!

Jeg er sgu ved at være ret træt af det her, for min vægt står stille 

Jeg træner rigtig meget for tiden en masse fitnesshold og spinning osv. men samtidig har jeg super svært ved at finde motivationen for at spise så sundt som det kræves, at jeg spiser. Der ryger bare chokolade osv. ind. Jeg ved ikke hvorfor jeg har det så svært med det... Måske fordi jeg snart har været på kontrolleret kost i 5 måneder! Puha da...

Må lige i tænkeboks omkring hvordan jeg griber der an. Det er en meget halvhjertet indsats jeg lægger for tiden - men samtidig får jeg virkelig trænet, så måske er det også muskler??

Julie

Anmeld

27. august 2010

<3

baby2010 skriver:

Først og fremmest tillykke til jer som stadig smider kilo!!!

Jeg er sgu ved at være ret træt af det her, for min vægt står stille 

Jeg træner rigtig meget for tiden en masse fitnesshold og spinning osv. men samtidig har jeg super svært ved at finde motivationen for at spise så sundt som det kræves, at jeg spiser. Der ryger bare chokolade osv. ind. Jeg ved ikke hvorfor jeg har det så svært med det... Måske fordi jeg snart har været på kontrolleret kost i 5 måneder! Puha da...

Må lige i tænkeboks omkring hvordan jeg griber der an. Det er en meget halvhjertet indsats jeg lægger for tiden - men samtidig får jeg virkelig trænet, så måske er det også muskler??

Julie

Selvfølgelig er det da det, både muskler og for kontrolleret madindtag. Mit vægttab har jo bla. taget så lang tid fordi jeg ikke er på slankekur, jeg spiser bare sundere. Dvs. jeg spiser jo stadig kage til fødselsdage osv. bare kun et stykke. Og allervigtigst har det fint med det!

Din krop efterspørger det svarende til det som den er vant til vægtmæssigt og det som det forbrænder. Dvs. din krops agenda er at opretholde status quo. Derfor må du "snyde" den til at tro at det er det den gør - min taktik, så jeg spiser bare lidt kage, lidt rosiner, lidt bøf og sovs og så masser og masser af grøntsager og mindre grad frugt. Jeg tager også fiskeoliepiller som skulle nedsænke kroppens stress over et vægttab - det råd er hermed givet videre. Jeg tager også nogle andre kosttilskud anbefalet af en læge men har kun været på dem i 1,5uge og det var ikke i forbindelse med et vægttab så ved ikke om det har relevans.

Så "snyd" kroppen og vær god ved dig selv er mit råd

Anmeld

27. august 2010

MariaJ

5/7: 68 kg

20/8: 65,5 kg

27/8: 65,0 kg

Første mål: 64 kg (før-gravid vægt)

Næste mål: 60 kg

Anmeld

27. august 2010

MyBaby

Ih, jeg har glemt at veje, så jeg kommer igen imorgen tidligt.... :0)

Anmeld

28. august 2010

lotte32

og jeg glemte at få skrevet herinde, men var da på vægten igår

sidste uge 65 kg

igår 62,2 kg

har valgt at følge suppekuren en uge for at kickstarte vægttabet, og det virker fint...

Knus Lotte

Anmeld

28. august 2010

MyBaby

30. juli: 74,2 kg

6. august: 73,5 kg

13. august: 72,6 kg

28. august: 73,6 kg

Mål: 67-68 kg.

Ja, så kom jeg på vægten i morges og den har, som jeg også havde regnet lidt med, sneget sig et kilo op. Jeg har holdt lidt for meget ferie, så nu er det bare op på hesten igen og igang...

Hvor er det flot, at I andre har så fine resultater... Dejligt! Det motiverer mig til at gøre en større indsats, når jeg kan se, at I andre klarer jer så godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.