Fællesvejning hver fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Svei

65kg i juni og 60 kg nu....og så er jeg der hvor jeg skal være...hverken mere eller mindre, for så ryger formerne sgu..

Held og lykke til jer andre...

Har nu holdt min vægt plus/ minus 4-5 kilo i 7 år....weeeee....så er jeg ikke med i de 90 % som ikke holder vægttabet efter 5 år...lad os få sat procentdelen op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Bamseboet :D

01/ 6 = 85 kg

17/ 6= 83 kg

18/7 = 81,1

29/7 = 79,8

6/8 =  79,0

13/8 = 78,4

Mål  75 kg til oktober  ( 65kg til marts 2011)

Anmeld

13. august 2010

baby2010

MyBaby skriver:

30. juli: 74,2 kg

6. august: 73,5 kg

13. august: 72,6 kg

Mål: 67-68 kg.

Nu fire måneder efter fødslen nåede jeg min vægt fra før graviditeten, hvor jeg ialt tog 20 kg på  JUBIII - hvor er det bare dejligt! Nu skal jeg bare igang med de overflødige kilo, som også var der inden graviditeten - det bliver nok de sværeste...

Velkommen i klubben! Super flot!

Anmeld

13. august 2010

baby2010

Nå, jeg slipper nok ikke for at skrive lidt her, siden det er mig, som har oprettet tråden 

Puha jeg har været i sommerhus i denne uge og har spist som det passede mig og har ikke dyrket motion . Heldigvis (eller desværre?) har sommerhuset ikke en vægt, så jeg ved ikke hvor mange kilo det er lykkes mig at tage på hernede, men jeg venter bare med vejning til næste fredag 

Super godt at se det går fremad for så mange! 

Julie

Anmeld

13. august 2010

MyBaby

baby2010 skriver:

Nå, jeg slipper nok ikke for at skrive lidt her, siden det er mig, som har oprettet tråden 

Puha jeg har været i sommerhus i denne uge og har spist som det passede mig og har ikke dyrket motion . Heldigvis (eller desværre?) har sommerhuset ikke en vægt, så jeg ved ikke hvor mange kilo det er lykkes mig at tage på hernede, men jeg venter bare med vejning til næste fredag 

Super godt at se det går fremad for så mange! 

Julie

Tak søde! Jeg står i samme situation som dig i næste uge. Vi skal nemlig også i sommerhus i næste uge med nogle venner og der er "desværre" heller ikke en vægt (og heller ikke internet), så næste uge springer jeg lige over...

Jeg er sikker på, du nok skal smide det, du (måske) har taget på i denne uge. Nogle gange er det også bare skønt at holde ferie og slappe af...  Jeg håber, I har nydt ferien!

Kram fra mig

Anmeld

15. august 2010

Saaby

Sidste fredag 70,2

Mål 64

Smidt 18,3

Jeg har ikke skrevet på i to uger, da jeg bare har syndet helt vildt. Vupti og så var der 2,5 kilo på igen.

De er dog smidt nu, og satser stærkt på at se en sekstal på fredag.

Jeg ville dog ønske, at jeg ikke var en af dem der spiser når jeg bliver stresset, men det gør jeg. Mon ikke der er nogen der kender det.

Jeg vender stærkt tilbage på fredag i 60érne..

Anmeld

20. august 2010

Saaby

WWWuuuhhhuuuu.. Så kom sekstallet

Start 88,5

Sidst70,2

Nu 68,9

Minus 1,3

Er bare så glad...

Anmeld

20. august 2010

tb

Startvægt: 72,3 kg (23/7)

30/7: 71,7 kg

6/8: 71,2 kg

13/8: 69,6 kg

I dag: 68,9 kg

1. Mål: 67,6 kg inden den 5/9 (barnedåben) før gravid vægt

2. mål: ca. 63 kg inden nytår

Anmeld

20. august 2010

baby2010

Før: 97

Sidste uge: 79

I dag: 79,4

Mål: 70

Det er ferien!!! Pis, pis, pis... Men ferien koster jo! Heldigvis er det ikke så meget jeg har taget på, det ryger hurtigt af - især med den indsats jeg lægger i fitnesscenteret flere gange om ugen! Tror I ikke???? I hope so!

Julie

Anmeld

20. august 2010

baby2010

Før: 97

Sidste uge: 79

I dag: 79,4

Mål: 70

Det er ferien!!! Pis, pis, pis... Men ferien koster jo! Heldigvis er det ikke så meget jeg har taget på, det ryger hurtigt af - især med den indsats jeg lægger i fitnesscenteret flere gange om ugen! Tror I ikke???? I hope so!

Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.